Gå til innhold

jodajada

Medlemmer
  • Innholdsteller

    77
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Det jeg og fikk inntrykk av
  2. Hei jeg vurderer å kjøpe online PT fra myrevolution.no. Jeg har vært i kontakt med Alexander öqvist der. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med han ellet myrevolution.no? Eller om jeg burde satse på en annen online PT? På forhånd, takk for svar!
  3. Jeg øker med 5-10% hver fjerde uke når jeg starter med 4x4 igjen
  4. Har ikke makset i benk men trener 72,5kg 3x5, mark 130kg 6x3, bøy 92,5kg 5x5, målet er mest mulig muskelvekst
  5. Har prøvd dette før når jeg fulgte ryp programmet, var et helvette å ha det tre hanger i uken men har troen på at en gang i uken vil funke, hvis ikke kommer jeg til å bytte om
  6. Jeg spiser mer men har ikke regnet med middag hjemman i fra da dette varrier fra uke til uke
  7. Hei ! Takk for svar, var egentlig ute etter om det så bra ut jeg er 1.80 Og veier rundt 82kg
  8. Får ikke lastet opp excel filene
  9. Hei jeg er en gutt på 16 år snart 17 år, jeg tenker å begi meg ut på en bulk etter sommeren, jeg trener styrke 5 ganger i uken og fotball 3-4 ganger, det jeg lurte på er om det er noen her som kan se over treningsprogrammet mitt og kostholdsprogrammet mitt, til sommeren har jeg trent i 1,5 år. Måltid 1 Protein Karbs Fett Kcal 100 g Havregryn 14g 64g 7g 321 2 Sccops Whey 34g 5g 1g 172 300 g melk 9g 12g 3g 138 Udos choice 1 spiseskje 0g 0g 15g 135 Sum 57g 81g 35g 766 Måltid 2 Protein Karbs Fett Kcal 200 g Kylling 48g 0g 2g 208 85 g ris 3g 25g 0g 123 250 g wok 5g 12g 1g 80
  10. Du spiser for lite i forhold til treningsmengden din, morgencardio så styrketrening og deretter enda mer cardio? Det blir for mye cardio, det du risikerer er at du mister mye muskelmasse. Det jeg foreslår er at du finner deg et seriøst treningsprogram med innlagte hviledager. F. eks starting strength, RYP, PHAT, X size eller noe lignende også spiser du mer mat, da vil du bygge mer muskler og se mer fit ut.
  11. jodajada

    RYP

    Hei har byttet litt om på øvelsene på RYP programmet, har kjørt det "normalet" i 10 uker nå men begynte å bli lei så jeg byttet ut noen øvelser, det jeg egentlig lurte på er om det er helt på trynet eller om det fungerer, burde jeg bytte øvelser gjøre de i annen rekkefølge etc. Jeg følger jo så mange reps,set og vekt som de anbefaler. Her er programmet Knebøy Benkpress Dips Markløft Pull ups Militærpress/Skulderpress U NAME IT Bicepscurl Franskpress
  12. 1 japp, 1 45g stratossprangleknas, 1 skolebolle, 1 crossaint med sjokolade, 1 lion king is, 1 litago )
×
×
  • Opprett ny...