Gå til innhold

vidark

Medlemmer
  • Innholdsteller

    691
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

vidark vant dagen sist Februar 24

vidark hadde mest likt innhold!

Om vidark

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

713 profilvisninger
  1. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 24. Boksbøy sakte 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rrp x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep x2 180 kg 6 rep x2 Liggende lårcurl 40 kg 10 rep x2 55 kg 10 rep x4 Nedtrekk 72 kg 8 rep x2 81 kg 8 rep 90 kg 8 rep x4 Liggende roing skråbenk 60 kg 8 rep x4 Hammer strength roing 40 kg 8 rep x2 70 kg 6 rrp x3 Sidehev bakside Skråbenk 9 kgs 15 rep 11,5 kgs 12 rep x4 Hammer curl skråbenk phatgripz 20 kgs 13 rep x3 Preacher curl rett stang phatgripz 36 kg 10 rep x2
  2. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 23 Skråbenk 20 kg 12 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 80 kg 10 rep rep 100 kg 10 rep x3 Flyes 4x12 rep Flatbenk med stopp 60 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 105 kg 7 rep x3 Sidehev 25 kgs 11 rep x4 Cabel triceps ext 6x15 rep Pushdown albuer ut 5 sett 20 rep Maskindips 4x20 rep
  3. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 22 På grunn av ryggskade blir treningen justert litt. Sittende Lårcurl sakte 57 kg 12 rep x5 Boks bøy sakte 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep x6 80 kg 8 rep x2 Litt strikk rehab
  4. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 21 Spisedag. Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x3 50 kg 10 rep 60 kg 10 rep 80 kg 6 rep 90 kg 5 rep 110 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Sittende skulderpress hantler 25 kgs 15 rep x2 30 kgs 17 rep x3 Pullups 5 rep x4 Pushdown 15 rep x5
  5. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 20 Pga skade i ryggen blir det ikke trent etter programmet nå. Trener det eg føler at eg klarer uten at ryggen låser seg helt. Assault bike 5 min oppvarming Pullups Kroppsvekt 3x6 rep Kroppsvekt x5 Nedtrekk med curl grep 70 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 30 kgs 15 rep x4 Hammer curl med phat grip 22,5 kgs 12 rep x3 Liggende cabelcurl phat grips 12 rep x2 Cardio 25 min
  6. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 19. Morgencardio 45 min. Pga av skade i rygg er det alt som er blitt gjort😏
  7. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 18. Cardio 45 min.
  8. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 17. Skråbenk 20 kg 12 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 70 kg 10 rep 99 kg 10 rep x3 Skråflyes kabel 3x10 rep Flatbenk med stopp 50 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 105 kg 6 rep x3 Stående sidehev 25 kgs 10 rep x4 Pushdown albuer ut 27 kg 15 rep x2 34 kg 15 rep 52 kg 12 rep x3 Pushdown med albuer inn 20 kg 12 rep x3
  9. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 16. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 125 kg 12 rep x4 Good morning 80 kg 12 rep Fikk en liten kink i ryggen på siste rep. Droppet derfor alle resterende øvelser der rygg er involvert. Sittende Lårcurl sakte 57 kg 12 rep x7 Vekten nå ligger på ca 100 kg som vil si en vektnedgang på ca 2 kg. Midjen har gått ned litt. Håper dietten begynner å synes iløpet av denne uken.
  10. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 15. Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 110 kg 5 rep x3 120 kg 2 rep Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Sittende skulderpress med hantler 25 kg 12 rep x2 35 kgs 13 rep 37,5 kg 13 rep 40 kgs 10 rep Pullups 6 rep x3 5 rep x1 Smalbenk med stopp 50 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 102 kg 6 rep x3
  11. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 14 Hviledag idag. Cardio 1 time og 15 min. Midjemål 96 cm Netto Morgenvekt 99,8 kg. Går sakte men går rett vei.
  12. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 13 Boks bøy sakte 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep x4 Good morning 80 kg 12 rep 90 kg 12 rep x2 100 kg 12 rep Pullups Kroppsvekt pluss 4 kg 5 rep x3 Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Bakside skuldre kabel 3 sett 15 rep Hammer curl skråbenk 25 kgs 13 rep x3 21 curl 30 kg 21 rep x2
  13. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 12. Skråbenk 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 70 kg 10 rep 97 kg 10 rep x3 Skrå kabel flyes 10 rep x3 Flatbenk med stopp 50 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 8 rep x3 Stående sidehev 25 kgs 9 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 80 kg 10 rep x3 Pushdown med albuer ut 27 kg 15 rep 34 kg 15 rep 52 kg 16 reo x2 52 kg 20 rep
  14. vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 11. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 120 kg 12 rep x4 Good morning 70 kg 12 rep x2 75 kg 12 rep 80 kg 12 reo 90 kg 12 rep Hiptrust 120 kg 15 rep x4
  15. vidark

    Diett start 24.02.2019

    DiettDag 9 mandag 5 mars Hviledag med 1,5 times powerwalk😊 Diettdag 10 Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 108 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 40 kg 12 rep x4 Sittende hantel skulderpress 20 kgs 12 rep x2 25 kgs 12 rep 30 kgs 15 rep x2 35 kgs 12 rep Pullups kroppsvekr 4x6 rep Smalbenk med stopp 60 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep x3
×