Jump to content

LinnHK

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About LinnHK

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/27/1991
  1. Kvinne, 22 år. 80 kg, 173 cm. Allerede gått ned 25 kg, skal ned 15 kg til. Kondisjon: Jogging 3 min x 4 intervall, middels intensitet. Styrketrening 3-4 ggr./uka: Oppvarming: superdog, hofteleddsbøyer, glute bridge. Knebøy Bulgarsk utfall (kroppsvekt) Hip thrust (på benk) Benkpress Skulderpress Roing Nedtrekk Rygghev Sit-ups Jeg er ikke godt trent, jeg fokuserer på vektnedgang OG styrke. Jeg har vært av og på med programmet i 6 måneder (minus bulgarsk utfall og hip thrust, de la jeg til nå, har trent øvelsene kun 3 ganger). Ser programmet bra ut? Hva med rumpeøvelser? Er det nok nå i begynnelsen med bulgarsk utfall og hip thrust? Vil egentlig bare ha bekreftelse på at det jeg gjør er godt nok, eventuelt hva jeg burde legge til (da spesielt rumpeøvelser, høhø ) PS! Jeg trener på et tildels mangelfullt treningssenter, så øvelser som "ettbeins reverse hyper" er vanskelig å få til med mindre jeg skal ha metallstang rundt ankelen midt i verste Crossfit-jungelen med curlbros'ene x)
  2. Lyden av høyhælte sko!!! Får vondt i hele kroppen av den klakke-klikkinga Og, folk som prater og stønner på lesesal...
  3. Nå skal ep.2 av sesongens American Horror Story ses <3 Gøy at Kathy Bates er med
  4. Enda bedre; WW i GoT http://geek.cheezburger.com/share/54169089
  5. Haha, helt herlig Keep slapping Joffrey Tyrion <3 <3 <3
  6. JAAA !!! 6 MÅNEDER IGJEN ! :/
  7. Ligge flat med feber - det har man jo tid til med tre eksamener om en måned -.-

  8. “When I look back on all these worries, I remember the story of the old man who said on his deathbed that he had had a lot of trouble in his life, most of which had never happened.” Winston Churchill
  9. Lese akkurat nå Raymond E. Feists "Magician Apprentice", men blir lite pga. eksamen i naturfag, matte og gym om en uke :/
  10. Edit: merker jeg kanskje er litt for opphengt i antall sett og reps, enn å tenke at jeg skal kjøre kroppen min helt ferdig. Men jeg er litt skeptisk til å ta i for hardt også, redd for skader i ryggen
  11. Henger meg på her! Opplever det samme som CelineMarie, jeg kjører "Styrkeprogram for nybegynnere" og begynner alltid med knebøy, deretter benpress. Jeg kjenner at rumpa strammes, men ikke i nærheten av den brennende følelsen ved f.eks. benpress. Men jeg antar også at dette er akkurat derfor, at det ikke er isolasjonsøvelse og derfor kjennes det i alle muskler som aktiveres. På mitt gym er det litt trangt med plass, ville gjerne kjørt glutebridge men det er såpass mange folk der at jeg føler jeg okkuperer så mye plass. De har et rom i underetasjen med matter, treningsballer og apparater til sit-ups og rygghev, men der har de dessverre ikke vektstenger til å kjøre glutebridge. Kan jeg ta glute bridge med vektskiver liggende på magen?? Takk for tips linn10! Tror kanskje jeg også skal øke fra mine nå 35 kg knebøy til kanskje 40 kg første sett, deretter ned på 35 kg
  12. Tror muligens jeg er på et ganske lavere nivå enn dere andre som har skrevet over her. Jeg er langt fra tonet, men kjører styrkeprogrammet for nybegynnere som er skrevet her inne Hadde ikke hatt noe i mot å ha fysikken til jenta på bildet om et år eller halvannet, for å si det sånn !!
  13. Ganske god til å tegne. Blir da mest ansikter, og da helst kvinneansikter (siden disse selvfølgelig er vakrest og mest interessante ) . Det er mange andre ting, men ville fått skrivekrampe av å nevne alt
  14. Begynner på uke 4 på løpeprogrammet mitt i dag. Spent!

×
×
  • Create New...