Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Jeg tenker nok det samme som deg i herre delen. For min del så er det brukere her inne som er mine forbilder, før/etter bildene, de som logger treningene sine og de som jevnlig legger ut bilder(flekser) /videoer av treningene. Etter at jeg kom inn på FB, så begynte jeg å tenke på kroppssbeherskelse....det er noe som trigger meg litt....Dt kan vi jo takke TOR -->THOR! for. Ellers tror jeg faktisk den råeste fysikken står Ola her inne for synes jeg.....hver sin smak. Da er det bare å dra på gymmen og jobbe videre med drømmen :)

Veldig enig med Annix og Kristian! Fitness for meg er ikke nødvendigvis å se ut som en fitnessutøver, men å bli en "fit'ere" utgave av meg selv. Jeg ønsker en fysikk jeg kan klare å beholde over mange år, og som ikke krever så mye tid at jeg må legge mye annet til side. Og som "recovering" spiseforstyrret, så tror jeg at jeg vil ha problemer med å bli så veldig "stor". Jeg tror selvfølgelig ikke at muskler kommer (og bevares) bare ved å se på vektene, eller rett etter at jeg bare har satt mine ben innenfor et treningssenter.

Men jeg tror jeg en gang kommer til et punkt hvor jeg er fornøyd, og da blir fokus å opprettholde denne formen best mulig.

Når det er sagt, så har jeg ingenting imot om andre ønsker det. Hvis det er noe de ønsker å drive på med, og som gir de glede og mening i hverdagen - kjør på! Vi er forskjellig, og det er flott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig med Annix og Kristian! Fitness for meg er ikke nødvendigvis å se ut som en fitnessutøver, men å bli en "fit'ere" utgave av meg selv. Jeg ønsker en fysikk jeg kan klare å beholde over mange år, og som ikke krever så mye tid at jeg må legge mye annet til side. Og som "recovering" spiseforstyrret, så tror jeg at jeg vil ha problemer med å bli så veldig "stor". Jeg tror selvfølgelig ikke at muskler kommer (og bevares) bare ved å se på vektene, eller rett etter at jeg bare har satt mine ben innenfor et treningssenter.

Men jeg tror jeg en gang kommer til et punkt hvor jeg er fornøyd, og da blir fokus å opprettholde denne formen best mulig.

Når det er sagt, så har jeg ingenting imot om andre ønsker det. Hvis det er noe de ønsker å drive på med, og som gir de glede og mening i hverdagen - kjør på! Vi er forskjellig, og det er flott ;)

Tror du ikke at den dagen du/jeg når vi når det bedre fit utgaven av oss selv, at vi tenker: Mye vil ha mer? Altså når vi klarer å komme oss ditt, tror jeg på en måte at det vil trigge å ta en skritt videre. Vet ikke jeg -har jo aldri hatt muskler jeg da :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at den dagen du/jeg når vi når det bedre fit utgaven av oss selv, at vi tenker: Mye vil ha mer? Altså når vi klarer å komme oss ditt, tror jeg på en måte at det vil trigge å ta en skritt videre. Vet ikke jeg -har jo aldri hatt muskler jeg da :rofl:

Hehe, kanskje jeg formulerte meg litt feil. Jeg tror ikke at jeg plutselig kommer til et punkt hvor jeg plutselig er fornøyd. Det jeg mener er at jeg ikke har noe mål av å hele tiden jobbe for en mer og mer perfekt kropp. Fysikken min idag er på alle måter crappy, så om jeg begynner å trene, vil jeg se forandringer ganske fort. Ikke fordi jeg har noen gener som fører til at jeg lett bygger muskler eller noe i den duren, men med et dårlig utgangspunkt, så vil resultatene blir mer tydelig. Dersom jeg begynner å trene (nei jeg trener ikke per dags dato, men det er en del av planen at jeg skal begynne) så ønsker jeg ikke at treningen skal bli en altoppslukende del av livet. Jeg vil at trening skal være en del av meg og en sunn hverdag, men ikke oppta alt av fritid.

Mange vil nok kanskje hele tiden ta ting et steg videre, og det er mulig jeg blir bitt av basillen. Men jeg vil prøve å styre meg, da dette har vært altoppslukende tidligere. Jeg vil ha en sunn og sprek kropp som er sterk, sunn og som jeg er fornøyd med. Jeg sier ikke at det er lett eller i det hele tatt mulig. Men det er det som er målet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå er det jo nesten en klisje men Arnold S er mitt store forbilde.

Det å komme fra en liten plass i Østerrike til å Mr Olympia så mange ganger, bli verden største filmstjerne for så å bli guvernør!

Lest litt bøker om han og den mentaliteten/tankegangen han har er virkelig gull, det er noe vinnere har og det er ekstremt motiverende å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kevin Levrone er nok en av mine største favoritter

post-3401-14440828070041_thumb.jpg

Men Branch Warren har også satt sine spor med sin hardcore trening :) Her med siste bildeupdate fra dietten han nå er på inn mot Arnold classic i år

post-3401-14440828070606_thumb.jpg

Dette er et eldre bilde, men viser litt av formen fyren klarer å komme i! hehe...

post-3401-14440828071042_thumb.jpg

I senere tid har jeg også fått UTROLIG sansen for PHIL HEAT!!! Rå personlighet og ikke minst fantastisk fysikk.

post-3401-14440828071321_thumb.jpg

post-3401-14440828072111_thumb.jpg

post-3401-14440828070262_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt store treningsforbilde er en eldre venninde av meg. Synes det er utrolig alt hun har klart å oppnå både mentalt og fysisk. Med en slik fantastisk kropp, mental styrke og personlighet er hun det beste forbilde jeg noengang har hatt og hun har hjulpet meg med å få en utrolig fremgang det siste året, om hun er klar over det eller ikke... :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kristine Weber! First of all er hun en nydelig jente, og ser så flott ut! Og gjennom bloggen sin virker hun også som et herlig menneske, men mest av alt. Hun har gjort alt på sin måte, uansett alt hun har fått mas for så har hun stått for sitt og gjort sitt helt alene. Og man ser jo at hun fint klarte det :)

IMG_3002.jpg

Ellers Kim Dolan Leto og Sarah Allen, men det er bare utseendemessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...