Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Tatoveringer kan være en fryd og en fest for øyet. På begge kjønn. Det kan være så meget - undeholdende, morsomt, kunst, vakkert, sexy og younameit!

Selv har jeg to. En liten på innsiden håndleddet og en som rekker over mer eller mindre hele høyre side av ryggsøylen, fra skulder/nakke og ned over rumpeballen. Det er ikke et bilde, mer et mønster med tynne linjer i feminine former. Jeg elsker den men ser den altfor sjeldent selv :rolleyes: Får se om jeg kan finne et bilde å dele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]120665[/ATTACH]

En smule random bildet men....Logoen til min første bil (kjære Stacy <3). Hadde egentlig tenkt til å ta den under foten for meningen er for min del at jeg selv skal vite at den er der, ikke bare for show til andre. Tok den på innsiden av leggen istedet for å holde den litt bortgjemt uten et harry sted som under boksern :p

post-12387-14440957692764_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...