Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Etter å ha lekt med tanken i 5 år, men aldri fått ut fingeren og faktisk gjort det, har jeg nå omsider blitt ferdig med første session på første tatovering. Fullføring blir om 3 uker. Speller gitar i irsk pub-band, så det føltes som et naturlig motiv. Tatovert av Colin hos Crossover Tattoo i Tønsberg, som også står for designet. Happy as fuck!

1039540_590217090998321_1627870884_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Dette er min eneste tattovering. Den er på ribbeinet
<a
http://forum.fitnessbloggen.no/uploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> Svar på spr
her
.

[ATTACH=full]111935[/ATTACH]

Nå skulle jeg til å si at det var mye feilinfo om tatovering på bloggen din, men det stemmer ikke helt. Missvisende info kan man vel heller si. Har ikke tid til å ramse opp alt nå, det får bli senere om ønskelig.

Kan i det minste nevne at grunnen til at du ikke synes ribbeina var noe vondt er fordi tatoveringen din er forsvinnende liten, og var veldig lite komplisert (Altså, den krever ikke forskjellige farger eller skyggelegging).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan i det minste nevne at grunnen til at du ikke synes ribbeina var noe vondt er fordi tatoveringen din er forsvinnende liten, og var veldig lite komplisert (Altså, den krever ikke forskjellige farger eller skyggelegging).

Samme her, jeg har et lyn på ribbeina og det var ikke vondt i det hele tatt. Kjentes som å bli pirket litt i med en blyant.

damn you pic y u no rotate left.

[ATTACH]112837[/ATTACH]

Møtte en kunde på jobben denne helga som hadde samme lyn, skjønt på armen, og hans var skyggelagt - men stas!

post-6337-14440948969958_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker tatoveringer som er "sydd" sammen perfekt. Tenker da på sleeves på armer, og på overkropp, evt hals også. Er ikke så veldig fan av stusselige tatoveringer på tilfeldige steder hvis man først skal ha noen. Selv har jeg ingen, ettersom jeg vet at jeg kommer til å ville endre på dem etter noen få år, noe som selvsagt ikke er like lett som å hive ut den gamle buksa og kjøpe en ny en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

546801_10151684770623186_1345079466_n.jpg

Tok min andre tattovering for to uker siden! Tre roser som går fra brystet, mot skulder og litt bak på ryggen. Veldig fornøyd! :) Tok min første for et/to år siden, har et lite hjerte på lillefingeren, haha.

De er snart ferdige, mangler skygger rundt de (for å få de til å se litt mykere ut) og litt mer hvitt blekk her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...