Gå til innhold

Danhyl91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    123
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Danhyl91

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 10. mai 1991

Kontaktmetoder

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCEeAnqGUoTLjCEurOspe3tw

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. I`m back!!!!!!!

  2. ja da såg bra ut og der var da jo satsing på konkurranse og sto da så da var spennande
  3. Da såg jo ganske bra ut da der då mykje forskjellig og bra tilbud
  4. hehehe ja enig der, men e ikkje alle crossfittere som har dårlig teknikk då, men forstår ka du meine Men pullupsene deiras e egentlig kun te konkurranse sie dei ska ta så jævlig mangen. Så sånn eg ser da e da tull å ta dei sånn så lenge du ikkje ska gå konk.
  5. Ja ser den, men derfor eg seie at folk ikkje må tenka på tie, men fokusera på teknikk. For dei ska ikkje gå konk som oftast. Men dårlig teknikk e jo så og sei i alle konkurransa då Mangen ganga unde max i mark på styrkeløft eg har sett krum rygg osv. Så e ikkje berre crossfitt som ska få drit der, men egentlig konkurransa i seg sjøl. Men Konkurransa e jo veldig gøyt då så blir vanskelig.
  6. Blir litt feil å dømma sjølve Crossfit for at folk "velge" å bruka dårlig teknikk. Mykje av konsepte i crossfit e jo bra, men e mangen som velge bort teknikken når da går på tid. E derfor veldig viktig for de som ska starta me crossfit å øva inn teknikk og ikkje tenka på tiden før du har rett teknikk og eventuelt ska gå konk. Tiden e nokke du skal ha for å se din egen fremgang med mindre du ska gå i konk.
  7. høres lovende ut ska skjekka da litt ut Nei eg e klar øve da, men må jobba litt meir me grunnlaget mitt før eg går i konk i utlandet så då e da fint å trena nokken ganga i veko før den tid kjem
  8. Hehehehe ja e ein god del basketak herute ja, men får ikkje nok så eg må betala får å få/gå bank
  9. Siden det ikke er noe gruppe som tok for seg kampsport lagde jeg denne tråden her, men kanskje en gruppe for kampsport hadde vært fint. (Viss ikkje da bare var eg som ikkje klarte å finna den ) Jeg er nå til sommern ferdig utdannet og skal da flytte hjem igjen til mitt kjære Askøy og skal jobbe på Staminahot og i den forbindelse vil jeg satse litt mer seriøst på kampsport noe som jeg har drevet med siden jeg var ganske ung.Så da lurte jeg litt på om noen veit om eit bra MMA gym eller lignende i Bergen området som er for personer som vil satse og gå i konkurranser med tiden? Har selv erfar
  10. Har prøvd ut litt crossfit ida siste og det er en veldig god form for trening, men det KAN forekomme mye skade viss du henger deg opp i vekter og tid. Veldig mangen av øktene går ut på å få best mulig tid, men da er det viktig å tenke på teknikk teknikk og teknikk, hjelper ikke å få 10sek bedre viss ryggen din ryker på slutten. Så fokuser på å slå din tid og ikke Rich Froning sin tid for da må du trene ganske mye. Crossfit får mye drit for mye og da spesiellt hangups teknikken de har, men det folk må tenke på er at denne typen teknikk er fordi de skal bruke det i konk og da skal de ofte ta opp
  11. Ja de tilskuddene hun må ha er greit, men tenkte på ekstra tilskudd eg
  12. Kan være lurt å dele opp for å unngå belstningsskader og overtrening blir litt mye kanskje på den samme muskelgruppen om den skal bli trent tungt hver eneste dag, med mindre grunnlaget ditt er helt enormt personlig liker eg å vertfall ha en hel dag fri fra trening på en muskelgruppe før den muskelen skal trenest igjen, men dette kommer ann på grunnlag. Noen vil trenge mer og andre mindre
  13. I starten er det viktigere å fokusere på å få kostholdet og treningen på rett kjøl før du starter med tilskudd Siden du går til en PT vil eg regne med at treningen din er bra Kostholdet ditt vil da være det viktigste å tenke på før du starter med tilskudd
  14. For å kunne gå ned i vekt må du forbrenne flere kalorier enn får i deg Det vil si du må være i mer bevegelse enn hva du er nå for å forbrenne mer, viss du vil spise som du gjør nå. Du kan også spise litt mindre, men spis bra mat viss du ikke får tid til å bevege deg mer enn hva du gjør nå Men det beste vil være å legge om kosten din til en sunnere en om du ikke har det fra før og samtidig trene regelmessig bland mellom ulike former for aktivitet alt etter hva du liker en kombinasjon mellom styrketrening og kondisjontrening fungerer veldig bra et eksempel kan være 2økter med styrke og 2
×
×
  • Opprett ny...