Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fedor fordi han er tidenes mixed martial artist, og ser ut som mannen på gata!

[ATTACH]52287[/ATTACH]

Forrest Griffin fordi han har en mentalitet som man KUN kan beundre. Ingen jobber hardere med kardio en Griffin sies det! Også er det litt kult at han sloss bedre jo mer bank han får! :D

[ATTACH]52288[/ATTACH]

Junior Dos Santos fordi han rett og slett er KUL! :D

[ATTACH]52290[/ATTACH]

Thorbjørn Gyberg på grunn av det han har oppnådd, og hvilken fantastisk motivator han er! :)

[ATTACH]52289[/ATTACH]

Er mange mange fler, men kan vel ikke nevne alle! :D

Måtte nesten lese posten 2 ganger, forventet ikke å finne thorbjørn her. Thorbjørn er kul og bra trener :) Trente en god del kickboxing sammen med han og ei venninne før jeg flytta fra Arendal, ganske slitsomme treninger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Koffor driver han eine moderatoren og sletter trådar om Zyzz? Greit om han ikkje er fan, men vi har vel strengt tatt lov til å diskutera Zyzz her inne om vi vil det? Blir for barnslig å sletta trådar bare fordi du ikkje liker personen som blir diskutert.

On topic:

post-3642-14440911985779_thumb.png

Creds til Zyzz for å ha ballar til å vera alt anna enn A4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koffor driver han eine moderatoren og sletter trådar om Zyzz? Greit om han ikkje er fan, men vi har vel strengt tatt lov til å diskutera Zyzz her inne om vi vil det? Blir for barnslig å sletta trådar bare fordi du ikkje liker personen som blir diskutert.

Tull. Stengt fordi jeg ikke liker han? Det er jeg som laget tråden for et år siden. Om du leser de siste sidene i tråden, inkludert din post så forstår du godt hvorfor den ble stengt. Sutring om moderering tas på PM. Ingen unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fra da jeg startet å trene favorisert kroppsvekt trening.

Så pullups og dips har natulig blitt mine favoritt øvelser.

Ako rahim er mitt forbilde fordi han er helt syk i dips og har helt rå fysikk :)

Startet å jobbe meg opp mot min egen kroppsvekt i dips etter at jeg for 2 år siden så han ta kw ( 93kg) + 100kg x 3 reps.

post-2294-14440912058642_thumb.jpg

[ATTACH]79182[/ATTACH]

post-2294-14440912062338_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange forbilder og folk som motiverer meg, men hvis jeg skal velge noen:

Olaf Tufte! Råere mann med bedre konkurranseinstinkt skal man lete lenge etter! Har vært på Tufte Challenge på gården hans i Horten, og han kjører som om det stod om liv og død. Gir seg aldri! :)Olaf_Tufte_628155p.jpg

Petter Northug!

794738-13555331-640-360.jpg

Arnold Schwarzenegger!

arnold_schwarzenegger_posing-1140.jpg

Aziz Shavershian!

the-zyzz-pose.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...