Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

en seriøs tatovør kommer ALDRI fortsette på en annen tatovørs prosjekt...

if so kill it before it layz eggs ;)

men reparere på en annen "tatovør" sitt "arbeid" er fullstendig lov :)

jeg bruker Rico Schinckel på crossover tattoo i tønsberg, en helt syk tysker med steinkontroll, og ufattelig behagelig tatovør, kjente ca ingenting når han tok min halfsleeve start :p der han også fiksa opp og integrerte min førstefødte inn i sleeven sammen med kid nr to :D [ATTACH]124827[/ATTACH]det sies jo att her skal det gjøre "vondt" men med Rico bak nåla var det en drøm :) anbefaler en tur dit, bare ha god tid da ventetiden han har om dagen er helt vill :p

hehe true.

Den var kjempe flott :) Elsker roser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt forskjellig, rundtomkring her!

Bygger opp til old school sleeve med farger på venstre armen, tema om tid og historie på høyre som skal være bundet til brystet. De på fingrene har jeg gjort sjæl, derfor linjene.. :)

Mangler 4 stykker jeg ikke har bilde av, 2 store to små :p

Hvordan holder de på fingrene seg? Har lyst på selv, men er noen som sier at de kommer til å bli stygg etter kort tid?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rico er the Man! Biomech-fullsleeve tatt hos han, påbegynt da han jobba på Studio Z og ferdigstilt på Crossover. Morsom, proffesjonell, og behagelig type, med åpenbar yrkesstolthet og arbeid av en slik kvalitet at jeg flere ganger nå har fått kommentarer som "Hey, fet tattoo! Rico..?" :D

ja Rico er the Man, jeg tok navnet på førstefødte på studio Z men da av Arne pga mye booking på ingwar og Rico, og en ting er sikkert Arne skal IKKE tatovere meg igjen, og det var jo i 2009 arne laget den på meg, i år når jeg tok den andre og reparerte den første hos Rico, så spørte Rico om det var Arne som hadde gjort den:D håper ikke han huska meg fra 4 år tilbake(prata ikke med rico den daen jeg var på Z) og det sier isåfall litt om Arne og hans strek:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her 'inne' som vet om en skikkelig, skikkelig flink tatoveringsartist i Oslo (til å fikse en noe bleket og sliten tattoo)? :bag:

om du orker ta toget til Tønsberg så ta en tur til Crossover tattoo i Tønsberg da blir du garantert fornøyd;)

https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery?fref=ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan holder de på fingrene seg? Har lyst på selv, men er noen som sier at de kommer til å bli stygg etter kort tid?:)

Nå har ikke jeg hatt mine i mer enn 6 mnd, men de holder seg ganske greit, blekket har falmet litt og de ser litt "rustikke" ut, litt old school, men det er det jeg synes er kult da :) Går fort å freshe opp hos tatovør om de blir litt slitte, og det kommer de til å bli etterhvert, men ikke så til de grader at de er stygge, bare svakere utseende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.
om du orker ta toget til Tønsberg så ta en tur til Crossover tattoo i Tønsberg da blir du garantert fornøyd;)

https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery?fref=ts

Hei, du! Jeg er faktisk fra Tønsberg, og har hørt uendelig mye bra om den karen der, så det bør jeg jo egentlig bare gjøre kombinert med et familiebesøk. Takk for tips! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som er kjipt da, er at man venter i 2 mnd for time. Og når man endelig er der til timen som ER satt opp så er det stengt, man står ute i 30 min i iskald vind å prøver ringe nr på døre hundre ganger til en telefon som er slått av, så når det er gått 40 min fra du EGENTLIG skulle hatt time kommer det en stuselig sms på tlfen om at han desverre ikke kan! Han er dyktig men er jo ikke verdt å vente 2 mnd og glede seg som en gris og ikke en gang få beskjed om at han er "out off order" Så ville verdt litt skeptisk til å reise hele veien til tønsberg da du kan risikere at han ikke er der til oppsatt time og at hele sjappa er stengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er kjipt da, er at man venter i 2 mnd for time. Og når man endelig er der til timen som ER satt opp så er det stengt, man står ute i 30 min i iskald vind å prøver ringe nr på døre hundre ganger til en telefon som er slått av, så når det er gått 40 min fra du EGENTLIG skulle hatt time kommer det en stuselig sms på tlfen om at han desverre ikke kan! Han er dyktig men er jo ikke verdt å vente 2 mnd og glede seg som en gris og ikke en gang få beskjed om at han er "out off order" Så ville verdt litt skeptisk til å reise hele veien til tønsberg da du kan risikere at han ikke er der til oppsatt time og at hele sjappa er stengt...

aldri hørt om :p

men folk kan ha dårlige dager(men burde da seff si ifra)

i det siste du har sliti eller før?

tror det løste seg når frua begynte og holde orden på avtaler osv, + de har jo fått en kid så i seinere tid tviler jeg som 2barns far på att man kan være litt out off order noen dager :D:D

han er grise flink og ganske så fair i prisen syns jeg, og jeg har enn så lenge bare 1 semistor tatovering av han, men fler skal det bli :p

SRosenborg flott ink klare fine farger, og flott skrift type på ribba, fetere denn veien enn slik alle andre har skrifta oppover eller nedover, lettere og lese lissom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om :p

men folk kan ha dårlige dager(men burde da seff si ifra)

i det siste du har sliti eller før?

tror det løste seg når frua begynte og holde orden på avtaler osv, + de har jo fått en kid så i seinere tid tviler jeg som 2barns far på att man kan være litt out off order noen dager :D:D

han er grise flink og ganske så fair i prisen syns jeg, og jeg har enn så lenge bare 1 semistor tatovering av han, men fler skal det bli :p

SRosenborg flott ink klare fine farger, og flott skrift type på ribba, fetere denn veien enn slik alle andre har skrifta oppover eller nedover, lettere og lese lissom:p

Igjen, agreed. Opplevde forsinkelser på Studio Z (fra alle som jobbet der), men har ikke opplevd å måtte vente mer enn 20-30 minutter etter han startet for seg selv (inne i varmen med frukt og godt lesestoff no less), fordi han er perfeksjonist og gjør seg ferdig med jobben han holder på med før han roper inn neste kunde. Prisen er etter hva jeg kan huske bedre enn før han startet for seg selv, og jo, han er faktisk så dyktig at det er verdt å vente 2 måneder på. Generelt rått god, og er det biomech eller noe lignende du skal ha er han faktisk en av verdens beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...