Gå til innhold

Pynteblomst

Medlemmer
  • Innholdsteller

    181
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Pynteblomst

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 14. mars 1984

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://gladpuls.wordpress.com/
  1. Jeg tenker at mange fort kan glemme å lytte til sin egen kropp og bare gå ut fra at "dette er jo bra, alle andre gjør det jo?". Det er individuelle forskjeller, og mange tror jeg tvinger igjennom et diett-, spise-, og treningsregime, som rett og slett bryter ned kroppen på sikt, i stedet for å bygge den opp. Hvis en får uregelmessig menstruasjon, som kvinne så er det et stort hint om at noe ikke er helt rett, og kommer den ikke tilbake, ja da ligner det mer på et faresignal. Jeg ville ikke gjort noe som hadde satt min fertiliet på spill, men så er jeg i en alder da jeg etter hvert vil prøve å
  2. Sier den første også, den skilte seg mest ut og gav deg en misunnelsesverdig figur
  3. Modcloth - utrolig mange søte kjoler i hvert fall. Er stadig innom for å sikle litt. Vurderer nå å klinke til på et par til sommeren. Forøvrig kjøpte jeg verdens nydeligste, fotside selskapskjole på Diin i Oslo, Majorstua, forrige uke. Den kostet noen tusenlapper, men har en skikkelig "wow"-effekt. Jeg tror det har vært min aller beste kjoleinvenstering så langt
  4. Jeg lurer på hva som kan være best program for meg å følge. Jeg vil ikke trene mer enn fire ganger styrke i uken, da jeg også ønsker å ha litt kondisjon med i min treningsuke. Jeg trener ofte før jobb (da mener jeg sånn omtrent 90 prosent av tiden, utenom helger) og har ikke allverdens med tid. Inkludert oppvarming så har jeg maks én time (skal jo rekke å dusje, etc i etterkant også). Jeg har hatt PT i noen måneder, samt senere fulgt Booty Building, men har i senere tid bare prøvd å trene tunge baseøvelser (5x5), samt supplementert med litt mer høyrepsøvelser på resten av kroppen. Jeg
  5. Jeg har hatt PT og jeg brukte å sende inn spørsmål før timen, som jeg skrev i eposten at vi kunne snakke om fjes-til-fjes. Det kunne være øvelser jeg syns var vanskelig på egenhånd, kostholdsrelatert osv. På den måten fikk jeg svar på det jeg ønsket, og PT-en rakk også å forbedrede seg på timen om det var noe spesielt
  6. Altså, jeg innser at det er mange mulige strategier å ta, men nå vil jeg engang inn i denne dyre kjolen jeg kjøpte for to år siden, og som plutselig har bestemt seg for å bli for liten, hehe
  7. Aha, så du ønsker å bygge muskler (og gå ned i fettprosent)?
  8. Jeg er enig i alt du skriver, men jeg tror også det er meget individuelt. Skal jeg ned i vekt, på en såpass kort periode som nå (5 uker), så må jeg være smart. Jeg hadde egentlig spisedagen min i går, så resten av helga kan ikke bli så alt for mye slækking på kostholdssiden PF har jeg prøvd før, og det funker, så lenge jeg er singel. Når jeg ikke lengre er det så er man plutselig to stykker en skal justere matsyklusen etter, om du forstår. Altså, jeg klarer å følge PF et par ganger i uka, men sklir ut så fort jeg er i lag med han og da tenker jeg at det er like så greit å bare la være, hehe.
  9. Forresten - det er pizza på menyen her i kveld. Pizza kjøpt hos den lokale pizzabakeren. Hvordan kommer jeg meg best mulig ut av det? Fjerner noe av osten og velger magert kjøtt? Karbomessig er jo bunnen forsåvidt ok, siden den vil bli spist i 19-20-tiden. Det er fettet jeg bekymrer meg mer for.
  10. Hahaha, neida, har jeg virkelig ikke lagt merke til :whistling: Har forøvrig lest den artikkelen sikkert tre ganger det siste døgnet, men står jo mest sånn generelle retningslinjer der, så tenkte det var greit å (igjen fiske etter tips og råd) blant andre forumsmedlemmer, som kanskje allerede var i gang med dietten. Latskap, lenge leve
  11. Når du sier utmerket, hva innebærer det? Sett bra fremgang på noe måte?
  12. Det skal jeg virkelig vurdere Hva heter hun her inne?
  13. Oioi, hvor mye kostet det å få oppsatt dietten? Spiser du noe spesielt etter kardio forresten? Vet det er viktig med karbohydrater og proteiner etter styrketrening, men hva sier dietten angående kardio?
  14. Den skal jeg fordype meg i. Gleder meg virkelig til dette. Starter i dag med 30 min løpe/intervalltur. Fått beskjed om at lange, dryge løpeturer kan ende med å øke kortisol/stressnivået i kroppen og virke negativt på fettforbrenningen. Jeg som elsker å løpe og gjerne så langt som mulig, hehe. Nuvel. Hadebra joggeturer, hei lange gåturer med hund.
×
×
  • Opprett ny...