Gå til innhold

glenn89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    195
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om glenn89

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 03. nov. 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg bruker tights, og det er MEGAFUCKINGAWESOME. De som mener noe annet kan ta seg en bolle
  2. Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men det fortjener absolutt en rating fra folket! Kom over et ark på min faste gym der noen tydeligvis har glemt igjen sitt egenlagde super-treningsprogram (eller er det dette som er Starting Strength? ). Mage og rumpe skal få kjørt seg ser jeg, this better be a chick!
  3. Hvordan har du fått så synlig six-pack?

    1. glenn89

      glenn89

      Hei Kevin ! Via dediktert trening og riktig kosthold. Hvor kjøper du klærne dine? Liker stilen ;)

  4. Lytt til kroppen! Viss det er som du sier at dette er noe som du kjenner på "av og til", så vil det ikke kunne ødelegge for deg om du spiser litt ekstra disse dagene! I tillegg vil det hjelpe på metthetsfølelsen om du spiser proteinrik mat:) Men om du absolutt ikke vil spise et ekstra måltid disse dagene det gjelder, så er det mye annet du kan gjøre for å "stille matsuget": - Spise gulrøtter: Smaker godt og er så godt som nullkalorisnacks:D - Drikke godt med vann! - Ekstra mye salat osv til andre måltider. - Cottage cheese/mager kesam: Proteinrikt og kalorifattig (under 300 kcal på en
  5. - Kalorier: Mellom 3500-4000 kcal under gaining, rundt 2200-2500 på diett. - Kjønn: Mann - Alder: 22 - Høyde: 188 cm - Vekt: ca 84 kg - Trening: Styrke 5-6 dager i uka - Spisedag: Ca en gang i uka når jeg er på diett.
  6. Rett og slett rått Kim!!! Tenke at du har stengt smella på dem som hengt opp bilda og snakka på skolen! For å si det mildt! Ryktes forresten at det bli ei fellesøkt (ifølge Sjur) på ASA imorra kl 17???
  7. I etterpåklokskapens lys ser jeg at jeg burde absolutt delt med noen, men når cravingsen er som verst resonerer jeg ikke på den måten:p Da tenker jeg mer ala dette: [ATTACH]40764[/ATTACH] Også trøkker jeg det bare i meg....
  8. SHIT! Hadde egentlig spist dagens kalorier og vel så det mtp at der er sommer, så får jeg plutselig tidenes cravings og trøkker i meg 1 liter vaniljeis med 1 kartong jordbær og 0,5 liter brus på type 10 minutt:eek: Hva faen er det med den svake hjernen min som alltid mener at det er nødvendig med snop til fotballkampen?!! EDIT: Nå fyrte jeg akkurat opp stekeplata for å mekke meg et par kjappe pannekaker også
  9. Hei gamle meg! NEI, proteinpulver gjør deg IKKE feit:rofl:
  10. Frokost: Havregryn med rosiner og melk. Lunsj: Proteinshake og 1 boks cottage cheese + 1 Iron core bar. Middag: Kyllingfilet og low carb pasta fra PF. Kvelds: Proteinshake + 1/2 boks cottage cheese.
  11. Kjente det godt i både benk og skråbenk jeg og! Heldigvis bare ga det seg etter noen dager så det var tydeligvis ikke noe alvorlig.. Ellers vil jeg anbefale to triks som ble anbefalt av tage litt ovenfor her: "To små triks; Youtube; Shoulder dislocations. Utfør bevegelsen; som om du skulle trukket et "sverd" ut fra, ja for deg høyre side av hoften, og løft så sverdet helt opp over hodet (Hah vanskelig å forklare, men om du klarer å se deg for hvordan en fyr ville tatt sverdet ut av sliren sin og hevet det over hodet, så er det en herlig øvelse som du gjerne kan utføre 3x10)"
  12. Har blitt nesten helt bra de siste dagene (95%), så det meste tyder på at det var kun enn stygg strekk:) Men om det er noe som kommer igjen ofte så blir jeg nok å kontakte en kiropraktor ja... Krysser fingrene for at det er blir bra nå:thumbsup:
  13. Ja tenker å se an et par dager i første omgang.. Håper det rett og slett bare er en kraftig strekk eller noe som får hele skuldra til å føle seg "spent".. Kjedelig om det skulle vise seg å være noe langvarig! Er jo som du sier, er gira og vil trene!!
  14. Jeg får til å gjøre begge bevegelsene du nevner, hvertfall akkurat nå. Det har gått litt opp og ned siden jeg kjente det først igår. Enkelte ganger derimot kan jeg omtrent ikke røre på skulderleddet...
  15. Opplevde igår å få smerter i venstre skulder. Smerten oppsto relativt ut av det blå, og uten at jeg drev noen form for aktivitet som belastet skulderen. Hele skulderen, samt en liten del av rygg og nakke kjennes nå ut som den "har stivnet helt". Føles på en måte ut som den er på nippe til å hoppe ut av posisjon, selv om det mest sannsynligvis bare føles slik ut pågrunn av stivheten.. Får til å røre på hånda, men det hele føles veldig "spent" ut. Noen med erfaringer? Skjønner jo at jeg nok må ta noen dager treningsfri.. Tips til øvelser som hjelper??
×
×
  • Opprett ny...