Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sinnsykt kul tråd! Og så sykt mange kule tatoveringer! Er fan selv. Synes en feminin sleeve på jenter er utrolig kult, men vet ikke om jeg har baller nok til å ta en selv.

post-30147-14440973890887_thumb.jpg Tok meg en tribal trampstamp da jeg var ....15. (Det er vel ikke akkurat det jeg ville gjort idag!!)

Senere unnet jeg meg denne føniksen. Må si jeg er veldig fornøyd. Nå vurderer jeg å bygge på den så tatoveringen går ned og på tvers over korsryggen (da altså cover up av trampstampen) og la den fortsette litt ned på motsatt hofte.

:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lenge ønsket meg en slik tatovering, men har ikke bestemt meg ennå... Vet dere forresten noen bra tatovører i Trondheim eller Bodø som kan lage noe sånt?

[ATTACH]136484[/ATTACH]

De fleste her i Trondheim har null problemer med å lage noe som er mange ganger bedre enn det der.

Freaks tattoo (David) Oddis (Purple Pain) Kine (Purple Pain) Alle på Onkel henrys, tilogmed lærlingen Elisabeth der ville lagd noe som var mye mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her i Trondheim har null problemer med å lage noe som er mange ganger bedre enn det der.

Freaks tattoo (David) Oddis (Purple Pain) Kine (Purple Pain) Alle på Onkel henrys, tilogmed lærlingen Elisabeth der ville lagd noe som var mye mye bedre.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kul tråd! Og så sykt mange kule tatoveringer! Er fan selv. Synes en feminin sleeve på jenter er utrolig kult, men vet ikke om jeg har baller nok til å ta en selv.

[ATTACH=full]136422[/ATTACH] Tok meg en tribal trampstamp da jeg var ....15. (Det er vel ikke akkurat det jeg ville gjort idag!!)

Senere unnet jeg meg denne føniksen. Må si jeg er veldig fornøyd. Nå vurderer jeg å bygge på den så tatoveringen går ned og på tvers over korsryggen (da altså cover up av trampstampen) og la den fortsette litt ned på motsatt hofte.

:roflmao:

Både føniksen og fletta er godt innafor (y)

Like the legend of the phoenix, all ends with beginnings ! :singing::giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-2226-14440974149589_thumb.jpg

Smaken er som baken ang. dette temaet. Jeg elsker body art og mods. Men selvsagt er det ikke dette jeg ser på når jeg møter andre mennesker. Å jeg drar ingen konklusjoner eller meninger om personen ved om de har eller ikke har blekk. Jeg selv pryder mitt bryst med dog en halvferdig tattoo (skal ha en ny runde nå i april) som jeg synes er fantastisk. Mye mulig andre synes den er heselig, men det er da dems problem vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg har tenkt på tatovering i mange år.. men forslagene hopper fram og tilbake. Men har tenkt på noe lignende som denne her, var forsåvidt Dwayne Johnson jeg så først hadde noe lignende.

[ATTACH]136602[/ATTACH]

Om du ikke har røtter i fra Maoriene så er denne type tatoveringer noe du bør være veldig forsiktig med å skaffe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]136666[/ATTACH]

Smaken er som baken ang. dette temaet. Jeg elsker body art og mods. Men selvsagt er det ikke dette jeg ser på når jeg møter andre mennesker. Å jeg drar ingen konklusjoner eller meninger om personen ved om de har eller ikke har blekk. Jeg selv pryder mitt bryst med dog en halvferdig tattoo (skal ha en ny runde nå i april) som jeg synes er fantastisk. Mye mulig andre synes den er heselig, men det er da dems problem vil jeg si :)

Fet. Nettop blitt ferdig med en stor ugle på brystet selv :) Stor tattis på brystet endrer definitivt hvordan folk ser på deg, både positivt og negativt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]136666[/ATTACH]

Smaken er som baken ang. dette temaet. Jeg elsker body art og mods. Men selvsagt er det ikke dette jeg ser på når jeg møter andre mennesker. Å jeg drar ingen konklusjoner eller meninger om personen ved om de har eller ikke har blekk. Jeg selv pryder mitt bryst med dog en halvferdig tattoo (skal ha en ny runde nå i april) som jeg synes er fantastisk. Mye mulig andre synes den er heselig, men det er da dems problem vil jeg si :)

fantastiskt vakkert med stoooor farge tattoo på kvinnebryst <3

digger folk som tørr stå ut og fram:D

selv har jeg en tribal fra håndleddet og opp til midt på overarmen:D tatt ved 18års dagen og fortsatt like fornøyd:)

andre underarmen er full av navna på unga :) øvre del skal spares til ett portrett av barna bare man får tatt ett skikkelig blinkskudd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet. Nettop blitt ferdig med en stor ugle på brystet selv :) Stor tattis på brystet endrer definitivt hvordan folk ser på deg, både positivt og negativt. :)

Gartulerer!! Ligger det bilde av den her en plass? Ja det kan man si. Men slik er det med alt. Om man spiser sunt og trener er man vist fanatiker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...