Gå til innhold

kariness

Medlemmer
  • Innholdsteller

    45
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kariness

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg spiser 2500 på treningsdager og 2300 på fridager.
  2. Noe som dette: http://m.iherb.com/Bricker-Labs-Body-Fizzics-Carni-Fizz-Lemon-Lime-Flavored-10-Effervescent-Tablets/48974 ? Forsøk bare.. Vet ikke egentlig hva fres er, men jeg googlet det og
  3. Så flinke gutta var på responsen på denne posten! Viktig med litt selvtillit boost for sånne jente-problemer, så man skjønner at det ikke egentlig er noe problem
  4. Mannen min kjøpte nettopp sin første treningstights. Jeg syns han var hot!
  5. Ja, jeg spiser laks eller makrell til frokost på treningsfrie dager, da slipper jeg tranen. Så det er egentlig ante snakk om 3 dager i uka jeg må klare å få ned litt tran
  6. Absolutt. Jeg bruker ofte hermetiserte tomater som jeg blander litt tomatpuré inn. Det blir ca det samme. Ellers finnes jo sukkerfri ketchu
  7. Jeg har brukt speltlompene til alt. Som rullet med kremost og kjøttpålegg f. Eks. Som pizza med en enkel ketchup-saus, alt som jeg putter på vanlig pizza oppå, kyllingbiter, pepperoni, skinke, grønnsaker. Ofte spiser jeg de som en pizza-rull istedet for flatt, forsi de er så tynne! Herlig!
  8. Jeg fikk forresten pakke fra iherb i går (ekspressfart med DHL) og der sto ikke verdien på pakka utenpå... Noen som har erfaring med det og eventuelt slippe toll/moms pga ikke oppgitt verdi ved dyrere frakt alternativ?
  9. Her er det jo fler tips å hente! Men skal absolutt prøve å ta den før frokost i morgen, sånn at all maten legger seg oppå. I tillegg skal jeg blande den med 50/50 appelsinjuice. Og når flaska er tom prøver jeg sitrus!
  10. Skal virkelig teste med sitronsmak. Sol? Tror ikke det dekker alt altså
×
×
  • Opprett ny...