Gå til innhold

Iris

Medlemmer
  • Innholdsteller

    330
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hva var dine høydepunkter og nedturer? Høydepunktet er egentlig at jeg tok kontakt med Therese og har hatt en fremgang jeg bare kunne drømme om. Jeg ville egentlig bare få opp motivasjonen igjen og få et lite dytt på veien. I høst tok jeg push ups mot racket i bakgrunnen (ja, sånn ca i hoftehøyde for meg), dagens situasjon sees under. Tror egentlig ikke at jeg har hatt noen store nedturer, og har jeg hatt det har jeg i så fall glemt dem. Hvilke mål nådde du? Trene jevnt og trutt og ha det gøy på trening. Ble de oppnådd? Ja Selv om det har vært knalltøffe økter som T satte opp og
  2. Merker jo at pustingen går dårligere og at kroppen kjennes tyngre/slappere på sommeren, men så lenge jeg tar medisiner (piller og nesespray) hver dag, så merker jeg ikke så alt for mye til allergien, bortsett fra i øynene. Har helårsallergi i tillegg til pollen, så har nok ikke så store sesongvariasjoner som dere som "bare" reagerer i pollensesongen.
  3. http://sensehelse.no/index.php?id=4642&pageid=2110 299,- per måned for student (uten bindingstid) hvis du bare vil trene styrke og da har du også tilgang på cardio-avdelingen Jeg har kombimedlemskap og ja, det trekker opp prisen, men da kan du jo gå på timer hvis du vil det Edit: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/noen-som-veit-om-noen-bra-treningssenter-i-kongsberg.16125/
  4. Hei Alice Jeg har ingen kjennskap til lavt stoffskifte, men PCOS kjenner jeg godt til (). Jeg tør derfor ikke gi deg noen råd ang maten, annet enn at mange med PCOS har god hjelp i lavkarbo. Jeg ville søkt råd hos fagpersonell for å sikre at jeg hadde fått i meg alt jeg skulle. Ang treningen ville jeg tatt en kikk på noen av nybegynnerprogrammene her inne, ta en kikk på disse: Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen Det viktigste er at du finner en måte
  5. Kikker igrunnen ikke på klokka, men tipper rundt 10-15 min + et par oppvarmingssett. Det viktigste er at jeg blir skikkelig varm, så jeg varmer opp til jeg føler meg klar for trening :happy:
  6. Jeg synes begge to holder passformen godt. Jeg kjørte begge to jevnlig i tørketrommel i et halvt år og begge to har fortsatt godt med stretch Men jo, Levisen har kanskje holdt seg hakket bedre
  7. Spor! Har målt i butikk hvilken Levis Curve jeg burde ha, og prøvd alle modeller, men alle blir for store i livet og for trange i låra for meg (de er tynne og gode i stoffet, men tydeligvis litt for tynne, for jeg har slitt ut to par allerede). Kristen fra Gina Tricot er de beste buksene for tiden, men de er også relativt trange i låra og for store rundt rumpa. Bare en ting å gjøre... Bygge mer rumpe
  8. Fikk et tips en gang om at ullvotter gjør deg ekstra tørr på hendene. Jeg kutter i hvert fall ut ullvotter hvis jeg merker jeg begynner å bli tørr på hendene. Om det "virker"? Tja, det blir sikkert ikke noe verre av det...?
  9. Trener stort sett alene. Guffer opp litt bra musikk og koser meg på trening. Har med ei venninne fra tid til annen og det er ofte bare positivt :thumbsup:
  10. Jeg bruker stort sett hele egget og har jeg eggeplommer til overs går de i omeletten/pannekakene dagen etter. Lag eggelikør til hele familien til jul: http://www.dinmat.no/Drikke/Drinker/Eggelikør Hvis du ikke vil bruke dem selv, kan du gi dem bort til noen som trenger de til julekaker, mamma bruker alltid masse eggeplommer til sine Lag vanlijekrem ala Kristine Weber: http://www.kriweb.no/2011/07/04/bruk-eggeplommen/
  11. Har brukt string til nå, men siden så mange har skrytt av hipster her, så har jeg prøvd på et par treninger. Ikke mer! Den flytter på seg i alle retninger (nei vent, den flytter på seg i én retning, og det er ikke den riktige!) Vurderer å gå kommando, så slipper jeg hele problemet...
  12. Første gangen jeg møtte på henne på Spicheren ble jeg faktisk skikkelig redd og skalv litt i joggebuksene. Bedre ble det ikke da hun skulle på samme yoga-kurs som meg Hun var heldigvis rolig gjennom hele kurset. Har møtt på henne flere ganger på UiA også, oppfører seg alltid på den måten og skjeller ut totalt ukjente mennesker. Det er bare å skygge banen så hun ikke oppdager deg og lar det gå utover deg :whistling:
  13. Det er ikke mye å ta bilde av i kjøleskapet "mitt" (deler med tre andre). Jeg har en halv hylle øverst og litt plass nederst til grønnsaker, så forsøker å ha mye frossent. Men jeg får plass til en del der allikevel: Egg, masse egg Ost - vanlig gul, smøreost, babybel Div kjøttpålegg Majones Rømme Fløte CC Smør Joghurt Litt friske grønnsaker - feks squash, brokkoli, paprika, asparges Oppå kjøleskapet har jeg hvitvin og musserende I fryseren har jeg brød, kjøtt i flere former, laks, noe ferdiglaget middag, grønnsaker, bacon, kylling
  14. Om det er akkurat creepy, det vet jeg ikke, men her jeg trener må vi desinfisere alt utstyr etter at vi har brukt det. Og det er jo vel og bra. Men hvordan desinfiserer jeg en stang med den lille kluten uten at alle gutta står og ser på med et fårete flir...?
×
×
  • Opprett ny...