Jump to content

longcat

Members
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

About longcat

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvor høy tror du fettprosenten er på disse bildene? Fra 16-17 før og 12-13 etter?
  2. Bruk isvest(!) og hold jobbmøtene dine i gående tilstand. Knalltips! Forfatteren kan også forsikre deg om at magiske ting vil skje når du øker daglig NEAT med over 1000 kcal. Jøss!
  3. Forstyrret eller ei - hvis du går fra 10 til 15 i fettprosent, er det umulig og ikke føle seg feit
  4. Høres fornuftig ut! Buksene mine har blitt ukomfortabelt trange i det siste, så jeg tror det er dags for å ta et grep her óg. Tenkte jeg skulle teste samme opplegg. Hvor stort kalorioverskudd planlegger du for treningsdagene?
  5. Når man er mer eller mindre enige om at det er vanskelig å legge på seg muskler i kaloriunderskudd - hva er tanken bak det store volumet på programmet til Menno, samg?
  6. Han bruker et mye høyere volum på programmene for muskelvekst i kalorioverskudd. Typisk 2-splitt og 3-4 økter per uke.
  7. Treningsprogrammet fra Menno var vel tilpassa slanking, i tillegg? Lurer på hvor stort volum han bruker ved vektoppgang. Skal du opp eller ned i vekt på WS4SB?
  8. Hva hvis man får kviser uten at du får påvist en intoleranse? Legen kan ikke hjelpe deg - man må teste på egen hånd
  9. Det er flere studier som har funnet en sammenheng mellom melkeprodukter og kviser.
  10. Legen kan da ikke finne ut om en får kviser av meieriprodukter eller ikke?
×
×
  • Create New...