Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
Har litt lyst men vil gjerne vite mer. Er det sånn at man forhåndsbooker artist for tatto, se på andre osv...fortell litt...

Det er mulig jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at du ikke forhåndsbooker før selve "festivalen", men at du i løpet av første dag avtaler tidspunkt for tatovering i løpet av helga. Jeg gikk bare bort til en artist jeg likte, spurte om hun hadde tid og litt senere var jeg tatovert. Jeg regner uansett med at du bør være tidlig ute hos de mest populære tatovørene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at du ikke forhåndsbooker før selve "festivalen", men at du i løpet av første dag avtaler tidspunkt for tatovering i løpet av helga. Jeg gikk bare bort til en artist jeg likte, spurte om hun hadde tid og litt senere var jeg tatovert. Jeg regner uansett med at du bør være tidlig ute hos de mest populære tatovørene :)

Ser den! Og hvordan er prisene? hehe.. finnes det ikke noe tilsvarende tatto messe i oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den! Og hvordan er prisene? hehe.. finnes det ikke noe tilsvarende tatto messe i oslo?

Jeg vet de har hatt noe i Oslo tidligere iallfall. Stavanger har sin egen messe, og Trondheim også om jeg ikke husker feil. Prisene er opp til tatovørene. Det koster penger for tatovørene å være med, så minsteprisen er gjerne litt høyere enn i et studio, men på litt større tatoveringer fikk jeg inntrykk av at de fleste kjørte vanlige studiopriser. Kanskje de slår av litt på prisen om du har et utrolig spennende design planlagt - messen er tross alt en konkurranse også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de har hatt noe i Oslo tidligere iallfall. Stavanger har sin egen messe, og Trondheim også om jeg ikke husker feil. Prisene er opp til tatovørene. Det koster penger for tatovørene å være med, så minsteprisen er gjerne litt høyere enn i et studio, men på litt større tatoveringer fikk jeg inntrykk av at de fleste kjørte vanlige studiopriser. Kanskje de slår av litt på prisen om du har et utrolig spennende design planlagt - messen er tross alt en konkurranse også ;)

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de har hatt noe i Oslo tidligere iallfall. Stavanger har sin egen messe, og Trondheim også om jeg ikke husker feil. Prisene er opp til tatovørene. Det koster penger for tatovørene å være med, så minsteprisen er gjerne litt høyere enn i et studio, men på litt større tatoveringer fikk jeg inntrykk av at de fleste kjørte vanlige studiopriser. Kanskje de slår av litt på prisen om du har et utrolig spennende design planlagt - messen er tross alt en konkurranse også ;)

Skal du på messen? Jeg har ønsket meg tattovering lenge, men aldri tatt steget :D kanskje messen kan hjelpe meg med litt inspirasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...