Gå til innhold

Lise85

Medlemmer
  • Innholdsteller

    617
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. OPPDATERING: Knebøy: 80kgx5 Beinpress: 260kg Glutebridge: 105kg Dips:3 Pullups: 2 Nedtrekk:55kg Benkpress:50kg Dips mellom benker: KVx26, KV+30kgx5 Stangroing:50-60kg Skråbenk: 20kgx5 Militærpress: 37,5kg Markløft: 60-70kg (ikke så mye erfaring enda)
  2. Fineste rumpa ever!! send gjerne en pm om hvordan du trener
  3. Skummelt... Men her kommer mine former
  4. Takk føler meg litt dum her nå, men syns dette var litt komplisert.. Har prøvd å søke litt på nettet osv, jeg har lest at 1dl=40gr, så da blir det 120gr. Da blir det 438kcal. Da satser jeg på at det er riktig og går ut fra det fremover.
  5. jeg er fortsatt litt forvirra jeg.. Hvis jeg lager grøt av 3 dl havregryn, ca 0,5 dl ekstra lettmelk og resten vann, hvor mange kcal blir det? leser så mye forskjellig..
  6. Takk Da fikk jeg oppklart det... Da har jeg fått i meg litt mer kcal enn jeg trodde da..
  7. Okei, skjønner Men når jeg logger på mylog.no f.eks skal jeg gå ut fra kokt havregrøt med vann eller havregryn? Ble litt forvirret... For på kokt havregrøt med vann er det 84kcal på 200gr og i tørre havregryn er det 450kcal i 2 dl.. Jeg lager den altså med vann (noen ganger 50/50 vann og skummet melk/ekstra lettmelk), noen ganger litt proteinpulver ..
  8. Er det virkelig 1000 kcal i en porsjon havregrøt?? Jeg spiser en stor skål (1-2 dl gryn ca) med sukrin og kanel.. Lager på vann. På mylog.no da jeg logget, stod det 84 kcal på en porsjon. Tenkte det var en liten, så jeg har gått ut fra dobbelt altså 168kcal..
  9. ja det er jo altfor lite, men sliter litt med å få i meg nok.. Noen gode tips?? jeg er som regel veldig sulten når jeg våkner, men blir raskt mett og er ikke spes sulten gjennom dagen.. Opplever noen ganger litt sult etter jeg har lagt meg, selv om jeg har spist en STOR porsjon havregrøt.. Så må i meg mer til de andre måltidene på et vis..
  10. Jeg er heller ikke superfan av cardio, men får hvertfall noe via håndballen og prøver få til noen kortintervaller på mølla eller litt sykkel av og til ok, men jeg er redd jeg får i meg for lite? Er vel ikke bra det heller.. Igår f.eks tror jeg ikke jeg fikk i meg mer enn ca 1200-1300 kcal.. 200gr kylling,litt paprika og sopp og to egg til M1, samme til M2 minus egg, 4 riskaker pluss shake etter trening, grønnsakssuppe laget av ferdig lapskausblanding 300-400gr pluss kjøttboller av ca 200gr svin til middag og havregrøt til kvelds.
  11. Takk for svar Har ikke registrert på noen dager nå, gjorde det da jeg startet med å forandre litt på kostholdet for 2-3 uker sider for å ha kontroll. Men syns det er stress å skulle gjøre det hver dag.. Har skrevet opp noe, så regnet raskt over nå. Jeg ligger på ca 1300-1900 kcal. 1900 er på en god dag.. Syns det er vanskelig å få i meg nok.. Har alltid vært redd for å spise for mye, nå er det det motsatte som er problemet.. Jeg spiser første måltid kl. 12-14 og siste ca kl 22-23. Så M2 pleier være det største (middag) etter trening. Noen tips?? Jeg har hatt ett par dårlige helger på r
  12. Hadde blitt superglad for innspill på mitt kosthold Jente 27 år, 167cm og ca 75 kg. Trener 4-6 økter i uka- 4 styrkeøkter med noe cardio etter noen av styrkeøktene og 2 håndballøkter. Pluss at jeg går en del da jeg ikke har bil. Jeg har gått ned 23 kg og målet videre er å gå ned ca 5-8kg, ned i fett% og opp i muskelmasse. En typisk matdag kan se sånn ut: M1: 200gr kyllingfilet, litt grønnsaker/salat, 1-2egg etter trening: riskaker/banan pluss proteinshake M2: 200-400gr kjøtt/fisk og grønnsaker M3: Mager kesam med fun light. M4: havregrøt (stor porsjon)
  13. Det varierer om jeg kjører tungt eller høyreps, men sånn ca: Knebøy: 50-70kg ( de har sånn benkpress/knebøy stativ der stanga sitter fast om dere skjønner? Du kan bare løfte opp og ned og ikke løfte den med deg. Ikke helt komfortabel med den enda, føler jeg mister balansen noen ganger. Har tidligere klart 80kg..) Markløft: 60-70kg (nesten aldri prøvd, prøvd noen få ganger tidligere, men droppa det pga usikker på teknikk. Nettopp begynt igjen) Beinpress: 130-150kg Glutebridge: 70-80kg Bulgarsk utfall: 12-14kg per hantler Skulderpress m/stang: 30-35kg Brystpress: 12-14kg per hantler
×
×
  • Opprett ny...