Jump to content

vidark

Members
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vidark last won the day on February 24

vidark had the most liked content!

About vidark

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

1001 profile views
  1. Fredag 12.07 Revers benk med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 6 rep 105 kg 7 rep x4 Skråflyes 12 rep x4 sett Cabel kryss Sidehev Skråbenk 15 kgs 15 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep x4 Overhode Cabel triceps ext 4x20 rep
  2. Liggende lårcurl 40 kg 12 rep x2 50 kg 12 rep 60 kg 8 rep x5 Utfall boks 4 sett Boksbøy uten belte og stopp 20 kg 8 rep x2 60 kg 6 rep x2 100 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 180 kg 6 rep Hiptrust maskin 4x10 rep
  3. Trening onsdag 10.07.19 Revers benk med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 132 kg 3 rep 115 kg 8 rep 120 kg 6 rep Liggende roing skråbenk hantler 50 kgs 11 rep x3 Stående nakkepress 20 kg 12 rep x2 40 kg 12 rep 60 kg 16 rep Pullups 3x8 rep
  4. Sittende Lårcurl 64 kg 12 rep x4 Utfall mot stepboks ( rehabilitering for kne) 4 sett Boksbøy uten belte 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 180 kg 10 rep
  5. Rotator cuff øvelser 4 x15 rep Stående nakkepress 20 kg 12 rep x3 40 kg 12 rep x2 50 kg 12 rep 60 kg 12 rep Sidehev 15 kgs 15 rep x3 Sidehev Skråbenk bakside 17,5 kg 15 rep x3 Pullups 3x7 rep Liggende roing skråbenk hantler 50 kgs 10 rep x3 Cabel pullover 3x12 rep
  6. Sittende lårcurl 64 kg 12 rep x5 Utfall mot boks 5 sett med kroppsvekt Rehab for venstre kneet Boksbøy med stopp uten belte 20 kg 8 rep x2 50 kg 8 rep x2 80 kg 8 rep 120 kg 8 rep x2 130 kg 8 rep 150 kg 8 rep 170 kg 8 rep
  7. Revers benkpress med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 125 kg 5 rep 130 kg 5 rep 140 kg 1 rep 110 kg 10 rep x2 112,5 kg 10 rep
  8. Rotator cuff øvelser 6x15 rep Stående militær press 20 kg 8 rep x3 40 kg 8 rep 50 kg 8 rep 65 kg 6 rep x3 Sidehev 15 kg 15 rep x3 Sidehev Skråbenk bakside 17,5 kg 15 rep x3 Cabel pullover 5c12 rep Pullups 4x6 rep Liggende roing skråbenk 40 kgs 12 rep x4 Enarms Cabel roing 4x10 rep
  9. Mandag Revers benk 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep 60 kg 8 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 120 kg 5 rep x5 110 8 rep
  10. Trening torsdag. Benkpress med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 110 kg 8 rep x5 110 kg 12 rep Cabelcross 4 sett 12 rep Sidehev Skråbenk bakside 17,5 kg 15 rep x3 Rever benk med stopp 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 8 rep 110 kg 8 rep Har ikke prøvd Revers benk på sikkert 3 år. Føltes veldig bra og overraskende lett. Avlødt som var tyngst.
  11. Lårcurl 57 kg 12 rep x5 Utfall boks 4 sett med kroppsvekt Prøver å få bevegelse i venstre kne igjen så bare rehab. Boksbøy uten belte og stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 8 rep x6 130 kg 8 rep Har problemer med en vond og stiv rygg så trener helt lett.
  12. Benkpress med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 120 kg 6 rep 142 kg 4 rep 152 kg 1 rep bommet på avløft Liggende roing skråbenk 50 kgs 8 rep x3 Stående militær press 20 kg 8 rep x2 40 kg 8 rep 62,5 kg 6 rep x3 Nedtrekk 71 kg 8 rep x3 Smalbenk med stopp 50 kg 8 rep x2 80 kg 8 rep x2 95 kg 15 rep
  13. Benkpress med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 120 kg 6 rep 140 kg 4 rep 150 kg 2 rep 120 kg 6 rep Cabelcross 3x12 rep Sidehev Skråbenk bakside 17,5 kgs 15 rep x3 Smalbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 100 kg 8 rep x3
  14. Benkpress med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 127,5 kg 6 rep x2 135 kg 5 rep Stående militær press 20 kg 8 rep x2 40 kg 6 rrp 60 kg 6 rep x3 Smalbenk med stopp 50 kg 6 rep x2 80 kg 8 rep x2 90 kg kg 10 rep Første smalbenk på mange mnd så fornøyd med hvordan den kjentes ut.
  15. Skråbenk med manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 40 kgs 30 rep x3 Flatbenk med stopp 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 120 kg 6 rep x3 Cabelcross 3x12 rep Sidehev Skråbenk bakside 15 kgs 15 rep x3 Jm press 20 kg 20 rep x2 50 kg 20 rep x3 Enarms pushdown 3x20 rep
×
×
  • Create New...