Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Ueli Steck - Sveitsisk alpinist med haugevis av rekorder bak seg. Er for tiden i Himalaya og skal forsøke å sette nye rekord på Mt. Everest. De fleste sliter med å gå ved 6000 m.o.h og han tar seg joggeturer. Med andre ord så er han i sykt god form.

ueli-steck-north-facel-eiger.jpg

Alex Honnold - Ikke verdens sterkeste klatrer, men utvilsomt den med størst mental kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pictures & Photos from Lara Croft: Tomb Raider - IMDb

Lara croft (Angelina Jolie) inspirerte til trening og vektnedgang i utgangspunktet for ange år siden. Nå er Krisine Weber og Pauline Nordin - om ikke forbilder - så iallefall blant de jeg bruker som inspirasjon :)

Pauline Nordin – Bilder | Facebook

- og både her på fitnessbloggen og på fighterdiet.com er det mange flotte før/etterbilder til inspirasjon, som viser at det meste er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus Midtbø og Petter Northug er ganske høyt oppe på min liste. Enorm kroppskontroll og styrke. Klitschko-brødrene er også veldig forbilledlige.

Zyzz-fetisjismen har jeg aldri forstått. Den grenser til Bieber-fandom. Riktignok er mye av den 4chan/reddit-memehumor og ikke like ektefølt, men ikke desto mindre plagsom og støyende. Sært når et samlet Internett skal forsvare et menneske de ikke kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode far er mitt forbilde. En mann som alltid stiller opp for familie og andre som står ham nær, og som man alltid kan stole på. I tillegg en praktisk anlagt mann med stor M.

Jeg ønsker å bli som ham, men innser at jeg enda har et stykke igjen. Med dette mener jeg at jeg i større grad bør være i stand til å stille opp når behovet melder seg uavhengig av hvordan jeg har det. I tillegg har jeg en del å lære på det praktiske plan. Jeg jobber fortsatt mot målet... Og 250kg i benkpress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martin Norum og Tomas Fjeldberg Fjeldmann ligger høyt oppe på lista av de som er PTer. To personer med ulike filosofier, og fantastisk fysikk. Brenner for det de gjør og er helt ned på "bakken" som alle oss andre i motsetning til andre kjente norske Personlige trenere.

Ellers er Petter Northug og Ole Einar Bjørndalen to stykk som jeg har vanvittig stor respekt for.

Men mitt aller største forbilde/helt er nok uten tvil han her:

3970761182.jpg

For en fotballspiller, for en personlighet. Samtidig som han er en av Verdens mest ettertraktete personer er han en fantastisk ektemann, Pappa og en vanvittig god fotballspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...