Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Jeg finner mye motivasjon når jeg leser om Simen Imingen. Han var tidligere utøver i styrkeløft og høyt oppe i toppen. Men sa fra seg plassen på landslaget når tiden ikke strekte til lenger. Etter dette vil jeg kalle han en typisk ildsjel inne norsk styrkeløft. Han er med å hjelper til når det trengs og motiverer alle rundt seg.

Bare på mitt første styrkeløftstevne var han der, jeg hadde aldri møtt gutten før utenom at jeg hadde hørt om han. Han ga meg råd, motiverte og pushet gjennom stevnet. En fantastisk person som jeg virkelig håper jeg får se konkurrere i fremtiden igjen.

Simen Imingen

Vil tilbake på toppen - Ringsaker Blad - Østlendingen

http://resultater.styrkeloft.no/lofter_vis.php?id=191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vince er rå! Selger du meg The Wild Physique når du er ferdig? :)

Synes Vince er langt mer estetisk i sin utfoming, om man kan si det, en visse australske youtube-typer. Selger nok ikke den med det første dessverre. Er jo nesten som et oppslagsverk i forhold til ernæring, trening, etc. F eks 36 egg i løpet av en dag i 'bygge'-perioder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Vince er langt mer estetisk i sin utfoming, om man kan si det, en visse australske youtube-typer. Selger nok ikke den med det første dessverre. Er jo nesten som et oppslagsverk i forhold til ernæring, trening, etc. F eks 36 egg i løpet av en dag i 'bygge'-perioder....

regnet med du ville beholde den ja. Den er vanskelig å få tak i og latterlig dyr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedor fordi han er tidenes mixed martial artist, og ser ut som mannen på gata!

[ATTACH]52287[/ATTACH]

Forrest Griffin fordi han har en mentalitet som man KUN kan beundre. Ingen jobber hardere med kardio en Griffin sies det! Også er det litt kult at han sloss bedre jo mer bank han får! :D

[ATTACH]52288[/ATTACH]

Junior Dos Santos fordi han rett og slett er KUL! :D

[ATTACH]52290[/ATTACH]

Thorbjørn Gyberg på grunn av det han har oppnådd, og hvilken fantastisk motivator han er! :)

[ATTACH]52289[/ATTACH]

Er mange mange fler, men kan vel ikke nevne alle! :D

post-9744-14440880351666_thumb.jpg

post-9744-14440880352081_thumb.jpg

post-9744-14440880352433_thumb.jpg

post-9744-14440880352703_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedor fordi han er tidenes mixed martial artist, og ser ut som mannen på gata!

[ATTACH]52287[/ATTACH]

Forrest Griffin fordi han har en mentalitet som man KUN kan beundre. Ingen jobber hardere med kardio en Griffin sies det! Også er det litt kult at han sloss bedre jo mer bank han får! :D

[ATTACH]52288[/ATTACH]

Junior Dos Santos fordi han rett og slett er KUL! :D

[ATTACH]52290[/ATTACH]

Thorbjørn Gyberg på grunn av det han har oppnådd, og hvilken fantastisk motivator han er! :)

[ATTACH]52289[/ATTACH]

Er mange mange fler, men kan vel ikke nevne alle! :D

JDS er hardcore, though ingenting kan sammenlignes med gode gamle heltene fra PrideFC <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...