Gå til innhold

Ainanas

Medlemmer
  • Innholdsteller

    143
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ainanas

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 25. juli 1985
  1. Åååh, jeg blir glad i kroppen når jeg ser den første siden. Pogs, klinkekuler, de monsterne jeg ikke husker navnet på..alle timene vi brukte på det i skolegården. Spice Girls-albumet som ALLE jentene hadde, og vi bytta bilder om vi hadde flere av én. Og SLIM! Trappetroll.. Guuu a meg for en barndom! Og ikke minst tamagotchi som lærern måtte forby i timene fordi vi ikke konsa på det vi skulle gjøre. Nå er det smart-telefoner?! Ganske bra utvikling..
  2. Hadde vært gøy å se hundeagility, eller sporing. Noe med hunder o-o Det er rart at bowling ikke er med, men jeg ville aldri ha sett på det (med mindre en nordmann er med, akkurat som at jeg aldri hadde sett fekting før i går ) Ellers synes jeg det er waaay to much svømming.
  3. Sklir ned på nesen pga svette i tryne, risiko for å falle av i unaturlige posisjoner etc
  4. Note to self: ikke tren med vernebriller
  5. Jeg har ikke sett (unge) folk trene styrke med briller, og det er jo kanskje fordi det er ganske upraktisk. Men er det VELDIG rart, eller bare litt, eller ikke i det hele tatt?
  6. Jeg liker den, skikkelig behagelig stoff som du sier. Men de er veeeldig trange å få på seg, synes jeg. Men når de først er kommet på så er det digg
  7. Er det noen som har prøvd dem? Er de gode? Gjennomsiktige? Vurderer å kjøpe denne eller denne, men klarer ikke å bestemme meg!
  8. Hviledager for meg går til å holde huset noenlunde rent, løpe ærender.. Alt en ikke får tid til på treningsdager. Ligger ikke rett ut på sofaen og venter på neste dag, selv om det sikkert er noen som gjør det óg
  9. Goodlife er de beste jeg har smakt! Nammmm
  10. Om du har et treningsprogram og fører logg over det så trenger man ikke tenke i det hele tatt. Jeg bruker 10 sek på å logge hver økt, ved å skrive hvor mye jeg tar i hver øvelse. Antall reps og sett er jo gjerne noe man vet på forhånd, det ligger i programmet
  11. Jeg trener KUN styrke rent treningsmessig. Haaater kondisjonstrening, og har enda ikke funnet noe jeg liker av det. Spinning er ikke _så_ gærnt, så vurderer å begynne med det igjen. Intervaller på mølle og sånt er neinei.. Men jeg er mye ute å går, minst en time hver dag.
  12. Jeg tar 37,5, i strakmark vel og merke. Er nok tregere enn normalt i å øke, men jeg er ikke så sterk i nevene enda. 37,5 x 10 reps holder akkurat
  13. Dana er absolutt penest i ansiktet!
×
×
  • Opprett ny...