Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kun en tatovering, men har flere jeg vil ta. Nothing Else Matters fordi den sangen betyr mye for meg. Min lillesøster har samme tatovering, bare ved ribbeina. Glad i tatoveringen min, selv om jeg ofte glemmer at jeg har den, haha.

[ATTACH=full]129773[/ATTACH]

[ATTACH=full]129774[/ATTACH]

Bra låt:-) og en pen tattoo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stillig:) selv er jeg ikke noe fan av farger, men på deg derimot:) pent:)

Takk for det :) Jeg var veldig skeptisk til farger selv, men så fikk jeg den rosa blomsten på skulderen, så da jeg skulle dekke til en annen tattovering bare fulgte jeg opp den rett og slett. Den på ryggen er egentlig tre forskjellige tatoveringer som passer sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKER tattoveringer og har flere selv :D ikke er jeg ferdig heller, haha! Neste prosjekt er halv sleeve på venstre armen, starter på det neste år som en belønning til meg selv for vektnedgangen :)

[ATTACH=full]130872[/ATTACH]

[ATTACH=full]130873[/ATTACH]

[ATTACH=full]130874[/ATTACH]

Dette er de to største, har en liten en på hoften og en liten trible på andre ankelen :)

Er det Maya-san som har gjort blomstene på ryggen? Eller en av hennes elever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mine fra Tomas på Lets Buzz (Bergen), Morgane fra Sour & Sweet Tattoo (Strasbourg) og Frankie fra Kings Ave Tattoo (NYC). Veldig fornøyd med alle, selv om de to eldste trenger en liten refill. Jeg har veldig lyst til å tatovere et portrett av min avdøde mormor, og da er det en selvfølge at Tomas på Lets Buzz skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...