Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja er vel alt fra 2mnd til 5mnd :p

men definitivt verdt ventinga:) i våres måtte jeg vente 6 uker og da var jeg heldig som kunne reagere på dagen, blei ledig luke og vips 2-3 uker raskere blekk :)

Hehe, 2-5 mnd er da ikke lang ventetid :p Vet om tatovører som har 4 års ventetid.

Hva synes dere om denne?

Siden du spør, så skal jeg svare ærlig. Det var noe veldig rart med proporsjonene, og skyggearbeidet var ikke bra i det hele tatt. Kan jeg spørre om hvem tatovøren er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en tatovering, men har flere jeg vil ta. Nothing Else Matters fordi den sangen betyr mye for meg. Min lillesøster har samme tatovering, bare ved ribbeina. Glad i tatoveringen min, selv om jeg ofte glemmer at jeg har den, haha.

[ATTACH=full]129773[/ATTACH]

[ATTACH=full]129774[/ATTACH]

Dritfin!! Elsker når folk tar skrift som er lesbar for en gangs skyld, ikke bare sånne krusseduller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfin!! Elsker når folk tar skrift som er lesbar for en gangs skyld, ikke bare sånne krusseduller :p

Wiii, tusen takk! :D Jeg har en veldig enkel og ren stil - er ikke fan av overdrevne skrifttyper, eller typ times new roman / arial :p Men alle har jo sin smak, det kan være fint på andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiii, tusen takk! :D Jeg har en veldig enkel og ren stil - er ikke fan av overdrevne skrifttyper, eller typ times new roman / arial :p Men alle har jo sin smak, det kan være fint på andre :)

Joda, alle har sin smak! Men blir så rart om man må spørre hva det står, selvom det er på norsk/engelsk, siden skriften er i en såpass uleselig font :p men kanskje noen ikke vil at andre skal kunne lese det?

Haha, skal kanskje ikke snakke, jeg som har kinesisk på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta tattovering når jeg fyller 18 år, har veldig lyst på en tekst-tattovering med teksten "Skinny Love".

Betydningen av den er veldig, veldig personlig, men det har med en periode i livet mitt hvor den sangen var veldig betydningsfull. Den perioden er en sentral del av personligheten min, dermed også sangen.

Er enda ikke sikker på hvor jeg skal ha den, men det blir mest sannsynlig i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER tattoveringer og har flere selv :D ikke er jeg ferdig heller, haha! Neste prosjekt er halv sleeve på venstre armen, starter på det neste år som en belønning til meg selv for vektnedgangen :)

[ATTACH=full]130872[/ATTACH]

[ATTACH=full]130873[/ATTACH]

[ATTACH=full]130874[/ATTACH]

Dette er de to største, har en liten en på hoften og en liten trible på andre ankelen :)

Så fine og fargerike tatoveringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...