Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker tatoveringer! Spesielt på mannfolk med litt muskler! ;)

Eg har kun en (skrift) på legg bakside enda, men drømmer en half sleeve. Men eg klarer ikkje å bestemme meg for hvilket motiv el.l. eg ønsker. Det skal jo vere med meg for evig, og det er et sted eg OFTE ser den, så det er viktig for meg at den betyr noe, eller i det minste er utrolig lekker ;) Kom nettopp på at eg skulle gjerne hatt noe som symboliserte jula, for det er min absolutt favorittid, der det bare er masse hygge, kos og glede. Noen som har tips til ei slik tatovering?! :) Eg vil gjerne også se bilder! Har MANGE flotte og sexy tatoveringer på Pinterest-siden min her: http://www.pinterest.com/anitaveberg/tattoo/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Har hatt lyst på en i ti år, sikkert, på og av. Skal jeg ha, skal det være en drage. Synes det er vanskelig å finne en som er "min", og er redd det skal bli "feil". Strever med plasseringen; Skulder, nakke, overarm,legg...? Skummelt valg...Noen som vet om noen flinke tatovører i Akershus/Oslo/Vestfold? Tips til drage og plassering mottas :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har selv tre tatoveringer. Et anker på ribbeina(haha klassisk white-girl-tattoo), logoen til favorittmusikkgruppa mi på underarmen samt tekst, utdrag fra en tale av Roosevelt på andre underarm. Drømmer om sleeve!

Tatoveringer er ufattelig tiltrekkende, forutsetter at det ikke er tribals. Beklager til dere som føler dere truffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...