Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelig! Digger åssen de er skjøtet sammen disse, har sansen for lilla som bakgrunn også. :)

Når jeg tenker meg om så har jeg ikke direkte tatt bilde av det jeg har; men sleeven består av barndomen og halvparten er dedikert til alle figurene fra Mario World, Turtles, Street Fighter, Metal Gear (Solid Snake etc).

I tillegg har jeg Zombie-Joker på ribbeina, Rocky Balboa på ryggen, Michael Jackson og en custom scull på leggen.

post-26999-14440941579631_thumb.jpg

post-26999-14440941580053_thumb.jpg

post-26999-14440941580592_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok to tattoos og piercing i tunge og nipple da jeg var 18, angrer litt på dem i dag(straks 28 år). Piercingene er borte, tatoveringene består.

Har en tribal på underarmen, og kinesiske tegn langs ryggraden fra nakken og ned ca midt mellom skulderbladene(ja, jeg vet det kan stå bæsj på ryggen min). Verst er vel egentlig at jeg fikk en skummel føflekk oppå tatoveringen på ryggen, så deler av den måtte kuttes bort. Ble et passe stort arr inni tattisen, vakkert :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]105595[/ATTACH]etter trening :)

Den tattisen der var drøyyyy! Fantastisk når man dekker hele ryggtavla med et godt kunstverk indeed!(y)

Hadde ønsket jeg hadde tenkt litt mer på det når jeg som 18åring satte en tribalsol på nakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...