Jump to content

vidark

Members
  • Content Count

    723
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vidark last won the day on February 24

vidark had the most liked content!

About vidark

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

866 profile views
  1. Pga personlige forhold har eg ikke klart å holde noe diett de siste ukene. Så dette blir foreløpig bare en treningsloggen. Skråbenk med hantler. Vekt pr arm 15,6 kg 20 rep x2 20,4 kg 20 rep 24,9 kg 15 rep 31,8 kg 15 rep 47,6 kg 18 rep x3 Flyes i maskin 3 sett 8-12rep Flatbenk med nøytralt grep og stopp 60 kg 6 rep x2 90 kg 8 rep 100 kg 6 rrp 110 kg 6 rep Sidehev 13,6 kg 15 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 60 kg 20 rep x3 Cabel triceps ext 3x12 rep
  2. Diettdag 78. Skråbenk med stopp manualer vekt pr arm 15,6 kgs 15 rep x2 20,4 kg 15 rep 24,9 kg 15 rep 29,8 kg 12 rep 41,8 kg 10 rep 57,6 kgs 8 rep x3 Sittende roing 4x10 rep Sittende skulderpress hantler vekt pr arm 13,6 kgs 40 rep 15,6 kgs 40 rep 18,1 kgs 40 rep 22,7 kgs 40 rep Nedtrekk mag grip bredt grep 100 kg 8 rep x3 Jm press 60 kg 20 rep x3
  3. Diettdag 70. Benkpress med nøytralt grep 20 kg 8 rep rep x3 50 kg 6 rep x2 60 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 90 kg 6 rep 110 kg 6 rep 120 kg 6 rep x3 Skråbenk med stopp manualer 30 kgs 12 rep x4 Liggende roing skråbenk 40 kg 8 rep x4 Sittende skulderpress hantler 13,6 kgs 40 rep 15,6 kgs 40 rep 18,1 kgs 40 rep 20,4 kgs 40 rep Pushdown med mag grips 73 kg 8 rep x4
  4. Diettdag 69. Liggende lårcurl 50 kg 12 rep x3 60 kg 10 rep x2 65 kg 8 rep x2 70 kg 8 rep x3 Boksbøy uten belte 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep x4 Nedtrekk bredt meg mag gips 63 kg 10 rep x2 73 kg 8 rep 90 kg 8 rep x3 Sittende roing 40 kg 10 rep x2 70 kg 8 rep 100 kg 8 rep x4 Sidehev 13,6 kg 15 rep x3 Hammer curl med phat grip 20,4 kgs 15 rep x3 Preacher curl med phat grip 2x15 rep
  5. Diettdag 68. Skråbenk med stopp og manualer vekt pr arm. 15,8 kgs 15 rep x2 20,8 kgs 15 rep 24,9 kgs 15 rep 29,9 kgs 15 rep 38,6 kgs 10 rep 54,4 kgs 8 rep x2 44,4 kgs 15 rep Cabelkryss feste nede for øvre bryst 3x12 rep Benkpress med stopp bredt grep og med stang med nøytralt grep. Første gang eg har prøvd. Litt vinglete men føltes bra 20 kg 8 rep rep 60 kg 10 rep 80 kg 10 rep 90 kg 6 rep 100 kg 6 rep 110 kg 6 rep 120 kg 4 rep 130 kg 2 rep Liggende sidehev Skråbenk 13,6 kgs 15 rep x3 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 60 kg 20 rep x3 Cabek triceps ext 15 rep x3
  6. Diettdag 66. Skråbenk med stopp og manualer vekt pr arn 15 kgs 15 rep x2 20 kg kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 50 kgs 11 rep x2 50 kgs 12 rep Liggende roing skråbenk hantler 50 kgs 7 rep x3 Stående nakkepress 20 kg 12 rep x2 40 kg 12 rep x3 Pullups 3x8 rep Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 60 kg 12 rep 80 kg 12 rep x3
  7. Diettdag 64 Sittende Lårcurl 70 kg 8 rep x5 Boks bøy uten belte 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk hantler 50 kgs 6 rep x4 Pullups 3x7 rep 1x10 rep Liggende sidehev Skråbenk bakside 17,5 kgs 12 rep x4 Hammer curl phat grip 27,5 kgs 12 rep x3 Cabelcurl phat grip 2 sett 12 rep
  8. Diettdag/spisedag 63 Skråbenk med manualer og stopp vekt pr arm. 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 50 kgs 10 rep x3 Cabelkryss med feste nede 27 kg 12 rep x3 Benkpress 60 kg 10 rep x2 90 kg 20 rep/15 rep/13 rep Sidehev 15 kgs 15 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 60 kg 20 rep 85 kg 12 rep 90 kg 12 rep 100 kg 6 rep
  9. Diettdag 62 fredag Sittende Lårcurl sakte 64 kg 12 rep x4 Neste sett blei droppsett uten pause mellim 70 kg 10 rep /64 kg 4 rep/57kg 6 rep/43 kg 12 rep Boksbøy uten belte 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep x3 180 kg 6 rep 200 kg 4 rep Tåhev i Beinpress maakin 5 sett 10-12 rep
  10. Diettdag 61. Har ikke vært mye diett siste par ukene pga sjukdom og andre personlige forhold som har gjort trening og kosthold vanskelig. Blei hverfall en økt idag. Skråbenk med manualer vekt pr arm 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 40 kgs 20 rep x2 40 kgs 32 rep Liggende roing skråbenk hantler 40 kgs 10 rep x4 Sittende skulderpress hantler 25 kgs 15 rep x3 Pullups 3x7 rep Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 60 kg 20 rep 80 kg 12 rep x2
  11. Diettdag 57. Har mesteparten av denne uken hatt omgangssyke. Så har ikke vært noe diett eller trening siden onsdag. Vekten falt ned til 97,4 kg. Men det er pågrunn av minimalt med mat og drikke pluss mye oppkast og diaré. Dagens trening Skråbenk med manualer 15 kgs 15 rep x2 20 kgs 15 rep 25 kgs 15 rep 30 kgs 15 rep 40 kgs 15 rep x2 40 kgs 25 rep Cabelcross med feste nede 3x12 rep Flatbenk 50 10 rep x2 80 kg 20 rep x2 90 kg 20 rep Skråbenk sidehev for bakside 20 kgs 12 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 60 kg 20 rep x2 70 kg 20 rep Sittende overhode triceps ext med manual 20 kg 15 rep x2 25 kg 15 rep 30 kg 15 rep x3
  12. Diettdag 52 Skråbenk med stopp 20 kg 12 rep x3 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 70 kg 6 rep 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep x3 Cabel cross 3x12 rep Flatbenk 20 kg 20 rep x2 50 kg 20 rep 60 kg 30 rep x2 70 kg 37 rep Sidenhev 15 kgs 15 rep x4 Pushdown albuer ut 27 kg 15 rep x2 43 kg 15 rep x3 Sittende overhode triceps ext 20 kg 15 rep x2 25 kg 15 rep x4
  13. Diettdag 50. Liggende lårcurl 8 sett 8-12 rep Boksbøy uten belte 20 kg 8 rep x3 60 kg 6 rep x2 90 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep 160 kg 6 rep x3 Frontbøy 60 kg 6 rep x2 90 kg 6 rep x3 Cardio 25 min 6 km /t
  14. 1200 synes eg høres forferdelig lite ut. En lite ting å tenke på er at du stresser veldig i forhold til vekten. Istedenfor å stresse mindre bare øker du belastningen kroppen blir utsatt for. Kortisol nivået øker og det blir nesten håpløst å miste fett. Ta heller noen kroppsmål f. Eks midje og rumpe. Går midjen ned og du holder de andre målene vil det være en indikasjon på at du mister fett og beholder eller øker musklmasse.
  15. Diettdag 49. Bryst og rygg økt idag. Lite energi. Post treningsmåltid på McDonald's. Er visst komt dithen nå at eg ikke liker slik mat.
×
×
  • Create New...