Jump to content

Camilla

Members
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  1. Ønsker å selge: Better Bodies Fitness Long Tights, størrelse XS. Brukt en gang, selges fordi jeg har alt for mange tights og denne desverre ligger for mye i skuffen! Kjøpt ny for 699, selges for 500kr. Proteinfabrikkens Proteinpannekaker, 4 kilos bøtte. Den er åpnet og tatt 4 scoops av, så er så godt som full enda. Kjøpt ny for 598kr, selges for 400kr. Kan sendes, eller hentes i Oslo-området.
  2. Jeg har brukt strykearkene fra Clas Ohlson og det SUGDE, haha... Bare sprakk med en gang. Kan se for meg at klær med stretch blir eeenda værre...
  3. Allerede fjernet plasten! Faen.
  4. Takk for svar. I will! Tar Quest-jomfrudommen nå.
  5. Selvom de er kjøpt fra Gymgrossisten, altså? Regner jo med at Quest er importvare ja.. Måtte bare spørre, har en liten tvangstanke og klarer ikke spise ting jeg er usikker på datoen på.
  6. Datomerking på Questbars!?!? Dummeste spørsmål i historien: Har to bars her. Den ene har utløpsdato "12/3/14" - jeg tenker da at dette er 12. Mars 2014. Men den andre har utløpsdato "12/18/14". Kjøpt på Gymgrossisten. Ape ikke forstå? Er dette slækk amærikansk datostæmpling eller?
  7. Trent hip-thrusts i over 1 år og får fortsatt blåmerker, så vet ikke helt med det.
  8. Jeg får aldri blåmerker av STANGA - jeg får blåmerker på ryggen av benken jeg lener meg på.......... What. Ser ut som noen har slått meg med en jernstang over ryggen.
  9. Bygd godt i lår og rumpe ja! Blir veldig usikker med så mange meninger. :-P Tusen takk for råd :-)
  10. Da skal jeg øke til 1700 på treningsdager og se hva som skjer
  11. Så du sier at det er nomader at jeg ikke mister cm? Jeg spiser nok 1700 når jeg trener, rundt 1400 ellers.
  12. Jeg steker maten i kokosolje så får i meg mer fett enn det står da :-)
  13. Jeg satt opp maten min på kostplanlegger.no, og kom frem til 179g proteiner, 111g karbo, og 50g fett fordelt på 1787 kalorier. Da spiser jeg: FROKOST 1 lavkarboskive (eneste brødet jeg kan spise uten å bli dårlig og oppblåst) med 3 egg, stekt LUNSJ 150gram "kjøtt" (deig av soppprotein, kjøtterstatning) med 100g ketchup (fordi det er godt, haha) MODDAG 2 "kyllingfileter" (også erstatning), 100g brokkoli (ca, spiser sp mye jeg vil)' 30g fullkornpasta, 200g cottage cheese, 50g lettost MIDDAG 2 2 fileter, 100g brokkoli, 200g cottage cheese KVELDSMAT 150g "kjøttdeig" og 100g ketchup. MELLOMMÅLTID Banan Er dette OK? Hvis jeg legger på litt "kjøtt" dagene med styrke blir det 1934 kalorier. Jeg aner ikke hva jeg forbrenner på en styrkeøkt. Er omtrent helt uten aktivitet på dagen annet enn den timen/halvannen time det tar meg å trene styrke.
  14. Tusen takk for svar! Vil du gi et eksempel på hvordan du ville satt opp dietten min? Endringer jeg bør gjøre?
  15. Hvor mye bør jeg evt øke? Et ekstra måltid på styrkedager?
×
×
  • Create New...