LeanMachine Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 "melis1988 skrev: Beste følelsen i verden er jo når man observerer en bro som løfter mindre enn man selv! Ingenting smaker bedre enn å løfte mer enn det motsatte kjønn når man er jente JEG VET Jeg kosa meg gløgg ihjææææl <3 melis1988 1 Siter
PlastBox Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 "LeanMachine skrev: HAHAHAHAHAHHAHAHA Hva er morsomt..? Hannkjønn: Mann: rosielle, FatUnicorn, Kalii og 10 andre 13 Siter
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 "PlastBox skrev: Hva er morsomt..? Hannkjønn: Mann: Det var bare morsomt SlayerDad 1 Siter
Gompen Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 "Kimae skrev: Tor er det sånn du å driver med? Siter
Tor Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 "Gompen skrev: Tor er det sånn du å driver med? Ikke langt unna! :D Gompen 1 Siter
Miemarie Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 "melis1988 skrev: Den dagen jeg ser noen med hånda i potetgullposen på trening, er kanskje den dagen jeg med størst sannsynlighet ler meg til døde For ei stund tilbake satt en bro attmed meg på gymmet med cola, h-melk og baconsnacks pose og gomla i seg mellom setta mens han bytta på å drakk h-melk og Cola 1,5 liter. Addict 1 Siter
Gompen Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 "Miemarie skrev: For ei stund tilbake satt en bro attmed meg på gymmet med cola, h-melk og baconsnacks pose og gomla i seg mellom setta mens han bytta på å drakk h-melk og Cola 1,5 liter. let the gains begin Ninian, Miemarie, Pewpew og 4 andre 7 Siter
Afterall Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Cola og melk...? Tror jeg hadde kasta opp FatUnicorn og Frk Larsen 2 Siter
SlayerDad Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Tatt fra MyRevolutions Face-side. Fy faen, lættis: Siter
LeanMachine Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Så en litt fet rutine i dag. Så en litt eldre mann som stod i kabelmaskinen, og istedet for å trene magen på vanlig vis med sittende chrunches i kabel, ble denne kabelen altså festet på hodet.. ?? rosielle, 090930 og Gompen 3 Siter
TheSeniorWrangler Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "LeanMachine skrev: Denne rutinen har dere sikkert sett før, men var en bro på gymmet i dag som skulle ta benkress og skråbenk. Pusta og pesa så innigleden. Altså, puste og pese er greit det altså, men når du er MANN og løfter 35 kg i benkpress da har du IKKE lov å pese. Herregud *spyyyyy* og DER har vi holdninga som hindrer normale folk i å begynne å trene. Zimbo, Pangaea, Kakuna og 2 andre 5 Siter
LeanMachine Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "TheSeniorWrangler skrev: *spyyyyy* og DER har vi holdninga som hindrer normale folk i å begynne å trene. Poenget er at jeg ser han trene der hver eneste gang jeg er der, og han har trent i flere år. Siter
Zain Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "LeanMachine skrev: Poenget er at jeg ser han trene der hver eneste gang jeg er der, og han har trent i flere år. Og hva om han har en skade, kroniske betennelser, eller lider av muskeldystofiene? Jeg blir så utrolig provosert av idioter som deg! Makan! Lær deg manerer, og konsentrer deg om deg selv og slutt å døm andre! Jenny95, Splae, Stephanie F og 1 annen 4 Siter
Tuba Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "Zain skrev: Og hva om han har en skade, kroniske betennelser, eller lider av muskeldystofiene? Jeg blir så utrolig provosert av idioter som deg! Makan! Lær deg manerer, og konsentrer deg om deg selv og slutt å døm andre! Ta deg ein bolle. LeanMachine, fff, Johanne22 og 7 andre 10 Siter
Zain Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "Tuba skrev: Ta deg ein bolle. Mature, very mature. Saklig. Siter
SlayerDad Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Saklighet i en tråd om fete rutiner på gymmet er som å be om logikk og rasjonalitet på et vekkelsesmøte med Svein-Magne Pedersen Krembolle, rosielle, Gompen og 12 andre 15 Siter
PlastBox Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "Gamlebyen skrev: Saklighet i en tråd om fete rutiner på gymmet er som å be om logikk og rasjonalitet på et vekkelsesmøte med Svein-Magne Pedersen Made my day! Point-Set-Match! SlayerDad og Roger Arrow Dahl 2 Siter
Zain Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 "Gamlebyen skrev: Saklighet i en tråd om fete rutiner på gymmet er som å be om logikk og rasjonalitet på et vekkelsesmøte med Svein-Magne Pedersen Saklig, angående denne saken om typen som løftet 35kg, Sherlock! Ikke om selve trådens emne. Fordel å følge litt med da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.