Gå til innhold

krans

Medlemmer
  • Innholdsteller

    104
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Først og fremst så ser du virkelig flott ut! Men jeg skjønner at du også vil føle deg bra og komfortabel i din egen kropp. Det er utrolig viktig det, fordi ingen fortjener å gråte seg selv i søvn. Du sier jo at du er motivert og det er flott! Jeg tror det kan være en god idé å få hjelp av en psykolog/rådgiver til å lage en kostliste og en venn/en på fitnessbloggen/personlig trener til å lage en treningsplan. Ikke lag det på egenhånd, for da fortsetter du lett i samme, gamle spor. Tenk ut på forhånd hva du trives med. Få, store og sunne måltider? Eller kanskje flere små? Hvor mange kondisj
  2. nr.1 ICELAND ANNIE Nr 2 CAMILLE LEBLANC NR 3 KATRIN DAVIDSDOTTIR
  3. 1) Guns' N Roses - Welcome to the Jungle (da blir det PR uansett) 2) Marilyn Manson - This is the new shit 3) Jedi Mind Tricks - Heavy Metal Kings ....... NÅ fikk jeg lyst til å perse!
  4. Jeg har bøy fast tre ganger i uken, og på en av disse dagene har jeg også markløft. To med bakbøy og en med frontbøy. Du kan vel trene selv om du er støl? Viktig med nok hvile altså, men hvis du VIL starte med to dager i uken, så kan du jo teste det ut God oppvarming + foamroller og tøying før jeg starter funker for meg!
×
×
  • Opprett ny...