Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Må si meg helt enig Lobo2me; Kane, eller timbahwolf har en vanvittig rå fysikk! Liker også at han har en veldig allsidig styrke.

Han er helt syk når det kommer til trening. De siste 13-14 år har hans lengste treningspause vært på 2 uker, og han trener ofte 10 ganger per uke. Han følger makro på dietten sin hele tiden (fast forhold på protein/karbo/fett/kcal), og hans cheatdager er når han ikke bryr seg om makroen (men likevel passer på kcal). Ingen fortjente det mer enn han når han ble talsmann for Controlled Labs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Zyzz er the god of aesthetics, umirin son?

Mirin er vel det siste jeg er når det kommer til Zyzz. Han er "god of douchebag og cockyness". Er ikke veldig fan av trent overkropp og anorectic quads. Men han hadde en grei overkropp. Nixon på forumet ser 10000 ganger bedre ut enn han gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirin er vel det siste jeg er når det kommer til Zyzz. Han er "god of douchebag og cockyness". Er ikke veldig fan av trent overkropp og anorectic quads. Men han hadde en grei overkropp. Nixon på forumet ser 10000 ganger bedre ut enn han gjorde

Listen carefully brahs, this is the revolution. Everybody asking what the fuck is this about, what the fuck is up with those videos cunt, youre fucking up yourself cunt. Its a fucking ACT there is no zeeeez.

Karen var faktisk hyggelig og ydmyk til vanlig etter hva alle vennene hans sier.

Btw bli tatt 400000 bilder av i alle mulige rare vinkler du også så vedder jeg på at det ser ut som du har små quads på hvertfall halvparten av dem, quadsa var ganske bra på slutten.

69386_454780077225_351749002225_5249646_937339_n.jpg

No homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen carefully brahs, this is the revolution. Everybody asking what the fuck is this about, what the fuck is up with those videos cunt, youre fucking up yourself cunt. Its a fucking ACT there is no zeeeez.

Karen var faktisk hyggelig og ydmyk til vanlig etter hva alle vennene hans sier.

Btw bli tatt 400000 bilder av i alle mulige rare vinkler du også så vedder jeg på at det ser ut som du har små quads på hvertfall halvparten av dem, quadsa var ganske bra på slutten.

69386_454780077225_351749002225_5249646_937339_n.jpg

No homo.

Enig i at lårene hans ser bra ut på det ENE bildet som du fant da du googlet Zyzz quads eller noe sånt. Se på ALLE de andre bildene så skjønner du hva jeg mener. Alle kan være heldig med bilder sånn som han var på akkurat det bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at lårene hans ser bra ut på det ENE bildet som du fant da du googlet Zyzz quads eller noe sånt. Se på ALLE de andre bildene så skjønner du hva jeg mener. Alle kan være heldig med bilder sånn som han var på akkurat det bilde.

Han hadde dårlig quads på starten, men de ble bra mot slutten. Og har sett alle bildene, vet hva du mener. Men det var vel sånn han var på slutten som er relevant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde dårlig quads på starten, men de ble bra mot slutten. Og har sett alle bildene, vet hva du mener. Men det var vel sånn han var på slutten som er relevant? :)

Jeg kan være enig i at de var bedre på slutten. Ja det er slutten som er relevant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...