Jump to content

Mineraltilskudd

Members
  • Content Count

    266
  • Joined

  • Last visited

  1. Vurderer å kjøre x-press nå på en deffeperiode som starter om en mnd faktisk, noen som har erfaringer med det?
  2. Måtte du gi opp økta fordi noen klappa til deg på rumpa? Lol. Var i London for noen år siden, tar taxi tilbake til flyplassen og taxisjåføren spør om vi besøkte Buckingham palace. Pappsen slår av med en spøk "Diana is dead, not much too see at the palace anymore" - den falt ikke i god jord hos taxisjåføren gitt. Det var 20 skikkelig awkward minutter til flyplassen skal jeg si dere.
  3. Oh you badass you! For å være litt seriøs: Om jeg kun har drukket en flaske vin og en øl eller to så lar jeg ikke det ødelegge en økt dagen derpå. Om kvelden inneholder shots så står jeg som regel over.
  4. Spillt på FM lenge? Isåfall, hva er navnet på noen av karakterene? Mulig jeg husker igjen noen. Selv spillte jeg mest i vanilla. Ser en eller to her inne var High Warlord - mad creds! Selv var jeg vel aldri høyere enn halveis til r12 - ville egentlig bare ha mountene Kom aldri høyere enn standing 3 heller, noe som imo var sykt nok for min del. Fikk aldri drept c'thun da de fleste i guildet mitt byttet server o.l etter en del drama i guilden, men husker enda første gang twinsa gikk det, det var tider. Enda ikke prøvd MOP, får se om jeg gjør det etterhvert, det frister å lvle opp priest, magen eller locken til 90 hvertfall i sommer.
  5. Lemaitre har vel også en fucka ankel som gjør at han løper fortere?
  6. Til dere som har bolet da, hvordan takler dere dopinganklager?
  7. Vet ikke om alle gjør det selvfølgelig, eller om det er innlært - men vil anta at de gjør det fordi det er løftet opp som har mest overføringsverdi til MMA (diverse kast, bakkekamp etc). De jeg kjenner som trener am.fotball tar også markløft opp for så å gå fort ned (ikke noe sakte og kontrollert der i gården) - det fordi trenerne har sagt at det er best, hvorfor aner jeg ikke
  8. Virker rett og slett som om du er for svak i core-muskulaturen til å kunne løfte så tungt. Du er ikke i nærheten av å holde spennet gjennom hele løftet. At du gikk videre opp fra 170kg når teknikken alt skrantet så mye der skjønner jeg ikke at du gadd. 180kg løftet er virkelig ikke bra. Ikke noe problem at du bare slepper stanga imo, da du trener spesifikt for en idrett. Vet at MMA-utøvere også slepper den på toppen.
  9. 1. Åja, om det var nevnt noen plass at hun kun kunne få hjelp med baseøvelsene om hun trente fullkropp 3 ganger i uka så er jeg enig i at det er lurest i starten da teknikk er veldig viktig. Men jeg ser ikke noe problem i å få hjelp med teknikk selv om man trener 5 ganger i uka. 2. Det er sant, men personlige preferanser teller også inn. Som Thookdee sier - han vil trene så mange ganger selv om det ikke er optimalt. Selv trener jeg 3 ganger i uka SL5x5, og jeg gleder meg litt til å øke til 4-5 ganger til neste program. 3. PHAT er jo for viderkomne da, finnes andre program for folk som er mer i nybegynnerfasen. Man kan også lage en egen splitt. Dette er jo ikke optimalt for progresjon, men det kan være optimalt for den personen av andre årsaker. 4. Enig. 5. Selvfølgelig, er helt enig. Poenget mitt var bare at det er ikke krise om finner ut at det var litt mye for så å trappe ned en trening i uka for eksempel etter hvert. Generelt sett er jeg helt enig med deg bare så det er sagt.
  10. 1. Sant det, men man kan da lære seg teknikk i baseøvelsene selv med splitt-programmer. 2. Hvem sier at de 5 dagene trenger være ueffektive? Flere programmer som er bra med mer enn 3 treninger i uka. 3. Hvem sier at du må trene 1 muskelgruppe hver på de 5 dagene? Ingenting som tilsier at om man trener 5 dager i uka så må man f.eks ha et program som er ca: Man: Ben Tirs: Bryst Ons: Rygg Tors: Skuldre Fre: Armer Man kan fint kjøre gjennom alle viktige muskelgrupper to ganger i uka om man trener fem dager i uka. 4. Med mer trening så må man spise mer, det tror jeg de fleste vet og vil merke selv på kroppen og energi-nivået. Selv trener jeg bare 3 ganger i uka nå, men jeg har ikke mer energi nå enn hva jeg hadde når jeg trente 4 og 5. Hun sier jo selv at hun både er sterkere og har bygd muskler. 5. Variere intensitet etc så bør ikke det være noe problem. Blir man lei av å trene 5 dager i uken er det bare å trappe ned. 6. Som du selv sier, det skal litt til. Jeg er helt enig i at det optimale for en nybegynner så er et fullkroppsprogram optimalt, men hva om trivselen til personen er større om h*n får trent 4 eller 5 dager i uka? Om 5 dager i uken er det en person i startfasen vil trene så bør ikke det være noe problem.
×
×
  • Create New...