Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Problemet med å trene på et skikkelig bra gym: Jeg får aldri noen historier å fortelle her. -_-

(Men det er garantert noen som kommer inn her og forteller om facepullen min snart!)

Du må bare se bedre etter! Det er alltid noen som klarer å imponere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha æ dør xDkonge tråd xD

Egentlig ikke noe sånn helt sinnsykt. Men da jeg var å trente på et av sentra til SiT, var det en som sku benke, greit nok: Men av en eller annen mystifistisk maximus grunn skulle han HENGE vektene i reimer som hang på stanga.

Sånn her, mulig det er en litt forvirrende tegning:

s.png

ta et bilde/film neste gang xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha æ dør xDkonge tråd xD

ta et bilde/film neste gang xD

Sku gjerne gjort det der og da, men hadde nettop begynt med å trene på studio (ja vi trente mma sammen før), og jeg tenkte det var en eller annen hardcore metode for kunnskapsrike kroppsbyggere. Innser den dag i dag at det bare var tullete :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku gjerne gjort det der og da, men hadde nettop begynt med å trene på studio (ja vi trente mma sammen før), og jeg tenkte det var en eller annen hardcore metode for kunnskapsrike kroppsbyggere. Innser den dag i dag at det bare var tullete :3

hehe:P bra du har kommet på bedre tanker xD kan jo være de blr tyngere når de vektene henger å slenger seg fra side til side :p balanse trenig :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Egentlig ikke noe sånn helt sinnsykt. Men da jeg var å trente på et av sentra til SiT, var det en som sku benke, greit nok: Men av en eller annen mystifistisk maximus grunn skulle han HENGE vektene i reimer som hang på stanga.

Sånn her, mulig det er en litt forvirrende tegning:

s.png

Det er ikke uvanlig eller fet rutine, er mange som gjør det, men ikke så vanlig blant "Hobbymosjonister"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Why..? Hvis man vil ha bedre stabiliseringsmålretting er det vel bare å kjøre på med manualer?

Jeg konstaterer bare at det er ikke så unormalt, og det blir ikke det samme som manualene da det er umulig å holde det stabilt pga strikkenes bevegelse. Så blir ikke det samme som manualer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konstaterer bare at det er ikke så unormalt! Og det blir ikke det samme som manualene da det er umulig å holde det stabilt pga strikkenes bevegelse. Så blir ikke det samme som manualer

Håper ikke du trodde jeg "angrep" deg, for jeg lurer virkelig? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konstaterer bare at det er ikke så unormalt! Og det blir ikke det samme som manualene da det er umulig å holde det stabilt pga strikkenes bevegelse. Så blir ikke det samme som manualer

Han brukte ikke strikk, det var sånn der reimer du fester ting på tilhengere med. Men jeg ser poenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Håper ikke du trodde jeg "angrep" deg, for jeg lurer virkelig? :p

Nei nei, på ingen måte. Har bare ikke så stor kunnskap om det annet en at jeg ser det dukker opp jevnt og trutt, og har testet det selv ved noen anledninger for gøy :) Poenget mitt var bare at dette ikke er så uvanlig at det blir en "fet rutine" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er treningsgjenger med opprinnelse fra midtøsten litt over middels interessert i å trene biceps og mage.

På alle senterene jeg har trent på i alle fall så har det vært slik, og de har alltid veldig spennende og fasinerende metoder å trene mage på. Min favoritt må vel være mens han ene står i planken så tar kompisen han masse små raske karateslag opp i magen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er treningsgjenger med opprinnelse fra midtøsten litt over middels interessert i å trene biceps og mage.

På alle senterene jeg har trent på i alle fall så har det vært slik, og de har alltid veldig spennende og fasinerende metoder å trene mage på. Min favoritt må vel være mens han ene står i planken så tar kompisen han masse små raske karateslag opp i magen hans.

Har faktisk sett det, det må være en rutine de har tatt med seg fra MOSSAD :D

I dette tilfellet er det en fyr som seriøst ligner på en tyrskisk Jan Thomas med hår over hele kroppen. Fyren kjører bicepscurl med ducklips... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skoj her!

Her om dagen så jeg en overvektig dame (tror faktisk hun jobber på senteret eller er tilknyttet det på et vis) som tok kanskje 10-15 sett triceps og biceps. STØRRE ARMER er vel det siste hun trenger.

:huh: Hmmm. Så overvektige damer bør ikke trene styrke fordi de blir enda større av alle musklene? :ninja: Jaja, som overvektig dame så tror jeg sannelig jeg tar sjansen og fortsetter med styrketreningen likevel. Er jo kjekt å ha litt styrke så det blir lettere å bære rundt på fettet som ligger utenpå de enorme musklene mine. For det er jo egentlig muskelene som får meg til å se stor ut... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...