Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Får jeg lov til å si Pink her uten å virke som en fjortis? Synes hun er rå, og er blant de få artistene som faktisk har holdt vekta jevn, sett relativt trent ut, og aldri bikka under for slankehysteriet kjendisene gjennomgår. Dessuten kan hun opptre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov til å si Pink her uten å virke som en fjortis? Synes hun er rå, og er blant de få artistene som faktisk har holdt vekta jevn, sett relativt trent ut, og aldri bikka under for slankehysteriet kjendisene gjennomgår. Dessuten kan hun opptre :D

Nei, det er ikke kleint om du sier Pink, hun har en flott og ikke minst sunn fysikk!

Pink+Tattoos+Dragon+Tattoo+DXgK9vJ7ppQl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plyo veldig nære drømmefysikken som er oppnåelig.

No mortals can ever compare to the divine awsomeness of Plyo...

Mitt forbilde. Kevin Levrone..

post-1628-14440825454592_thumb.jpg

Stilte i flere konkurranser i året i 12 år frem til 2003.. Diett så og si året rundt.. Flere 2. og 3. plasser i Mr.O.

Og trener fortsatt. Slutter liksom ikke å trene fordi man ikke lenger er blant de beste.

Slik ser han ut i dag 41 år gammel:

post-1628-14440825454973_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greg plitt!

- Han er definisjonen på mann, råhet, styrke :p

Han har en utrolig bra fysikk og styrke og ikke minst har han hatt en veldig bra karriere innenfor militæret, trur han var medlem av en elite tropp eller noe i den duren :p Se disse to videoene, så skjønner dere ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZEBy-QRhfgk

http://www.youtube.com/watch?v=XjElmJxY3qE

En dag, kanskje jeg har en slik fysikk? jeg burde nå vertfall få til det før jeg dauar :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner du dem?

Ikke alle som er helt enige vet jeg..

Ja, det kan jeg tenke meg,, Jeg er såpass nysgjerrig at jeg har lyst til å spørre hvorfor, men jeg får vel ta den en en annen plass kanskje :) Men jeg har skapt mitt eget inntrykk og prøver å høre minst mulig på "sladder". Trener hos dem, og de to er gull verdt for meg. Hvertfall førstemann der.. Snill som ingen annen, og tar virkelig vare på de som trener der. Og når det gjelder andremann så er han ett forbilde for meg pga den utrolige fysikken han en gang hadde, og hva han har oppnådd i løpet av sin karriere. Ah, for en kropp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jay Cutler!!! Den dagen jeg møter han kan jeg dø lykkelig! :blush: Han er min store helt og henter mye motivasjon fra filmene hans! Forsåvidt så er der flere proff byggere jeg ser opp til :) I Norge var det og møte Jørgen Corneliussen stort! Flott fysikk på både Jørgen og Jay, men Jay er kongen! :D En dag er jeg der!

post-1993-14440825467541_thumb.jpg

post-1993-14440825466499_thumb.jpg

post-1993-14440825467128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...