Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg filmet en fet bro på gymmet mitt for ca et år sia. Kameraet på telefonen min er tragisk, men dere skjønner tegninga:

Samme bro'en er også helt sinnsyk på å ta bøy. 130kg på 10+ reps? Lett!

Ah, kjenner jeg savner SIS når jeg ser de tinga der! nesten så jeg må tilbake for å filme litt.

Uansett, så en fet rutine på gymmet mitt her om dagen. Var en tynnis som lærte en annen tynnis å ta skråbenk med stang med omvendt grep.. Spurte han hvorfor han gjorde dette, og da kommer det kjapt og bestemt tilbake "FORDI DET GÅR 35(!!!!)% mer på øvre del av bryst da!!!!!"

Ble så satt ut at jeg ikke ante hva jeg skulle svare engang.. Haha. Så både meg og Fiddy1 gikk bare videre. Traff på han fyren som ble "opplært" igjen forrige helg på gymmet og da satt han igjen i skråbenken og gjorde dette supertrikset han hadde lært. Sa på en vennlig måte til han at det der tror jeg han burde stoppe med, og heller lære seg baseøvelsene med skikkelig teknikk. Da kom det tilbake at kompisen hans hadde trent i 5 år nå 5 dager i uken og at han stolte på han.

Måtte trekke pusten dypt kjente jeg, ikke pga han fyren.. men heller kompisen som har "trent" i 5 år, fremdeles er tynn og tydeligvis ikke kan fuckshit og lærer opp nybegynnere i broscience før de i det heletatt har begynt å løfte. Oh lord!

Jeg sa faktisk "no offence, men hvis kompisen din har trent i 5 år og ikke ser bedre ut enn han gjør nå, så har han faktisk hatt veldig dårlig fremgang.." Synes ikke det var frekt sagt igrunn, men heller et godt tips til han om å finne seg en ny treningspartner :p Endte med at jeg ga han et par tips om gode treningsprogram og henviste han til fitnessbloggen selvfølgelig ;) En god tjeneste gjort denne dagen også!

Annonse

Her om dagen så jeg to jenter ved knebøyracket. Fikk ganske store øyne da de lessa på godt over 100kg på stanga, (uten oppvarming). Sa seg selv at dette kunne bli underholdende..

Knebøyen som ble utført var så grunn at det er en fornærmelse mot øvelsen knebøy å kalle det her for bøy. (Ikke veldig overraskende). Det som var ekstra artig var at imens jente 1 bøyde sto jente 2 tre meter bak og gjorde samme bevegelsen, og sa "det hjelper at jeg gjør den samme bevegelsen som deg samtidig, ikke sant!?".. :confused:

Trenger ikke nevne at øvelsen ble gjort med pute og joggesko. Og at jenta hadde på seg et belte så slakt at det hang på hofta..

Jeg sa faktisk "no offence, men hvis kompisen din har trent i 5 år og ikke ser bedre ut enn han gjør nå, så har han faktisk hatt veldig dårlig fremgang.." Synes ikke det var frekt sagt igrunn, men heller et godt tips til han om å finne seg en ny treningspartner :p Endte med at jeg ga han et par tips om gode treningsprogram og henviste han til fitnessbloggen selvfølgelig ;) En god tjeneste gjort denne dagen også!

Bro's gonna bro.

Syns du er kul som sier i fra. :thumbsup:

Benk med omvendt grep er jo ein finfin øvelse. Kobler ut skuldre litt og går meir direkte på triceps. Grei pumpeøvelse.

Seriøst? Klarer ikke helt å se gevinsten. Går mer direkte på triceps, hvorfor ikke ta en skikkelig tricepsøvelse da? Høres ut som tullete broscience. Og du klarer jo ikke låse stanga omtrent, så ut som tidenes risikosport for min del.

Og uansett hvor interessant den øvelsen kan være så er det uansett feil for en nybegynner som skal lære seg å trene.

Supplere med litt curls for the girls i tillegg med 10-12 forskjellige grep og vinkler å løfte ifra, så har han jo etterhvert et knallbra program.

I tillegg gjorde han dette med et helt sinnsykt løftetempo, og jeg venta vel egentlig bare på at han skulle kaste stanga og hele pakka i trynet på seg selv.

Seriøst? Klarer ikke helt å se gevinsten. Går mer direkte på triceps, hvorfor ikke ta en skikkelig tricepsøvelse da? Høres ut som tullete broscience. Og du klarer jo ikke låse stanga omtrent, så ut som tidenes risikosport for min del.

Du får prøve sjølv, men eg vil våge å påstå at det er ein finfin øvelse. Klart man kan låse ut i den øvelsen, einaste er at det er vanskelig å ta avløft sjølv.

Annonse

Du får prøve sjølv, men eg vil våge å påstå at det er ein finfin øvelse. Klart man kan låse ut i den øvelsen, einaste er at det er vanskelig å ta avløft sjølv.

Har prøvd. Mener fremdeles det er galskap. Hadde vært moro om han gjorde det mens feks haugen var på jobb, kan tenke meg det hadde kommet noen artige fraser da! Menmen, nok om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...