Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Selv er jeg ganske så tattisjomfru selv, men leker med tanken på å begynne en sleeve, kunne tenkt meg å holde meg til sort-hvitt only, er det noen her som har noen forslag til hvilke kunstnere det er verdt å sjekke ut?

Tja, det kommer jo an på hva slags stil du ønsker, japansk, old school, norrønt?

Old school ville jeg sterkt vurdert Lucky 7 (Pero, Morten, Nick Morte) eller Morten Møller i Oslo

Norrønt ville jeg sterkt anbefale Eric og Marianne på Kunst med puls i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om menn med englevinger? For feminint/gay. Har tenkt litt på å ta det på ryggen så fort jeg får råd.

Eks

[ATTACH=full]90512[/ATTACH]

Jeg syns vinger er helt sinnsykt rått på gutter. Så lenge de ikke er sånne små så er det ingenting som blir feminint eller gay i mine øyne. :D:playful: Har vinger selv og jeg elsker dem. :love:

Vinger er og blir åsåm! Rett og slett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er en svakhet i mine øyne. Man tar en, også bare baller det på seg. :D Jeg har disse stjernene (3 på hver side) og en halfsleeve som snart skal bygges på mere, har også nesten ferdig planlagt andre armen også. Så har jeg vinger på ryggen, men ikke fått fylt den enda selv om jeg tok den i fjord.. Money-money-money.. :p

post-19718-1444095873766_thumb.jpg

post-19718-14440958737186_thumb.jpg

post-19718-14440958738076_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo tattoo er absolutt kult , er ikke så lenge siden jeg satt i badstu med en gammel fyr, han lurte på om jeg jobbet på sjøen? Å om jeg angret på mine tattoo? Det beste må jo være bestemora til fru mi, ho sa til meg at det styggeste hun viste var nettopp tattoeringer ! Folk er råe , dette skal man gå med resten av livet , går ikke akkurat bort til noen å sier , pokker du var stygg i trynet ditt :sneaky:

Ja ja nok om det ........ Er en del i København, å er man der i nærheten at Tottoo Salongen ja så stikk innom, de er mega dyktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige og dritkule tatoveringer dere har alle sammen! (y):happy:

Jeg har jo lagt ut bilder på loggen, men jeg kan jo gjøre det her da, siden det er tråden for tatoveringer! :D

Nettopp ferdig! :love:

En rose for å vise min kjærlighet og brennende interesse for kreativitet og kunst. For å feire for at jeg er en overlever, som vil gro og blomstre! Spre glede og inspirasjon! Og med alle gladfargene mine!

post-23265-14440958753352_thumb.jpg

post-23265-14440958755919_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige og dritkule tatoveringer dere har alle sammen! (y):happy:

Jeg har jo lagt ut bilder på loggen, men jeg kan jo gjøre det her da, siden det er tråden for tatoveringer! :D

Nettopp ferdig! :love:

En rose for å vise min kjærlighet og brennende interesse for kreativitet og kunst. For å feire for at jeg er en overlever, som vil gro og blomstre! Spre glede og inspirasjon! Og med alle gladfargene mine!

[ATTACH=full]121584[/ATTACH]

Herremin for en fin tatovering! Så nesten ut som et maleri jo :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelige og dritkule tatoveringer dere har alle sammen! (y):happy:

Jeg har jo lagt ut bilder på loggen, men jeg kan jo gjøre det her da, siden det er tråden for tatoveringer! :D

Nettopp ferdig! :love:

En rose for å vise min kjærlighet og brennende interesse for kreativitet og kunst. For å feire for at jeg er en overlever, som vil gro og blomstre! Spre glede og inspirasjon! Og med alle gladfargene mine!

[ATTACH=full]121584[/ATTACH]

Ååh, den var nydelig! Hvor tok du den? Hvilken tattovør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har blekka seg hos Morten Transeth hos Blue arms tattoo i oslo? Digger hans arbeid

Har tre stk fra han, en sommerfugl, en blomst og en ulv. Han er utrolig flink og definitivt den hyggeligste tattovøren jeg har snakka med i allefall. Hvis man liker klassiske motiver og tattoveringer med skikkelige outlines vil jeg absolutt anbefale han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...