Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Den beste jeg har sett er vel en av de mange "fjortisene" som trener på elixia der jeg trener.

Han skulle ta chins i maksin å slengte på mer og mer vekter, mens han skrøyta til dama som var med han hvor sykt mye tyngre det ble for hvor mye mer kg han la på :D

Så ut som det ble tyngre og tyngre å komme seg ned mens han fløyt opp igjen.

Kan finne på mange andre men den der toppa de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste jeg har sett er vel en av de mange "fjortisene" som trener på elixia der jeg trener.

Han skulle ta chins i maksin å slengte på mer og mer vekter, mens han skrøyta til dama som var med han hvor sykt mye tyngre det ble for hvor mye mer kg han la på :D

Så ut som det ble tyngre og tyngre å komme seg ned mens han fløyt opp igjen.

Kan finne på mange andre men den der toppa de fleste.

Jobber gunsa på vei ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å trene på et skikkelig bra gym: Jeg får aldri noen historier å fortelle her. -_-

(Men det er garantert noen som kommer inn her og forteller om facepullen min snart!)

Hadde de bare hatt et bedre alternativ i stavanger enn det jeg har så hadde jeg bytta lett. Litt for langt til city.

Men fatter ikke hvordan alle disse fjortisene kan gå på gymmen dag etter dag å springe å slenge rundt på vektene uten at noen av ptene på elixia kommer å sier i fra.

Så til og med ei gammel dame som sto å tok markøft med høye joggesko og ikke helt ned til gulvet mens hun sto å vippa på tærene. Med en PT på siden uten at han sa fra om noe spesielt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skoj her!

Her om dagen så jeg en overvektig dame (tror faktisk hun jobber på senteret eller er tilknyttet det på et vis) som tok kanskje 10-15 sett triceps og biceps. STØRRE ARMER er vel det siste hun trenger.

En annen ting er at jeg nylig så en PT der jeg trener som jeg ikke har sett før. Det er jo forsåvidt greit nok, men hun hadde kanskje 30 kilo for mye, og da snakker vi adipøst vev, ikke muskler...Blir liksom ikke så veldig troverdig når man ikke klarer å få seg SELV i nærheten av en respektabel form en gang...

Ellers får jeg sjelden med meg hva andre driver med ettersom jeg er meget opptatt med egne rutiner, fleksing og pesing.

Ellers kan jeg melde om at Sigurd Sollien (programleder m.m.) løp på tredemølle på et Elixia-senter. Han gikk så saftig på trynet. Siden han er en kul programleder prøvde han å hoppe på møllen igjen mens den gikk. Da gikk han dobbelt så saftig på trynet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...