Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Også vil jeg føye til at jeg syns det er dumt å si ”gay” om noe man ikke liker.

Gay referer til legning, og at man bruker en spesiell lenging for å si at man ikke syns noe er fint eller greit, syns jeg er leit. Assosiasjonene mellom at homofili da ikke er greit er nærliggende.

Og om man ikke skulle like homofili, så greit. Men da får dere heller diskutere det, gå i tog osv, i stede for å være med å gjøre legningen om til et skjellsord.

Det er sikkert helt harmløst, men jeg syns allikevel dere får finne dere noen andre ord å bruke hvis dere skal karakterisere noe dere ikke bifaller. Gay skal ikke være et skjellsord.

Er det då også feil å kalla menn i tights femi, og blir feminin då brukt som eit skjellsord? Vert det isåfall diskriminerande mot kvinner? Det vil jo for mange vera naturlig å dra ein sammenheng mellom tights og feminitet fordi ein del damer går i stramme bukser, på samme måte som enkelte vil finna det naturlig å dra ein link mellom tights og homofile, fordi mange homofile går i stramme bukser. No har eg ingenting imot homofile, eg syns berre det er viktig å helda tunga rett i munnen når ein snakkar om diskriminering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Fant ingen tråd om dette teamet, så jeg spør dere alle.

Hva synes dere om guttetights?

Er litt lei av å sprade rundt i shabby joggebukser hele tiden, men tenker allikevel at tightsen har det lille ekstra "bole"stempelet på gymmet, om man har litt størrelse på kroppen. Hva mener dere?

MANNetights er så stilig!!! Gjerne svart :) Kjør på du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Personlig gir jeg faen.

"Så lenge du ikke får cameltoe". Well, boo-fucking-hoo at jeg er født med et lemm og en nøttesekk. Sorry for at jeg er mann. Nei, vent. Jeg er ikke sorry. Jeg er mer skeptisk til at du sjekker ut skrittet mitt mens jeg trener.

"Så lenge du har bein til det". Vent litt. Så jeg skal ha quads som om jeg tar 200kg i bøy.....for å trene bein i behagelig tøy?

Haters gonna hate, men jeg trener for meg selv, og hva de andre synes om mitt utseende er mildt sagt irrelevant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg seier vanlegvis whatever. Men vi har ein kar her som nektar å bruke undertøy under den liiitt for trange tightsen. Han berre legger ladden oppover nedi tightsen. Så går han og glor på jentene med ein halvfeit ein og trenar halvhjertet i eit par timar.

Han er vel begavet frå naturens side, for alle legger merke til det.

Konklusjon: er du og og passar din eigen buisness, versågod.

Er du creepy OG velger for liten tights, nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes guttetights ikke har noe i et treningsstudio å gjøre. Tights har alltid vært stemplet som noe feminint, og når begynte menn å bli feminine?

Jeg skjønner heller ikke at enkelte menn syntes det er mer behagelig å trene i tights. Personlig kunne jeg ikke trent i "bukser" som stopper blodtilføringen der nede...

I tillegg viser det former (foran) som man kunne blitt spart for, spesielt ved diverse mageøvelser. Det har litt med treningsetikett å gjøre (når det kommer til treningsplagg) - som f.eks. at ved noen treningsstudioer er det ikke tillatt/mindre akseptert med singlet pga. hygiene f.eks. Da bruker man ikke singlet selv om det er mer behagelig, nettopp for å respektere de andre som trener der. Et treningsstudio er et kollektivt sted og hvis man ikke kan følge dette kan man like godt trene hjemme...

Dette er en ny hype og trend hos gutter som jeg ikke helt skjønner hvor kommer fra. Problemet ligger også i at mote har blitt så j*vlig viktig når man skal trene. Hva skjedde med å bare ta på en plain t-skjorte, joggebukse/shorts og sko (unntak - funksjon ved løping) egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes guttetights ikke har noe i et treningsstudio å gjøre. Tights har alltid vært stemplet som noe feminint, og når begynte menn å bli feminine?

Jeg skjønner heller ikke at enkelte menn syntes det er mer behagelig å trene i tights. Personlig kunne jeg ikke trent i "bukser" som stopper blodtilføringen der nede...

I tillegg viser det former (foran) som man kunne blitt spart for, spesielt ved diverse mageøvelser. Det har litt med treningsetikett å gjøre (når det kommer til treningsplagg) - som f.eks. at ved noen treningsstudioer er det ikke tillatt/mindre akseptert med singlet pga. hygiene f.eks. Da bruker man ikke singlet selv om det er mer behagelig, nettopp for å respektere de andre som trener der. Et treningsstudio er et kollektivt sted og hvis man ikke kan følge dette kan man like godt trene hjemme...

Dette er en ny hype og trend hos gutter som jeg ikke helt skjønner hvor kommer fra. Problemet ligger også i at mote har blitt så j*vlig viktig når man skal trene. Hva skjedde med å bare ta på en plain t-skjorte, joggebukse/shorts og sko (unntak - funksjon ved løping) egentlig?

Kyllinglår?

PS. Si det til Klokov.

post-25672-14440963195515_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

Jeg er helt for tights på gutta. (y) Man må dog være nogenlunde fit for at jeg, i tillegg til å akseptere det, også skal kunne 'nyte' synet. :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes guttetights ikke har noe i et treningsstudio å gjøre. Tights har alltid vært stemplet som noe feminint, og når begynte menn å bli feminine?

En gang i tiden var tights et plagg for menn. Men ok, la oss si det er feminint. Da mener du vel også at det er maskulint av jenter å trene styrke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights har alltid vært stemplet som noe feminint, og når begynte menn å bli feminine? ... Dette er en ny hype og trend hos gutter som jeg ikke helt skjønner hvor kommer fra.

Ny hype? o_O Menn har da gått i tights lenge, antakelig lenger enn jenter. I renessansen gikk menn i tights. Robin Hood gikk i tights. Prince Edmund/Blackadder gikk i tights.

Kjøper sikkert et par selv, når jeg får kroppen til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tiden var tights et plagg for menn. Men ok, la oss si det er feminint. Da mener du vel også at det er maskulint av jenter å trene styrke? :)

Nei, så lenge treningen ikke resulterer i noe slikt så er det absolutt ikke maskulint av jenter å trene styrke lol :D :

http://bodybuildingunlimited.com/wp-content/uploads/2011/10/femalebodybuilder.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikkje å trene i tighst sjølv, men det er så himla behageleg at eg gjer det likevel. Viss du er middelaldrande mann og bruker tighst kan det hende eg fniser når eg ser deg, men det synest eg strengt talt ikkje ein bør bry seg om. Trur ein får betre økter i tights, og det bør vel strengt talt bety mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...