Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

During the years I have seen many impressing athletes perform, and some of them I continue to admire even to this day. Others I have discovered in recent years. Either way they provide me with motivation to keep working or they amaze me with how far you can push yourselves. Here are some of them:

MV5BOTg5MTAxMDU2Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMzIxODAwNA%2540%2540._V1._SX214_CR0%252C0%252C214%252C314_.jpg

Joe Eigo is a gymnast and stuntman who has developed his own style of street gymastics. He has worked as a stuntman for Jackie Chan in several movies. I just love the way he moves and experiment with movements. Watch this youtube video and try the same:

jpeg_preview_medium.jpg

Hannibal is another streetathlete who does more fitness and bodybuildingstyle movements. His moves is simply amazing and he in my opinion has an fantastic physic. Watch and learn:

m1dz5v7a5964.jpg

Yuri van Gelder ia a dutch gymnast and a ring expert. He does his ring gymnastics in an incredibly strong and controlled manner. And his muscularity is great considering he never lift weights. Cool!! Watch some shirtless interview here and you'll get the point:

markus_ruhl.jpg

Markus Ruhl is a german bodybuilder who is known for his extreme freaky physic. He might not be the best looking bodybuilder, but I like the true bodybuilders to look freaky. And Markus looks like ha has been made in clay, by a group of teenagers who has just read to many comic books. Ha is known for a huge number of fans when ha appears on stage. Watch and enjoy:

usain+bolt-5.jpg

Usain Bolt is the fastest man ever. And he wins by such margins it will go down in history as some of the best performances ever. He surely lives up to his nickname "The Lightning Bolt". Watch and learn:

81988.jpg

Naim Suleymanoglu was the first person to clean and jerk three times his own bodyweight. I just try to imagine doing 1,5 times my own weight. Naim was nicknamed "Pocket Hercules" and won three olympic gold medals over a period of 12 years. Here his final lift from Atlanta Olympics:

Just keep training! You WILL get there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbiler og inspirasjon er veldig enkelt for meg. Det er kanskje veldig klisje, men det er to personer jeg anser som mine forbilder og inspirasjon. Du har Pauline Nordin og Jillian Michaels. Det er virkelig ingen som slår de to, spør du meg. Er en haug med andre jeg synes er dyktige, men Pauline er det nærmeste du kommer Gud i min verden.

post-233-14440822961419_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart Zuzana fra bodyrock.tv! Rå dame! :)

Og Kristine Weber er en meget inspirerende dame! :)

Veldig enig her! Kjører på med et par bilder av dem i samme slengen

:)

To damer som trener og spiser på veldig forskjellige måter, men er likevel like gode forbilder for min del!

Det viser godt at man må finne SIN EGEN vei for å lykkes og nå målene sine!

:)

post-403-14440823016191_thumb.jpg

post-403-14440823016569_thumb.jpg

Motivasion!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Gjest Widding

Forbilde e veldig sterkt ord.. Ingen bler mitt forbilde fordi armene e nesten 50cm og de tar 300kg i knebøy me fysikken til Frank Zane.. Derimot kan det motivera og imponera meg. Forbildene mine går mer ut på livsfilosofien til mennesket, og ang det like eg;

Yip Man og Bruce Lee

http://www.youtube.com/watch?v=onxtpV6L5d4&feature=related

Yip va trenern te Bruce ein kort stund(før ein av hans studenter fortsatte jobben) og eg beundre filosofien deres i stoooooor grad!

Utifra ka eg har sitt og hørt av både crocop og fedor e de også høgt oppe.. ydmyke personer så tenke mest på familien.. Mange andre og som michael jordan for pågangsmot og ka han oppnådde.. Mohammed Ali va original og max talentfull.. Mange flotte mennesker så har levd og leve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stefaren min. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det bare er sånn!

Treningsbuddien min Bente (og super god venninne!). Hun er full av muskler og kunne stilt på BF/AF etter to uker på diett, hun ser helt j... bra ut!

Også liker jeg Jillian Michaels! Måten hu er som trener. Selv hadde jeg tissa i buksa hadde hu stått å skriki meg opp i trynet!

Jillian_Michaels_300.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...