Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

2. plass i VM i min vektklasse, har møtt såååå mange kjente russere, og Mattia spurte om jeg ville bli coachet gratis fordi han mener at jeg er en god løfter. Norge kom som land 5 av 36(!!!), jeg har fått meg den russiske landslagsdrakten, Ivan Denisov kom bort til meg og sa at jeg er god i Longcycle, en random fyr filmet teknikken min, fått hilst på både Nursultan og Barcsik, stirret MYE på Benidze ++++. Bra Dublin-tur! 

Gjest QueenWinther
Skrevet

IUKL har underskrevet på kontrakt-ting om hvor VM er i 2017.

SØR-KOREA. 

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

Ivan Denisov, verdensmester x 9, delte et bilde av meg og skrev "Ungt talent"!!! 
Dessuten er det to år siden jeg prøvde KB for første gang i morgen, og sushi til middag i kveld. Eller pasta? 

Skrevet

Ny pers i benk, 14 dager før skjema. Noen som har en rein bokser til overs?

Skrevet

Pulsklokka er tilbake fra service, sendte den inn for å få fikset reima som var løsnet litt (kun estetisk, ikke noe funksjonellt problem - er vel bare litt forfengelig :whistle::ph34r:), de byttet hele reima samt oppgraderte usb-porten til en ny og forbedret versjon uten at det kostet meg en dritt... fort gikk det også. Pluss i boka for Polar service.... selv om klokka aldri skulle trengt å bli sendt inn i første omgang da... haha

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...