Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Jeg vet!!! det er jo reint kleint... hehe huff! ;)

Sånne jenter har som regel veldig lav selvtillitt og bare MÅ ha oppmerksomhet. Og ikke den riktige typen oppmerksomhet :p haha. Mye bedre å se jenter som kan kle seg pent men sexy på byen ;) Overlater NOE til fantastien hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne jenter har som regel veldig lav selvtillitt og bare MÅ ha oppmerksomhet. Og ikke den riktige typen oppmerksomhet :p haha. Mye bedre å se jenter som kan kle seg pent men sexy på byen ;) Overlater NOE til fantastien hvertfall.

enig, så ENIG!!! ;) det er jo bare flaut! kjenner jeg blir flau på dems vegne... neiognei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, så ENIG!!! ;) det er jo bare flaut! kjenner jeg blir flau på dems vegne... neiognei :)

Jeg og.. Syns nå forsåvidt at de som faktik er pene å se på kan være sexy, men noen ganger blir det bare .. cheesy :p vet ikke om det er riktig ord jeg. Det verste jeg ser er hvertfall jenter som ikke kan kle seg.. Så egentlig liker jeg ikke denne tråden :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne jenter har som regel veldig lav selvtillitt og bare MÅ ha oppmerksomhet. Og ikke den riktige typen oppmerksomhet :p haha. Mye bedre å se jenter som kan kle seg pent men sexy på byen ;) Overlater NOE til fantastien hvertfall.

En stooor forskjell på "oppmerksomhetssyksexy" og "sexy med klasse" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stooor forskjell på "oppmerksomhetssyksexy" og "sexy med klasse" :)

Ja, og vanligvis er forskjellen at "oppmerksomhetssyksexy" er langt, langt mer sexy. Ei dame trenger da ikke være hverken dum eller løs for å gå i heite sko, et skjørt eller en kjole som er kort nok til at det pirrer, litt tung sminke, kanskje en choker og annet rått tilbehør...

...men da kommer armadaen av "likestilte" og "frigjorte" kvinner og vifter med pekefingeren, for så usikker og oppmerksomhetssyk går det ikke ann å være! Begrep som "horesminke" brukes, uten tanke på at prostituerte faktisk gjør et yrke utav å være fysisk attraktive. Bør ikke en frigjort kvinner kunne gå i miniskjørt, heler og stayups og ha "horesminke" om det er det hu føler for? Kanskje veldig off topic, men alltid syntes det er så rart at det skal være noen regel for hva man har lov til å ha på seg om man er selvsikker og liker å flørte litt og bli lagt merke til. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vanligvis er forskjellen at "oppmerksomhetssyksexy" er langt, langt mer sexy. Ei dame trenger da ikke være hverken dum eller løs for å gå i heite sko, et skjørt eller en kjole som er kort nok til at det pirrer, litt tung sminke, kanskje en choker og annet rått tilbehør...

...men da kommer armadaen av "likestilte" og "frigjorte" kvinner og vifter med pekefingeren, for så usikker og oppmerksomhetssyk går det ikke ann å være! Begrep som "horesminke" brukes, uten tanke på at prostituerte faktisk gjør et yrke utav å være fysisk attraktive. Bør ikke en frigjort kvinner kunne gå i miniskjørt, heler og stayups og ha "horesminke" om det er det hu føler for? Kanskje veldig off topic, men alltid syntes det er så rart at det skal være noen regel for hva man har lov til å ha på seg om man er selvsikker og liker å flørte litt og bli lagt merke til. :p

Forsåvidt enig med deg :) Men jeg tror det bare har blitt sånn i dagens samfunn. Du blir stemplet veldig fort ut ifra hva du har på deg, for eks. Synd igrunn, for jeg tror veldig mange hadde slått seg mer løs hvis de kunne gått i akkurat det de følte for uten å få rare blikk på seg. Selv driter jeg laaaangt i det :p Jeg blåser i hva samfunnet syns og går i akkurat det jeg føler for. Er det høye sko, kort skjørt, mye sminke og topp jeg føler for å gå i den kvelden; ja, da gjør jeg det. Nobody's business than mine.

Når det er sagt er det jo fint om man kler det man har på seg. Ser altfor mange jenter som ikke kan kle seg etter kroppsfasongen sin, for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vanligvis er forskjellen at "oppmerksomhetssyksexy" er langt, langt mer sexy. Ei dame trenger da ikke være hverken dum eller løs for å gå i heite sko, et skjørt eller en kjole som er kort nok til at det pirrer, litt tung sminke, kanskje en choker og annet rått tilbehør...

...men da kommer armadaen av "likestilte" og "frigjorte" kvinner og vifter med pekefingeren, for så usikker og oppmerksomhetssyk går det ikke ann å være! Begrep som "horesminke" brukes, uten tanke på at prostituerte faktisk gjør et yrke utav å være fysisk attraktive. Bør ikke en frigjort kvinner kunne gå i miniskjørt, heler og stayups og ha "horesminke" om det er det hu føler for? Kanskje veldig off topic, men alltid syntes det er så rart at det skal være noen regel for hva man har lov til å ha på seg om man er selvsikker og liker å flørte litt og bli lagt merke til. :p

Hoho. Jeg bruker stayups, hæler og skjørt/kjoler rimelig ofte. Har fått høre av en "kompis" at klesstilen min ofte er "kom å ta meg". Har sett over klærne mine, ser ikke helt hva som er galt med mye av det, annet enn at jeg liker v-hals og får krupp av å ha klær (f.eks vanlig t-skjorte) på meg som klemmer rundt halsen. Mesteparten av kjolene og skjørtene mine er knelange. What lissom...jaja, det får vel bli dressbukser og høyhalsa topper skal folk bli fornøyde. Gjerne med bestemortruse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne i fleng, men to av tingene som topper min Nei-liste er definitivt piercing i øyenbrynet og over knee boots :facepalm: Med mindre man har beina til Julia Roberts så bør(!) man styre unna! Lårene rett i støvlene - Ikke pent! Med mindre man ønsker å se ut som en stutttjukk dverg naturligvis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sagt og skrevet til det kjedsommelig, men Uggs er noe av det styggeste jeg ser på jenter! Makan til stygge og lite attraktive sko skal man leite lenge og vel etter. Det kan godt være at de er varme og gode, men det finnes da vitterlig andre sko som også oppfyller de kriteriene!

uggs.jpg

Videre syns jeg, som flere har skrevet, at det er forskjell på å kle seg tiltrekkende og sexy, og det å kle seg for å spille på sex. Det førstnevnte er attraktivt, det sistnevnte er bare trist. Da sender man ut helt feil signaler i mine øyne. Jeg mener at mange av de samme plaggene kan gjøre det ene eller andre, men det kommer an på hva de kombineres med, og hvordan de benyttes. Det jeg syns er fint på en jente fordi hun kler seg stilig og smakfullt, kan på en annen jente se helt feil ut hvis hun kler seg kun for å få oppmerksomhet fra gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1468684-11-1349623772553.jpg

Jeg har en tendens til å henge leeeeenge etter på diverse moter, men jeg tror aldri jeg kommer til å skjønne meg på denne løskrage-trenden. Setter pris på om noen kan forklare meg greia..

Synes også disse ekstreeeemt store halssmykkene ødelegger de aller fleste antrekk. Forklar meg gjerne dét også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sagt og skrevet til det kjedsommelig, men Uggs er noe av det styggeste jeg ser på jenter! Makan til stygge og lite attraktive sko skal man leite lenge og vel etter. Det kan godt være at de er varme og gode, men det finnes da vitterlig andre sko som også oppfyller de kriteriene!

Videre syns jeg, som flere har skrevet, at det er forskjell på å kle seg tiltrekkende og sexy, og det å kle seg for å spille på sex. Det førstnevnte er attraktivt, det sistnevnte er bare trist. Da sender man ut helt feil signaler i mine øyne. Jeg mener at mange av de samme plaggene kan gjøre det ene eller andre, men det kommer an på hva de kombineres med, og hvordan de benyttes. Det jeg syns er fint på en jente fordi hun kler seg stilig og smakfullt, kan på en annen jente se helt feil ut hvis hun kler seg kun for å få oppmerksomhet fra gutta.

Den nye jenteuniformen er jo Uggs, treningstights og Canada Goose-jakke. FRESHT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En (kvinnelig for de som måtte lure) er veldig glad i sko fra denne "designeren", men jeg syns dette ser ut som klovnesko. Klumpete og lite feminine. Hjelper jo lite at fargene i dette tilfellet er grelle...

jeffreycampbell_main.jpg

Hva er det du sier mann? Skal være enige i at fargene er grelle, men plasser f.eks. de lilla der på føttene til ei med veltrente lår og legger, og hofter og rumpe tildekket av et stilig skjørt/kjole.. De ser kanskje klumpete ut alene om du ikke har noen god frame-of-refference å se dem gjennom, men på rett kvinnfolk og med rett stil.. maaaaaan... :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1468684-11-1349623772553.jpg

Jeg har en tendens til å henge leeeeenge etter på diverse moter, men jeg tror aldri jeg kommer til å skjønne meg på denne løskrage-trenden. Setter pris på om noen kan forklare meg greia..

Synes også disse ekstreeeemt store halssmykkene ødelegger de aller fleste antrekk. Forklar meg gjerne dét også!

Jeg liker skjorter, men å pute en løs krage over en random topp er litt rart ja? x) Nei, jeg vet ikke hehe. Du tenker på statement necklaces? Er vel smak og behag tenker jeg. Ikke min smak heller, men noen synes det er pent og liver opp et antrekk som ville blitt litt for kjedelig eller basic uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jenter som prøver for hardt, uansett kontekst. Hun som kommer med mokkastøvletter med stiletthæler på sørpa, kombinerer kort skjørt og dyp utringing, sminker seg på bussen eller kler på seg siste skrik uavhengig om det er passende eller ikke. Skjønner ikke hvorfor white trash-prostituert/paradise hotel er målet for noen jenter. De aller fleste av oss får pult om vi så drar på byen i gummistøvler og Helly Hansen-regnkåpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som prøver for hardt, uansett kontekst. Hun som kommer med mokkastøvletter med stiletthæler på sørpa, kombinerer kort skjørt og dyp utringing, sminker seg på bussen eller kler på seg siste skrik uavhengig om det er passende eller ikke. Skjønner ikke hvorfor white trash-prostituert/paradise hotel er målet for noen jenter. De aller fleste av oss får pult om vi så drar på byen i gummistøvler og Helly Hansen-regnkåpe :)

Men for de av oss som aldri har dratt på byen for å pule, og aldri kommer til å gjøre det, så er det jo greit at folk pynter seg litt. Det er jo ikke til å komme unna at "horeklær" og "horesminke" er forbundet nettopp med yrket der kvinner skal tiltrekke seg menn og få dem til å tenke på sex, fordi det er tiltrekkende for menn og får oss til å tenke på sex. Å se på en flott kvinne litt utfordrende kledd og gjerne med litt tung sminke er rett og slett.. behagelig. Vanskelig å foklare, men det gir en sånn god velfølelse i magen. Så damer, dropp gummistøvlene (edit: med mindre det regner, selvsagt).. xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...