Jump to content

Chiara

Members
  • Content Count

    1464
  • Joined

  • Last visited

About Chiara

  • Rank
    Fitness blogger

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ruuuuuun-how-to-look-good-naked.2637/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Er det noen her som har noe peiling på dette? Tenker da mest på å få i gang mage/core etter en lapratomi. (åpning av bukhulen).
  2. Om feite folk er late og gir fort opp så vil gåturene på 90-180 min om dagen ikke vare lenge. *Han går turer allerede. *styrketrening er forestlått av meg som supplement. For å finne ut om det er noe han liker og pga de fordelene det gir. *JEG spør om styrketrening da det er det JEG kan hjelpe med. Han har fått kostholdsråd osv fra meg og en haug med andre og. men dette er ikke oe jeg kan bidra noe mer med med pr dd.
  3. Hun har vært med på noen turer, men sliter mye med kvalme akkurat nå. Dette med kosthold er vitkig, og jeg snakekr meye om det til de. men jeg kan jo ikke gå inn å endre, det må de ville/gjøre selv. Jeg kan bare bidra med aktivitet!
  4. Mest av vekta ligger nok rundt magen ja. Men den er såpass stor at den vil være litt i veien for bøy feks. men man trenger ikke starte med ass to the grass heller
  5. Skal sjekke SS. Jeg vet ikek om han er lett nok.. han er i slutten av 20 årene, rundtt 180 cm høy og veier..tja, 150-200? Vet faktisk ikke. Virket frekt å spørre, men bør vel nesten det. Vil nesten tro at det er nok med kroppsvekt i begynnelsen. og må jo bli benpress maskin i stedet for knebøy o lign , jeg tviler nemlig på at han klarer den bevegelsen. Dette med kosthold kan jeg prate om hele tiden, men jeg vet ikke om det blir gjort noe endringer. Han har klart gå ned 20 kg tidligere så han vet jo teorien. Men det virker og som om han liker å bevege litt på seg, og så lenge det er forsvarlig så vil jeg gjerne tilrettelegge for det.
  6. Hei Jeg har en kollega som ønsker endring! Han skal bli pappa og vil klare holde følge med barnet når det kommer. Han er meget overvektig. Vi har startet gå turer, men jeg har "overtalt" han til å begynne med litt styrketrening og. Men hvor skal man begynne? Vil gjerne gi han en god start og lyst til å fortsette. Bor på en liten plass, ikke noe PT el lign her. Har noen noe tips? Linker?
  7. Jeg har bitt over litt mer enn jeg burde.. Jeg har sagt ja til å ha treining(!), da step (!), for flyktningekvinner i morgen og trenger noen sanger for dette. De har aldri gjort noe slikt før så det blir meget basic. men jeg sliter litt med sanger til det.. Tenker da bare noe enkelt, positivt, som man kan jøre over de enkleste trinnene i step over og over igjen. Er det noen der ute som tør gi meg noen gode sanger?
  8. Chiara

    Game of Thrones

    Valar Morghulis: http://www.washingtonpost.com/graphics/entertainment/game-of-thrones/
  9. JA det er forsåvidt det samme hva jeg spiser til lunsj. Rart det ikke kommer etter andre måtider-dog mer ker jeg det etter mye sukker men hvem gjør ikke det. edit: hvilepuls på 65-etter lunsj 85.
  10. Jeg ser den. men jeg har en jobb som ikke gir meg tid til å tenke over det.altså dette er ikke noe jeg grubler på og googler. så det er ikke noe jeg bekymrer meg over, er bare ubehagelig. for det er såpass merkbart at jeg blir litt uggen. jeg merker bare at pulsen blir "tyngre" og at jeg blir kvalm etter lunsj.tenkt på om det har gått for lang tid mellom måltider, mye koffein, lite søvn, fet mat.. eneste som går igjen er de symptomene og jeg er kald hele tiden da. Dette har vart siden sommeren.
  11. Nei-skal prøve huske det i morgen
  12. men hva når det ikke er et særlig stort måltid engang? spiser 1 pk kesam pluss noen riskaker til lusnj(første måltid hver dag) og har høy puls etter det såpass lenge at det er ubehagelig.
  13. Hva er greia med høyde på tinder? Er det så viktig?
×
×
  • Create New...