Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Hva synes folk om tatoveringer? Har du noen selv og hva har du tattovert? Jeg synes det er kult med tatoveringer så lenge man ikke overdriver. Legg ut gjerne bilder av deg selv med tatoveringer eller tatoveringer dere synes er kule:)

Synes tatoveringer kan være fint, kult, sexy på de rette plassene.. Jeg tatoverte stjernetegnet mitt i år faktisk. Skorpionen under armen, der halen går litt opp på hånden. Ble jævlig fornøyd og fått mange fine komplimenter på den! :)

post-28758-14440961783875_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes tatoveringer kan være fint, kult, sexy på de rette plassene.. Jeg tatoverte stjernetegnet mitt i år faktisk. Skorpionen under armen, der halen går litt opp på hånden. Ble jævlig fornøyd og fått mange fine komplimenter på den! :)

Den var fin!:D Jeg er også skorpionen, så har litt lyst på noe lignende. Vet ikke helt hvor jeg i såfall skulle plassere den :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på å ha samme tatovør på en stor prosess :X3::whistle:

[ATTACH=full]124103[/ATTACH]

Da ble jeg endelig ferdig med mitt prosjekt i går, håper jeg.

Jeg tatoverte først for noen år siden hos en billig tattoo-sjappe der han skiftet tatovør hver uke følte jeg (Litt overdrevet da).

Jeg endte opp med 3 forskjellige tatovører som tatoverte hver sin del på min store tatovering og da ble ikke formene og skyggeleggingen like (lang historie!).

Så nå har jeg gått til en annen tattoo-sjappe og fått fikset hele der bare en person har jobbet på meg. Den er blitt bedre så langt, om noen måneder jevner alt det nye seg ut med det gamle og resultatet vises bedre. Jeg angrer heldigvis ikke :D

Litt uheldig men er alltid en måte å fikse det på hvis man har cash ;p

Hva syns dere på bildet?

Jeg elsker sånne tattoer som går oppover siden sånn :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fire, og skal ta to til i januar :):joyful:

Diaz tok jeg da jeg var 17, måtte få godkjenning fra mamma for å få lov til å ta den, etter det ble jeg hekta! Neste er fjærene, var 18 og tok den veldig på impuls, kan ikke si jeg angrer, men har lyst å gjøre noe med den, da jeg ikke er helt fornøyd idag. Nr 3, pura vida, tok jeg da jeg var 19, det er ett uttrykk fra Costa Rica som kan sammenlignes noe med Carpe Diem, uten at det egentlig sammenlignes, men er det enkleste jeg kommer på uten å lange ut om det :p Den siste, Aliste tok jeg i en alder av 22, og har siden lengtet etter flere :love:

post-29955-14440962280172_thumb.jpg

post-29955-14440962269633_thumb.jpg

post-29955-14440962277147_thumb.jpg

post-29955-14440962286322_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire, og skal ta to til i januar :):joyful:

Diaz tok jeg da jeg var 17, måtte få godkjenning fra mamma for å få lov til å ta den, etter det ble jeg hekta! Neste er fjærene, var 18 og tok den veldig på impuls, kan ikke si jeg angrer, men har lyst å gjøre noe med den, da jeg ikke er helt fornøyd idag. Nr 3, pura vida, tok jeg da jeg var 19, det er ett uttrykk fra Costa Rica som kan sammenlignes noe med Carpe Diem, uten at det egentlig sammenlignes, men er det enkleste jeg kommer på uten å lange ut om det :p Den siste, Aliste tok jeg i en alder av 22, og har siden lengtet etter flere :love:

[ATTACH]124606[/ATTACH][ATTACH]124608[/ATTACH][ATTACH]124610[/ATTACH][ATTACH]124609[/ATTACH]

Pura Vida! (y) Ikke mange i Norge som har det tatovert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pura Vida! (y) Ikke mange i Norge som har det tatovert :D

Hehe nei, men dra til Mexico eller latinamerika så vil du nok se den bitt litt oftere! :p Ellers så betyr det "rein liv" (pure life) og ja, kan på en måte sammenlignes med carpe diem (og kanskje "YOLO"), men mest av alt så ligner det mer på "no worries" som man sier i Australia, altså et utrykk som betyr veldig mye avhengig av kontekst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, men dra til Mexico eller latinamerika så vil du nok se den bitt litt oftere! :p Ellers så betyr det "rein liv" (pure life) og ja, kan på en måte sammenlignes med carpe diem (og kanskje "YOLO"), men mest av alt så ligner det mer på "no worries" som man sier i Australia, altså et utrykk som betyr veldig mye avhengig av kontekst! :)

Veit :) Tok den i Costa Rica, og er utbredt der. Var 3 kamerater som tok Pura Vida på 3 forskjellige steder / 3 forskjellige fonter.

Veit godt hva det betyr hehe, men at det kan sammenlignes med YOLO skal eg ikkje ha noe av hahaha :D Carpe Diem, ja jo..

I Costa Rica brukte de det som et positivt ordtak/ord/hilsen for alle disse + flere:

Hei, hade, takk, værsågod, bra, fint, konge +++

Ganske kult :) Digger det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, men dra til Mexico eller latinamerika så vil du nok se den bitt litt oftere! :p Ellers så betyr det "rein liv" (pure life) og ja, kan på en måte sammenlignes med carpe diem (og kanskje "YOLO"), men mest av alt så ligner det mer på "no worries" som man sier i Australia, altså et utrykk som betyr veldig mye avhengig av kontekst! :)

Veit :) Tok den i Costa Rica, og er utbredt der. Var 3 kamerater som tok Pura Vida på 3 forskjellige steder / 3 forskjellige fonter.

Veit godt hva det betyr hehe, men at det kan sammenlignes med YOLO skal eg ikkje ha noe av hahaha :D Carpe Diem, ja jo..

I Costa Rica brukte de det som et positivt ordtak/ord/hilsen for alle disse + flere:

Hei, hade, takk, værsågod, bra, fint, konge +++

Ganske kult :) Digger det..

Nei det er nok helt sant! Var veldig mange som tok den der nede ja, men jeg tenkte litt på det, før jeg tok den i norge :)

Har aldri tenkt på det, men "no worries" er faktisk en bedre sammenligning en carpe diem, og jeg vil heller ikke ha noe av at det sammenlignes med YOLO.

Derfor carpe diem har vært det beste jeg kom på å bruke for å forklare uten å måtte utdype om alle de forskjellige måtene det kan brukes på burny_;) Jeg og! Fint minne fra når jeg bodde der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok helt sant! Var veldig mange som tok den der nede ja, men jeg tenkte litt på det, før jeg tok den i norge :)

Har aldri tenkt på det, men "no worries" er faktisk en bedre sammenligning en carpe diem, og jeg vil heller ikke ha noe av at det sammenlignes med YOLO.

Derfor carpe diem har vært det beste jeg kom på å bruke for å forklare uten å måtte utdype om alle de forskjellige måtene det kan brukes på burny_;) Jeg og! Fint minne fra når jeg bodde der :)

Hvor bodde du? Studerte i San Jose da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Språkskole i Tamarindo :) Hvor "det rene liv" ble praktisert av ganske mange :p

Kult :) Var selv i San Jose, og Brasilito (sistnevnt bare 1times tid eller noe fra Tamarindo) i sommer.

Har en kamerat som er sammens med ei derfra, og bor der nede nå. Så var der i sommer.. Fantastisk land utenom tre ting:

Nesten ingen kan engelsk. De hater deg til du sier at du ikkje er amerikansk gringo :p , og trafikken er fucka.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult :) Var selv i San Jose, og Brasilito (sistnevnt bare 1times tid eller noe fra Tamarindo) i sommer.

Har en kamerat som er sammens med ei derfra, og bor der nede nå. Så var der i sommer.. Fantastisk land utenom tre ting:

Nesten ingen kan engelsk. De hater deg til du sier at du ikkje er amerikansk gringo :p , og trafikken er fucka.. Hehe

Jeg hadde ikke det problemet med å bli hatet, da jeg etter noen uker med sol så ut som resten av lokalbefolkningen ;P Hvis du ser bort i fra prisene på buss og taxi så er trafikken ille ja. Skulle ønske de kunne innført fastpris i Norge jeg :p 3 år siden jeg var der da, men tenkter meg tilbake en dag :joyful: Btw, i Tamarindo kunne de fleste lokale engelsk, da det er plassen amerikanerne innvaderer når det er spring break, uutholdelig sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt på det, men "no worries" er faktisk en bedre sammenligning en carpe diem, og jeg vil heller ikke ha noe av at det sammenlignes med YOLO.

Hehehe vel, YOLO og carpe diem refererer til samme konsept, lev hver dag som om det var din siste :) Derfor nevnte jeg det, men som sagt, personlig så syntes jeg "no worries" er det som er tilsvarende for i Australia så bruker de det til ALT mulig rart! :p

Og med tanke på gringo-tendensene det er i mange områder i latin amerika så er det en fin ting å kunne spansk, eller som en kompis av meg pleier å gjøre, snakke gebrokken engelsk! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på å ha samme tatovør på en stor prosess :X3::whistle:

en seriøs tatovør kommer ALDRI fortsette på en annen tatovørs prosjekt...

if so kill it before it layz eggs ;)

men reparere på en annen "tatovør" sitt "arbeid" er fullstendig lov :)

jeg bruker Rico Schinckel på crossover tattoo i tønsberg, en helt syk tysker med steinkontroll, og ufattelig behagelig tatovør, kjente ca ingenting når han tok min halfsleeve start :p der han også fiksa opp og integrerte min førstefødte inn i sleeven sammen med kid nr to :D [ATTACH]124827[/ATTACH]det sies jo att her skal det gjøre "vondt" men med Rico bak nåla var det en drøm :) anbefaler en tur dit, bare ha god tid da ventetiden han har om dagen er helt vill :p

post-24841-1444096244984_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en seriøs tatovør kommer ALDRI fortsette på en annen tatovørs prosjekt...

if so kill it before it layz eggs ;)

men reparere på en annen "tatovør" sitt "arbeid" er fullstendig lov :)

jeg bruker Rico Schinckel på crossover tattoo i tønsberg, en helt syk tysker med steinkontroll, og ufattelig behagelig tatovør, kjente ca ingenting når han tok min halfsleeve start :p der han også fiksa opp og integrerte min førstefødte inn i sleeven sammen med kid nr to :D [ATTACH]124827[/ATTACH]det sies jo att her skal det gjøre "vondt" men med Rico bak nåla var det en drøm :) anbefaler en tur dit, bare ha god tid da ventetiden han har om dagen er helt vill :p

Rico er the Man! Biomech-fullsleeve tatt hos han, påbegynt da han jobba på Studio Z og ferdigstilt på Crossover. Morsom, proffesjonell, og behagelig type, med åpenbar yrkesstolthet og arbeid av en slik kvalitet at jeg flere ganger nå har fått kommentarer som "Hey, fet tattoo! Rico..?" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...