Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Tråden har potensiale!

På vårt senter har vi en slik old school belte-riste-maskin. Rett og slett et band som går på en motor som rister. Poenget her er jo at den skulle fungere som en form for massasje/løse opp sak, men folk har fått det for seg at denne trener magen. De kan stå i 20 min i strekk å få innvollene ristet som om de satt seg i en malingsblander! Geez

Han ene ble litt snurt da jeg sa at treningsutbyttet var det samme som om han la begge hendene på magen og ristet kraftig

belt-vibration-machine.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil også fortelle om 2 karakterer på VT.

Nr1: Mystisk hettegenser mann. Dette er ein kar som kjem ned på gymmet for å hoppe hoppetau, strekke ut og ta 1 øvelse før han går heim. Han er også ganske kontaktsøkende, spesielt mot damer. Han går bort til dei, stiller seg opp og seier ingenting. Berre står der i nokre minutter før han går videre. Alltid i hettegenser, han bruker også tiden i gymmet for å lese. Om sumaren tar han med seg ein god bok, sitter seg godt til rette på ein benk mellom knebøy-rackene og leser.

Nr2: Vandreren. Dette er ein fyr frå ein plass i midtausten. Snakker hverken norsk eller engelsk. Han har null rom i øvelsene(5-15cm i alt frå bicepscurl til knebøy) sine og laster på så mykje vekt som mulig. Han bråker fryktelig mykje(pesing, stønning, kaster vekter i stativ og brøler). Mellom settene vandrer han rundt i gymmet med imaginery lats-syndrom. Før han går tilbake til øvelsen han gjer på, løfter litt og vandrer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Må ha mer videoer og bilder. Ingen er trygg lengre - er rutinen din fet havner du plutselig her.

Rutinehatere vil hate

9gdlwh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

DET skal jeg begynne med. Kanskje tredemølle blir morro da! :D

Ellers så har vi jo han der rødhåringen som insisterer på å ta knebøy og markløft med innlagt mobilitetstøying av ryggen. Legger på 20 kgsskivene for hvert sett til han har 120-140kg på stanga + noen småskiver. Tar 10-15 sett i pyramide, med krum rygg. Hver gang.

Tørr aldri forlate han før han er ferdig med disse øvelsene, for jeg er like redd hver gang at dette er dagen han vil knekke ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mer videoer og bilder. Ingen er trygg lengre - er rutinen din fet havner du plutselig her.

:mellow:

Mellom settene vandrer han rundt i gymmet med imaginery lats-syndrom.

Du må ikke gjøre narr av fantom vinger, alvorlig sinnslidelse :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se pakkiser trene mage er alltid helt magisk, de har alltid de drøyeste variantene for å få vaskebord.

Min favoritt var vel når de stod i planke og broassen tok masse kjappe "karateslag" upp i mageregionen hans mens han lage masse grimaser og gurglet.

Sorry, men det irriterte meg så mye at jeg ble liksom ikke ferdig med denne her.. Det kan godt hende folk synes jeg er fintfølende og hysterisk politisk korrekt akkurat nå, men jeg er bare så overassket over at en som omtaler folk som 'pakkis' kan få 7 liker og sitert posten sin uten at noen reagerer!? I min verden er det en useriøs og helt uakseptabel måte å omtale mennesker på. Slike ytringer hører ikke hjemme noen plass! Jeg har ennå ikke klart å finne noen form for forum-regler her, men rasistiske utsagn burde i hvert fall ikke være greit! Helt SYKT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par broes der jeg trener, som smeller stangen i benkpress så hard de kan i brystet, for å få en skikkelig bounce. Han som gjør dette absolutt hardest, har ligget på 70kg i benk siden Januar, flexer rundt med singlet, blir ikke sterkere, og har en spotter som curler de siste 2-3 repsa for han hver eneste gang. Bena spreller litt hit og dit under løftene, og det er ikke måte på hvor mye det skal flexes iløpet av pausene. Det er greit for meg at folk flest ikke lærer, men når du har klart å forville deg helt til universitetet, så bør man da forstå at kunnskap fører til fremgang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det irriterte meg så mye at jeg ble liksom ikke ferdig med denne her.. Det kan godt hende folk synes jeg er fintfølende og hysterisk politisk korrekt akkurat nå, men jeg er bare så overassket over at en som omtaler folk som 'pakkis' kan få 7 liker og sitert posten sin uten at noen reagerer!? I min verden er det en useriøst og helt uakseptabel måte å omtale mennesker på. Slike ytringer hører ikke hjemme noen plass! Jeg har ennå ikke klart å finne noen form for forum-regler her, men rasistiske utsagn burde i hvert fall ikke være greit! Helt SYKT.

Æddabæddabæddaaaaaaaaaaa.... ;)

I dag på gymmen: ei "old hag" i ullundertøy med vektløftersko :D Hun lasta på 50kg på benpressmaskinen og kjørte noe i nærheten av 50 reps med ROM på maksimalt 20cm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...