Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes guttetights ikke har noe i et treningsstudio å gjøre. Tights har alltid vært stemplet som noe feminint, og når begynte menn å bli feminine?

Jeg skjønner heller ikke at enkelte menn syntes det er mer behagelig å trene i tights. Personlig kunne jeg ikke trent i "bukser" som stopper blodtilføringen der nede...

I tillegg viser det former (foran) som man kunne blitt spart for, spesielt ved diverse mageøvelser. Det har litt med treningsetikett å gjøre (når det kommer til treningsplagg) - som f.eks. at ved noen treningsstudioer er det ikke tillatt/mindre akseptert med singlet pga. hygiene f.eks. Da bruker man ikke singlet selv om det er mer behagelig, nettopp for å respektere de andre som trener der. Et treningsstudio er et kollektivt sted og hvis man ikke kan følge dette kan man like godt trene hjemme...

Dette er en ny hype og trend hos gutter som jeg ikke helt skjønner hvor kommer fra. Problemet ligger også i at mote har blitt så j*vlig viktig når man skal trene. Hva skjedde med å bare ta på en plain t-skjorte, joggebukse/shorts og sko (unntak - funksjon ved løping) egentlig?

er få ting som slår å kjøre knebøy i tights. Om noen absolutt må se meg midt i skrittet når jeg kjører knebøy, så får de bare takle synet av litt former!

Du nevner god etikette, som om det er det å gå å se andre i mellom beina. Har du tid og anledning til det. så vil jeg si du løfter for lite på treningssenteret. plagget er heldekkende og hygienisk. skal det ikke være lov å gå med noe annet enn en stor boardshorts i bassenget f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært noe motstander av menn i tights. Men plutselig en dag ga jeg meg rett å slett faen og gikk til innkjøp.

Tights er faktisk noe at det diggeste jeg har hatt på beina mine. Går med det sånn ca hele tiden, og når jeg ikke trener har man jo selvfølgelig en annen bukse over. Også varmer det jo godt nå som det er blitt vinter!

Hva folk måtte ønske å trene i er for meg irrelevant. Tror nok det er flere som har den oppfatninga. Men så har man jo de som ikke er enige og mener det blir feil, greit nok.

Mennesker har meninger, og når man starter en sånn tråd får man i pose og sekk. Man kan lese det folk skriver og gi seg opp en mening. Og når som det er sagt.. Du finner det ut helt selv om du vil trene i tights eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lights med shorts er JA, lights alene ufint. Dette er bare min mening, men hørt med maaange andre jenter at der er turn off.

Ja, menn går nok i tights med den oppfatning om at man skal være turn-on. Klovn :facepalm: Det finnes faktisk mennesker som drar til treningsstudioet for å trene, og da gir man faen i hva folk måtte synes om ens bekledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis av meg har nettopp kjøpt seg 2XU kompresjonstights. Han har begynt å jogge, men alt av treningsbukser gnisser på innsiden av lårene. Så jeg har mast om at han må kjøpe seg tights, og problemet forsvant etter at han endelig gjorde det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ærig innrømme at jeg bruker kompresjonstights under fotballshortsen, men jeg har ihvertfall shorts utenpå, og ja det er mer behagelig å jogge med kompresjonstights. Men de dagene jeg trener squats er det faktisk mye diggere å ha på en baggy joggebukse... syntes jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, menn går nok i tights med den oppfatning om at man skal være turn-on. Klovn :facepalm: Det finnes faktisk mennesker som drar til treningsstudioet for å trene, og da gir man faen i hva folk måtte synes om ens bekledning.

Det er en grunn til hvorfor vedkommende startet tråden! "HVA SYNS DERE OM GUTTETIGHTS", og jeg ga min mening. Det er no way folk ikke tenker på hva de tar på seg når de går på trening, jeg sier ikke at matching is the shit, men man bryr seg til en viss grad om hvordan man kler seg på gymmet. For eksempel er jeg personlig SYYYKT opptatt av å ikke ha en gjennomsiktig tights, rett og slett fordi folk skal slippe å å se trusene mine når jeg bøyer meg. Og jeg går heller ikke i sykt liten singlet og viser titts for å slippe blikk og gi oppfattning av at jeg "viser meg på gymmet". Likevel bruker jeg det som er komfortabelt, og passende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er helt ok på alle. Shorts utenpå tights synes jeg ser småteit ut, men jeg synes også at man skal drite i hva andre synes og trene i de klærne man vil. Selv trener jeg i fivefingers selv om de fleste synes det er mildt sagt ulekkert. Bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg alltid har tenkt på det som grusomt. Når kompiser har spurt meg om de burde kjøpe tights har jeg som regel svart "for all del, men det blir kanskje å se litt rart ut". Nå har jeg faktisk ikke sett så mange menn i tights, lite oppmerksom på trening. Men jeg har et bilde printa inn i hodet, og vet ikke helt hvor det kommer fra. Men etter å ha lest meg igjennom denne tråden og sett litt så syns jeg ikke det ser så ille ut altså. Men med shorts over, merker at jeg tenker på å putte sokker i sandaler. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...