Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leopard-mønster og andre dyremønstre, er stygge saker! Det kler verken menn eller kvinner. Ser igrunn kun ålreit ut på dyrene som er født med den typen mønstre. Jeg syns også (ekte) pels er noe man bør unngå, men det dreier seg mer om hvordan pelsen har kommet dit i utgangspunktet. Det ser ikke nødvendigvis så innmari stygt ut.

BCBGMAXAZRIA-women-dresses-356.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard-mønster og andre dyremønstre, er stygge saker! Det kler verken menn eller kvinner. Ser igrunn kun ålreit ut på dyrene som er født med den typen mønstre. Jeg syns også (ekte) pels er noe man bør unngå, men det dreier seg mer om hvordan pelsen har kommet dit i utgangspunktet. Det ser ikke nødvendigvis så innmari stygt ut.

BCBGMAXAZRIA-women-dresses-356.jpg

Nå klarte du seff å finne et stygt bilde og da :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så fan av at treningstights brukes som hverdagsplagg egentlig. Det gjelder vel egentlig det å generelt kle seg slapt. Det krever ikke mye ekstra effort å kle seg litt ordentlig når man først skal ta på klær.

Jo, det kan jeg love deg det gjør :p hehe. Det er skikkelig tiltak å skulle ta på seg en bukse når man lever stort sett i treningsklær :p Men når jeg først skal kle meg ordentlig, kler jeg meg ordentlig også, så det er egentlig ikke noe problem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig grei løsning er jo å ha for det meste fine og allsidige klær slik at orket med å finne noe som passer sammen blir for stort. Nå er jeg ikke jente, men skulle ikke tro det er så stor forskjell på ha en allsidig garderobe enten man er gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så fan av at treningstights brukes som hverdagsplagg egentlig. Det gjelder vel egentlig det å generelt kle seg slapt. Det krever ikke mye ekstra effort å kle seg litt ordentlig når man først skal ta på klær.

Jammen det er så mye mer behagelig med joggebukse el treningstight enn trange jeans! ++ du kanke krype deg sammen i sofaen iført jeans uten å frykte at den skal sprekke i skrittet! Det skjedde med meg..:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...