Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

268211-7-1347486692685-n400.jpg

Denne dama har trent opp den kuleste rompa ever (y) Og siden vi har omtrent samme utgangspunkt (liten og smal rompe) så vet jeg at det er mulig for meg også!!!! Lene Hansen :p

rompa til Lene har da alltid vært ganske så flott, selv om den nå er mye flottere enn hva den var før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med eit forbilde innan kondisjon eg då, sidan her var så mange fra styrke fra før:

Stoltzekongen Jon Tvedt R.I.P.

post-22666-1444092757486_thumb.jpg

Forbilde fordi sjølv om han var den beste innen sin idrett, så stod familien så utrulig høgt for han. For den som ikkje veit kven han er så kan klippet "Det året det var så bratt" anbefalast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rompa til Lene har da alltid vært ganske så flott, selv om den nå er mye flottere enn hva den var før :)

Har lest bloggen hennes et års tid, så lenge som jeg har trent, og ser stor fremgang på henne. Men utgangspunktet jeg mener er et dårlig bikinibilde fra maange år siden (finner det ikke igjen, men ligger på bloggen hennes). :blush: Jeg må ha trua vettu.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest bloggen hennes et års tid, så lenge som jeg har trent, og ser stor fremgang på henne. Men utgangspunktet jeg mener er et dårlig bikinibilde fra maange år siden (finner det ikke igjen, men ligger på bloggen hennes). :blush: Jeg må ha trua vettu.. hehe.

Hehe, jeg har vært så "heldig" å se rompa hennes i real life for mange år siden, å har aldri syntes den har vært så ille, men den er meget flott nå :)

btw; nå mener jeg ikke at jeg har vært uheldig på noen måte fordi jeg har sett rumpa hennes i real life, men du skjønner hva jeg mener;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forbilde er meg selv :D

Hvorfor? Fordi det er det eneste realistiske å skulle jobbe seg mot. Har et bilde av meg selv inni hodet, og det kommer til å ta lang tid før jeg kommer dit, men jeg skal klare det :D Someday..

Helt enig med deg! Joda, noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde den og den kroppen, men jeg er så heldig/uheldig at jeg er stuck i den jeg har, og jeg har som oppgave å gjøre den til det beste jeg kan, uansett hva slags hinder jeg vil møte på og hvor lang tid det vil ta! Men jeg henter inspirasjon fra andre, for å minne megselv i mine dystre stunder at det aller meste av ideer jeg får faktisk er mulig, om jeg bare greier å holde fokus litt lengre enn et halvt nanosekund :p

En av mine største inspirasjonskilder for øyeblikket er en god kompis av meg, som gir meg mye latter og glede, og som stiller opp for meg når jeg trenger det. Selv når jeg oppfører meg som en drittunge og begynner en krangel helt uten grunn, bare fordi jeg er sint på megselv og verden og han gidder å høre på den dritten jeg kommer med da...

Verdens kuleste Jones(Jonas) Martinsen!

jonas%20martinsen%201.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

[ATTACH]100443[/ATTACH] Scott Adkins
:)
Heilt rå mann, han har ein rå fysikk og e rå te å sloss og
;)

100438-5ebe17343d1240a9e25cd62400c9a509.jpg

Tom Hardy
:)
Han e bare sjef trenge ikkje sei meir
:)

100440-a9eb5b566b7540fe7914638e78a48da0.jpg

Dana Linn Bailey <3 Ho e rå sexy og ho har ein enorm fysikk
;)
Damo mi <3

100441-244f437db28f0d8e3bd978dcb2a11db6.jpg

Arild Haugen
:)
mannen som var grunnen til at eg starta med trening sjøl om eg aldri ville bli strongmann så var da ette at eg traff han og snakka me han i 2008 NM på Gol at eg starta treningen min
:)
HELT
:)

100442-73a7b20a77a252b6afa512bc2719d14d.jpg

Og sist, men ikkje minst Petter Northug
:)
Bare måten han e på e heilt rååååååååå!!! han e sjef
:D

post-26192-14440935936201_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...