Gå til innhold

Post dine former!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan trener du? :)

Veldig basic egentlig, rullerer mellom høyrep(8-12) og lavrep(1-8) og volum/intensitet.

Igår så f.eks treningen sånn ut. (Tar ikke med oppvarming, men kjører dynamisk og noen lettere sett)

Markløft - 5x2 @ 80kg(måtte teste formen litt) 5/6/7/8/9/10 med 2 sek stopp i bunnposisjon @80kg.

Rumenske markløft - 8x3 @ 65kg (fokus på å skyte med hoftene og "jokke" på stanga:p)

Glute ham raise - 6x3 (den her er GULL, men det tok laaang tid før jeg forsto teknikken, mange som bare ligge og vogger opp og ned, anbefaler å lese og sjekke ut div. teknikkvideoer)

Hip thrust - 12x4 @ 65kg

Igår var en typisk høy dag for meg, kan godt sende PM med utdypende de andre dagene også. Følger ikke noe spesielt program, noterer ned alt jeg gjør inkludert RM og legger opp neste treningsdag utifra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på jeg og da! Former er kjempefint, så alle jenter.. vær stolte, det er hvertfall jeg :D Big booty bitch for life :)

Ett bilde av meg fra syden i sommer... noen kg mindre nå, men jeg ble sjokka når jeg fikk se bildet.. så får jeg heller bli kalt overvektig, i dont mind. :)

[ATTACH=full]99539[/ATTACH]

.. Og ett med hvordan jeg ser ut til "normalt"

[ATTACH=full]99540[/ATTACH]

Du har jo awesooooome former :love:

Overvektig #!#"$ Hell no.. HOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Nå har jeg 5 uker igjen til termin, så er litt mer former på midten atm, men jeg vil poste selvom! Godt initiativ, hurra for former! Håper jeg kommer tilbake til orginalfasongen min etter graviditeten, den var jeg nemlig svært fornøyd med.

[ATTACH=full]96204[/ATTACH]

Før Nå

Haha.. :whistle:

Kjemoeflott med babymage da! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...