Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

fantastiskt vakkert med stoooor farge tattoo på kvinnebryst <3

digger folk som tørr stå ut og fram:D

selv har jeg en tribal fra håndleddet og opp til midt på overarmen:D tatt ved 18års dagen og fortsatt like fornøyd:)

andre underarmen er full av navna på unga :) øvre del skal spares til ett portrett av barna bare man får tatt ett skikkelig blinkskudd:)

Viktig med litt kunst og minner på kroppen synes jeg :) Må si mannen har fått blekket seg iløpet av livet :D Må si det er veldig nært og pent når menn har barna på kroppen. Navn, datoer og portreter er vakkert. Du må legge ut noe når dagen er kommet når armen er ferdig :D Jeg er kjempe glad i min tattoovering, men vilt fremmede mennesker har skrevet til meg at de synes den er heselig! Men smaken er som baken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men vilt fremmede mennesker har skrevet til meg at de synes den er heselig! Men smaken er som baken :D

ja akkurat det der, hva faen er greia...

ja vi har tattoos, erru missunnelig eller grinete fordi du ikke turte ta en når du var ung...

jeg har ikke fått direkte kontakt, men damn så mange rare blikk det har blitt oppgjennom:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med vannfargetatoveringer? Har aldri sett det på noen før, men kom over noen bilder av det på nettet:) Men skjønner egentlig ikke helt hvordan de får det til? Er det ekte? haha

f.eks disse:

tumblr_n13ba6b3Xt1t471b7o1_500.jpg

197736_10150973319687351_412496808_n.jpg

Det er ekte, ja. Når man dropper "outline", altså det svarte omrisset, kan du få en slik vannfargeeffekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på tatovering i mange år.. men forslagene hopper fram og tilbake. Men har tenkt på noe lignende som denne her, var forsåvidt Dwayne Johnson jeg så først hadde noe lignende.

[ATTACH]136602[/ATTACH]

Som Mumsen skrev, så bør du være av maori-avstamning, eller ha sterk tilknytning til en maori-stamme for å ta i bruk slike mønstre.

Mener å huske at Dwayne Johnson har polynesiske røtter, ikke maori, selv om de er tett beslektet, men det samme gjelder der.

For maorier er tatoveringer familiehistorie. De viser hva slekten og forfedrene har gjort og hva du har gjort.

Robin Williams fikk jo lit trøbbel for en del år siden da han viste frem sin da nye tatovering, som var maorimønster. Det viste seg å tilhøre en familie på NZ og falt i særdeles dårlig jord hos dem.

Og du kan risikere å få disse på nakken:

Skulle veldig gjerne tatt et maori-mønster selv, men respekterer dem for mye til å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tatoveringar sjølv, men har tenkt tanken sia eg var 15-16 at eg har litt lyst på. Var heldigvis fornuftig nok til å ikkje tatovere meg den gong, då eg ikkje var sikker på kva eller kor eg ville ha.

No, nesten 10år seinare, har eg funne ut kva eg vil ha, men ikkje heilt kvar og utforminga:) Kanskje på tide å ta det eit steg vidare.

Eg vil ha ei eller fleire geiter som hoppar og sprett. Kanskje rundt ankelen/leggen. Må først finne ein aktuell tatovør som kan å teikne geit...får sjå kva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint sålenge det har en betydning, og motivet ikke er alt for stort. Synes det er mindre pent med dem som er overdrevent tatoverte over alt. Selv har jeg ingen tatoveringer, og tviler på at jeg blir til å få det. Er ikke helt min "stil" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]138844[/ATTACH]

(Bak øret, kanskje ikke så lett å se). Har ikke noe nytt bilde av den, men den er fikset litt på så den ser finere ut nå. Er altså et sånt halvt hjerte som man finner i f. eks. bestevennsmykker. Har mye historie bak seg, så den betyr mye for meg.

post-22439-14440976467106_thumb.jpg

Logoen til HIM/heartagram - er en mening bak den også gitt. Også "Even the smallest star lightens up the dark" - en "quote" jeg skrev på veggen en gang i tiden, som også har en mening bak seg som betyr mye for meg. Det er vel noe med å huske at det ikke skal så mye til for å lysne litt opp i mørket.

[ATTACH]138846[/ATTACH]

Poter til ære for mine skjønne hunder som har gitt meg så mye og gjort at livet mitt har forandret seg til det positive.

[ATTACH]138848[/ATTACH]

Stygt bilde, men tar faen ikke bilder av tatoveringene mine jo :o Her var den nettopp tatt, så litt klumpete og rød. Det står "memento mori" som betyr "husk du skal dø" - orker ikke skrive betydning, men hvis du googler finner du evt. Det er ikke deprimerende ment altså! Haha... Mer sånn "grip dagen", men siden alle har de der standard "carpe diem" og shiet og jeg er så uhyre lite mainstream (lol, poter....) så ville jeg ha noe annet. :D

post-22439-14440976465777_thumb.jpg

post-22439-14440976466435_thumb.jpg

post-22439-14440976466728_thumb.jpg

post-22439-14440976467356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står "memento mori" som betyr "husk du skal dø" - orker ikke skrive betydning, men hvis du googler finner du evt. Det er ikke deprimerende ment altså! Haha... Mer sånn "grip dagen", men siden alle har de der standard "carpe diem" og shiet og jeg er så uhyre lite mainstream (lol, poter....) så ville jeg ha noe annet. :D

Flotte tatoveringer ^^, Også et ekstra pluss fra latinnerden i meg for å ha en litt mindre brukt "quote" enn carpe diem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...