Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

*Plukker alltid av "trådene" på bananen (som jeg åpner i "feil" ende i følge normalen virker det som).

*Sjekker alltid flere ganger at døra er låst (ytterdøra, dodøra etc)

*Låser alltid ytterdøra når jeg er hjemme alene, eller om jeg er siste personen som går inn når vi kommer hjem.

*Spiser av "skallet" på druene først, og så innmaten etterpå.

*Krydrer alltid maten med en dæsj av det, og en dæsj av det. Har ikke alltid like flaks med mengden krydder, men som regel går det bra.

*Når jeg skal prøve ut noe nytt til middag finner jeg en oppskrift på nettet som jeg vil prøve, og ender opp med å bytte/kutte ut halvparten av ingrediensene. (Gøy å eksperimentere med mat da^^)

*Jeg snakker med meg selv...ofte

*Jeg unngår å tråkke på kumlokk

*I eksamensperioder utsetter jeg alltid lesinga til siste liten, fordi alt annet på merkelig vis blir mye gøyere da. Og veldig nødvendig (f.eks rydding/vasking og baking)

Kunne sikkert skrevet en bok om merkelige ting jeg gjør:P Gjør sikkert mye som jeg ikke er klar over selv engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaga i går at jeg har en tendens til å snakke med bilene jeg ligger bak når jeg kjører bil. Dia.. uhm, monologene foregår ofte på merkelige dialekter i tillegg! "Så da gamlefar? har du glemt korr gassen e? Går da ikke an å kjør rundt på det hær viset. OI OI OI Nesten oppe i fartsgrensa no:eek:"

Weird!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaga i går at jeg har en tendens til å snakke med bilene jeg ligger bak når jeg kjører bil. Dia.. uhm, monologene foregår ofte på merkelige dialekter i tillegg! "Så da gamlefar? har du glemt korr gassen e? Går da ikke an å kjør rundt på det hær viset. OI OI OI Nesten oppe i fartsgrensa no:eek:"

Weird!

Ufffff, det gjør jeg også!! Må holde meg i skinnet når andre sitter på så de ikke skal tro jeg har mista det helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg gjør regelmessig akkurat.. I dag hadde jeg bakt baguetter. Tok de ut av ovnen, delte den ene i to, gikk på autopilot og kasta den i dass. Gikk rundt og lette etter den helvettes baguetten i et kvarters tid før jeg fant den :eek:

Hahahaha :D konge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg gjør regelmessig akkurat.. I dag hadde jeg bakt baguetter. Tok de ut av ovnen, delte den ene i to, gikk på autopilot og kasta den i dass. Gikk rundt og lette etter den helvettes baguetten i et kvarters tid før jeg fant den :eek:

Haha nå lo jeg høyt, å slenge ting i do er episk :p Har slengt en god del tannbørster i do :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stopper gjerne midt i ei setning hvis jeg ser et dyr eller en fugl i nærheten:

"blablabla foreleser sa et eller annet balablablaÅÅÅHH PIPPIP!! Hei pippip! SÅ SØØØØT! ...men uansett, så derfor burde vel medikament X være bedre her?"

Jeg piller aldri av klistrelappene på penner, tusjer og denslags, og det blir helt kaos i hodet hvis noen piller av lappene på pennene mine. En kompis av meg lånte ei penn, pillet av merkelappen og klistret den på et ark sånn i halvørska, og jeg endte opp med å pille lappen av arket og klistre den på penna igjen!:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min merkeligste greie må være det at jeg ikke klarer ting som teip/plaster/klistremerker, jeg brekker meg om jeg ser det og spyr om noen putter det på meg, sånn legeteip går bra til nød når jeg har tatt tatovering, men jeg brekker meg innimellom og tar det av så fort jeg får lov. Om venner av meg piller av klistremerker og sitter å ruller det mellom fingrene eller klistrer det i panna osv, må jeg be dem om å gå å kaste det mens jeg prøver å ikke brekke meg for mye. En gang når jeg gikk skole hadde de i klassen teipet inn hele pulten og stolen min med teip, jeg måtte bare snu i døren og dra hjem ! Det er ingen som skjønner stort av hvorfor jeg er slik, men heldigvis er vennene mine greie nok til å ta hensyn når jeg minner dem på at det plager meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaga i går at jeg har en tendens til å snakke med bilene jeg ligger bak når jeg kjører bil. Dia.. uhm, monologene foregår ofte på merkelige dialekter i tillegg! "Så da gamlefar? har du glemt korr gassen e? Går da ikke an å kjør rundt på det hær viset. OI OI OI Nesten oppe i fartsgrensa no:eek:"

Weird!

Haha, her går det litt mer i "FAEN DA KAN DU ISJE BLINKE ELLAR?! E DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG?". Irriterer meg grenseløst når rundkjøringen er stappfull og folk ikke klarer å blinke. Ikke rart det går treigt da.

Jeg låser også alltid bilen når jeg kjører, noe som viste seg veldig nyttig for noen dager siden da et par blåruss bestemte seg for å prøve å gå gjennom baksetet på bilen. HEHE NEI, FÅKKE LOV, TUT TUT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaga i går at jeg har en tendens til å snakke med bilene jeg ligger bak når jeg kjører bil. Dia.. uhm, monologene foregår ofte på merkelige dialekter i tillegg! "Så da gamlefar? har du glemt korr gassen e? Går da ikke an å kjør rundt på det hær viset. OI OI OI Nesten oppe i fartsgrensa no:eek:"

Weird!

haha kjenner meg godt igjen her!

-----------

Leste ovenfor noe med baguett i dass, har vært borti nesten det samme.

I full stress for hadde glemt å sette på vaskemaskina, gikk raskt inn på badet..Plukket opp en sokk som jeg på 0,1sec kasta i dass, skylte ned og slamra igjen lokket..Tok noen sekunder før jeg skjønte hva jeg hadde gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ordner meg rundstykker, så må jeg alltid spise den flate delen først, for å spare den runde (toppen altså) til slutt, for den er best :D Om noen spør om å få en del, så må de ta en flat del, ellers ser jeg ikke vitsen med å spise lenger :p

Du spiser også speilegg med hel plomme og sparer den til sist? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...