Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Funker nok helt fint å ta det skriftlig også :) Men det skal jeg ikke uttale meg for mye om da jeg ikke har vært i kontakt med han selv. Her er i alle fall facebooksiden hans (ikke den private) Niki23gtr Niki Norberg art tattoo | Facebook så får du se om du får kontaktet han via den!

Har allerede snakket med han, 3,5 år its my turn! Il donate my ribbs to him!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter mange år har det blitt en tatovering her og der. Fra 18års alderen og til idag 31år.

Synes igrunnen det har blitt mye fjas og rot. Istedet for å telle tatoveringer, telte jeg penger brukt.

Og det tilsvarer 41100kr totalt. Så når eg dauer er det fritt frem for psykoer å bruke huden min som lampeskjerm :-)

Ha en fin helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Da missforsto jeg litt. Referanser er alltid et pluss i boka. Og man bør være åpen for forslag. Mange kunder ønsker seg noe som ikke lar seg gjøre, eller ikke vil gjøre seg bra som tatovering, eller på den plasseringen som du ønsker osv. Så gå inn i studioet med en idé og et åpent sinn :)

Når det er sagt så vil jeg anbefale Nick Morte, som jeg selv bruker, men han er mest glad i farger.

Eller så kan du sjekke ut Trine Grimm (usikker på hvor hun jobber nå), Jimmy (studioet hans heter Hellspawn), Electric Linda flytter snart studioet sitt til Oslo, tror de åpner 2. mai. Katrine hos Lucky 7 er veldig dyktig (Hos Lucky 7 går det veldig mye i old school tatoveringer, men Katrine er allsidig).

Dette er de jeg kommer på i farten. Sjekk ut hvem, om noen av dem, som har den stilen som du selv er på jakt etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over middels interessert i tatoveringer. Og da mener jeg ikke bare å få dem, men tatoveringshistorie, den opprinnelige meningen av ymse symboler, utførelse av tattoo og alt som ellers hører med.

Har pr i dag tre selv, men den ene må dekkes over når jeg etterhvert får en kropp jeg er fornøyd med å ha, den ble nemlig maltraktert etter to svangerskap (tålte ikke at magen vokste seg stor så fort).

Men 23 mai skal Gallo fra TNB Tattoo London få bleke ryggen min, og det med et motiv jeg har planlagt 10 år (wow, jubileum i år, gitt).

Gleder meg SÅ masse! Juhuuuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...