Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes folk om tatoveringer? Har du noen selv og hva har du tattovert? Jeg synes det er kult med tatoveringer så lenge man ikke overdriver. Legg ut gjerne bilder av deg selv med tatoveringer eller tatoveringer dere synes er kule:)

Årh jaaa jeg har tatoveringer, jeg elsker tatoveringer. Jeg hadde følt meg naken uten mine tatoveringer :D Jeg har 6 små og 1 stor fra ribbebeina til kneet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen her som vet om en side med gode motiv jeg kan kikke på?

Jeg er jo på vei ned i vekt og når jeg har nådd mitt mål vil jeg unne meg en tattovering :)

Jeg blir å få noe laget til meg, da søskenbarnet mitt tegner og tattoverer i oslo. Men vil hente litt ideer rundt omkring :)

Jeg skal ha no a la det her: http://www.checkoutmyink.com/tattoos/orchidlover92/tattoo-7/zoomed i størrelse, men skal ha noe som representerer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet om en side med gode motiv jeg kan kikke på?

Jeg er jo på vei ned i vekt og når jeg har nådd mitt mål vil jeg unne meg en tattovering :)

Jeg blir å få noe laget til meg, da søskenbarnet mitt tegner og tattoverer i oslo. Men vil hente litt ideer rundt omkring :)

Jeg skal ha no a la det her: http://www.checkoutmyink.com/tattoos/orchidlover92/tattoo-7/zoomed i størrelse, men skal ha noe som representerer meg :)

Sjekk Google;)

Eller så kan du sjekke ut arbeid fra Onkel Henrys tattoo, mye bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som vet om en side med gode motiv jeg kan kikke på?

Jeg er jo på vei ned i vekt og når jeg har nådd mitt mål vil jeg unne meg en tattovering :)

Jeg blir å få noe laget til meg, da søskenbarnet mitt tegner og tattoverer i oslo. Men vil hente litt ideer rundt omkring :)

Jeg skal ha no a la det her: http://www.checkoutmyink.com/tattoos/orchidlover92/tattoo-7/zoomed i størrelse, men skal ha noe som representerer meg :)

Vet ikke om noe bra sider enda men se om du finner noe på tattoo gruppene på facebook. og instagram :) Jeg følger med på dem å har funnet mye bra når jeg graver og leter en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på å ha samme tatovør på en stor prosess :X3::whistle:

post-29018-14440961730066_thumb.jpg

Da ble jeg endelig ferdig med mitt prosjekt i går, håper jeg.

Jeg tatoverte først for noen år siden hos en billig tattoo-sjappe der han skiftet tatovør hver uke følte jeg (Litt overdrevet da).

Jeg endte opp med 3 forskjellige tatovører som tatoverte hver sin del på min store tatovering og da ble ikke formene og skyggeleggingen like (lang historie!).

Så nå har jeg gått til en annen tattoo-sjappe og fått fikset hele der bare en person har jobbet på meg. Den er blitt bedre så langt, om noen måneder jevner alt det nye seg ut med det gamle og resultatet vises bedre. Jeg angrer heldigvis ikke :D

Litt uheldig men er alltid en måte å fikse det på hvis man har cash ;p

Hva syns dere på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike tatoveringstråder gjør meg alltid splittet. Jeg har siden jeg var 15-16 år gammel gått rundt og hatt lyst på en tatovering, men lider av beslutningsvegring. Jeg slår meg derfor jevnlig til ro med at hvis jeg ikke har klart å bestemme meg på 15 år gjør jeg det nok aldri, og da er det like greit at jeg lar være å tatovere meg.

Men, så ramler jeg innom slike tråder hvor det er så mye lekkert å se, og så blusser tatoveringslysten opp igjen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...