Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
Håper for din skyld at du legger på deg litt mer muskler enn hun dama der, for hun var skrekkelig tynn ;)

Hver sin smak..Forstår at det her inne på fitnessbloggen er "politisk korrekt" å like muskuløse damer, men jeg mener det bør være rom for forskjellige oppfatninger av hva som er pent og ikke. Jeg foretrekker selv (som du skjønner) en mindre muskuløs fysikk enn det som er "standarden" her inne. En sunn, slank og ikke altfor muskuløs kropp er idealet mitt. Synes fort man kan bli for maskulin med for mye muskler, men har likevel respekt for de som streber etter den type fysikk. Tenk hvor kjedelig verden ville vært om alle var like? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først på listen står min 43 år gamle mor som har bedrevet styrketrening i snart knappe 2 år, og som har gått fra å sove på sofaen stort sett hele dagen til å være en liten duracellkanin som gladelig kjører to økter om dagen når hun har mulighet.

mamma.jpg?w=640&h=1024&h=959

Også har vi Inga, min kjære lille fysiker som har vært over gjennomsnittet aktiv hele livet. Hun hadde et lite kroppsprosjekt gående tidligere. Den beste jenta som setter fokus, innsats og kunnskap først på lista når hun skal gjøre ting. En stor inspirasjon når man trenger litt ekstra for å gjennomføre noe.

282090_10150247356010939_600380938_7495467_228413_n.jpg

Blant de litt mer kjente er det Erin Stern.

6128.jpg

Og som nevnt Jillian Michaels.

jillian-michaels-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver sin smak..Forstår at det her inne på fitnessbloggen er "politisk korrekt" å like muskuløse damer, men jeg mener det bør være rom for forskjellige oppfatninger av hva som er pent og ikke. Jeg foretrekker selv (som du skjønner) en mindre muskuløs fysikk enn det som er "standarden" her inne. En sunn, slank og ikke altfor muskuløs kropp er idealet mitt. Synes fort man kan bli for maskulin med for mye muskler, men har likevel respekt for de som streber etter den type fysikk. Tenk hvor kjedelig verden ville vært om alle var like? :)

Jeg tenker nok det samme som deg i herre delen. For min del så er det brukere her inne som er mine forbilder, før/etter bildene, de som logger treningene sine og de som jevnlig legger ut bilder(flekser) /videoer av treningene. Etter at jeg kom inn på FB, så begynte jeg å tenke på kroppssbeherskelse....det er noe som trigger meg litt....Dt kan vi jo takke TOR -->THOR! for. Ellers tror jeg faktisk den råeste fysikken står Ola her inne for synes jeg.....hver sin smak. Da er det bare å dra på gymmen og jobbe videre med drømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...