Jump to content

vidark

Members
  • Content Count

    753
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vidark last won the day on February 24

vidark had the most liked content!

About vidark

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

1192 profile views
  1. Skråbenk med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 90 kg 6 rep x3 100 kg 6 rep Flatbenk med stopp 50 kg 6 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 110 kg 5 rep x2 Stående skulderpress manualer 20 kg 12 rep x2 25 kgs 12 rep x3 Cabel triceps 5 sett
  2. Benkpress 20 kg 15 rep x3 50 kg 15 rep x2 70 kg 15 rep 95 kg 15 rep x4 100 kg 13 rep Stående skulderpress manualer 15 kgs 12 rep 20 kgs 12 rep 25 kgs 12 rep 30 kgs 12 rep 5 sett biceps
  3. Rotator cuff øvelser 4 sett 15 rep Stående skulderpress hantler 12,5 kgs 12 rep 15 kgs 12 rep 20 kgs 12 rep 25 kgs 12 rep 30 kgs 12 rep x2 32,5 kgs 11 rep Sittende militær press 50 kg 15 rep 60 kg 15 rep 80 kg 14 rep Facepull 4 x12 rep Nedtrekk bak hode 70 kg 10 rep x4 Foroverbøyd roing curlgrep 50 kg 12 rep x2 80 kg 10 rep 100 kg 10 rep x4
  4. Dagens økt. Benkpress 20 kg 15 rep x3 50 kg 15 rep x2 70 kg 15 rep 90 kg 15 rep x9 91 kg 18 rep Sittende Cabel flyes 4x15 rep
  5. Dagens Rotator cuff 4 kgs 15 rep 5 kgs 15 rep 6 kgs 15 rep 7 kgs 15 rep Sittende militær press 20 kg 12 rep x2 40 kg 12 rep 60 kg 12 rep 85 kg 11 rep 90 kg 6 rep Stående skulderpress med manualer 20 kgs 12 rep x2 25 kgs 12 rep Sidehev 15 kgs 15 rep x3 Facepull 12 rep x3 Nedtrekk bak hode 70 kg 10 rep x4 Forover bøyd roing curlgrep 60 kg 10 rep x2 80 kg 10 rep 100 kg 6 rep x3
  6. Hei igjen. Vært dårlig med loggføring siste mnd. Hatt litt lite struktur på treninger og kosthold pga skade bakside begge skuldre, begge albuene, rygg og venstre kne. Dagens økt Benkpress 20 kg 15 rep x3 50 kg 15 rep x2 85 kg 15 rep x9 86 kg 19 rep Cabel kryss 5x15 rep Preacher Cabel curl 2x12 rep Stående stangcurl 45 kg 8 rep x2 Hammer curl 30 kgs 12 rep x2
  7. Etter en uke fri fra trening med litt dårlig kosthold var det tilbake på trening idag. Spist lite og heller dårlig mat i det siste så netto morgenen vekt idag var 96,9 kg. Skade i bakre del av begge skuldrene pluss i høyre albue gjør at alle øvelsene føles tung og vond nå. Dette gjelder også på de aller letteste oppvarmingssettene. Dagens trening Revers benk med stopp 20 kg 10 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 8 rep 90 kg 8 rep 105 kg 6 rep x2 Roing skråbenk bryststøtte 15 kgs 12 rep x4 Stående nakkepress 20 kg 12 rep x3 40 kg 12 rep x3 Pullups 3x6 rep Jm press 20 kg 20 x3 50 kg 20 rep x3
  8. Skråbenk med manualer og stopp. Kjører med håndflaten mot hverandre som i flyes. Sakte i negative delen og supergod strekk i bunnen. 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 10 rep 30 kgs 10 rep 35 kgs 8 rep x3 Cabelcross 3x12 rep Revers benk med stopp 20 kg 8 rep x2 50 kg 8 rep 60 kg 8 rep 80 kg 8 rep 90 kg 8 rep x2 100 kg 10 rep Facepull 3x15 rep Jm press 20 kg 20 rep x2 50 kg 20 rep 60 kg 20 rep 80 kg 20 rep 100 kg 8 rep
  9. Fører ikke alle treninger nå. Hatt litt skader her og der som gjør at eg ikke får trent optimalt. Dagens økt Sittende Lårcurl 64 kg 12 rep x4 Leg ext 5 sett 15 rep Beinpress 150 kg 20 rep 200 kg 20 rep 240 kg 20 rep 280 kg 25 rep Boksbøy uten belte med stopp 60 kg 6 rep x2 100 kg 6 rep 130 kg 6 rep 160 kg 6 rep x4
  10. Fredag 12.07 Revers benk med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 6 rep 105 kg 7 rep x4 Skråflyes 12 rep x4 sett Cabel kryss Sidehev Skråbenk 15 kgs 15 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep x4 Overhode Cabel triceps ext 4x20 rep
  11. Liggende lårcurl 40 kg 12 rep x2 50 kg 12 rep 60 kg 8 rep x5 Utfall boks 4 sett Boksbøy uten belte og stopp 20 kg 8 rep x2 60 kg 6 rep x2 100 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 180 kg 6 rep Hiptrust maskin 4x10 rep
  12. Trening onsdag 10.07.19 Revers benk med stopp 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep 132 kg 3 rep 115 kg 8 rep 120 kg 6 rep Liggende roing skråbenk hantler 50 kgs 11 rep x3 Stående nakkepress 20 kg 12 rep x2 40 kg 12 rep 60 kg 16 rep Pullups 3x8 rep
  13. Sittende Lårcurl 64 kg 12 rep x4 Utfall mot stepboks ( rehabilitering for kne) 4 sett Boksbøy uten belte 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep 180 kg 10 rep
  14. Rotator cuff øvelser 4 x15 rep Stående nakkepress 20 kg 12 rep x3 40 kg 12 rep x2 50 kg 12 rep 60 kg 12 rep Sidehev 15 kgs 15 rep x3 Sidehev Skråbenk bakside 17,5 kg 15 rep x3 Pullups 3x7 rep Liggende roing skråbenk hantler 50 kgs 10 rep x3 Cabel pullover 3x12 rep
  15. Sittende lårcurl 64 kg 12 rep x5 Utfall mot boks 5 sett med kroppsvekt Rehab for venstre kneet Boksbøy med stopp uten belte 20 kg 8 rep x2 50 kg 8 rep x2 80 kg 8 rep 120 kg 8 rep x2 130 kg 8 rep 150 kg 8 rep 170 kg 8 rep
×
×
  • Create New...